بازدید 6294
۸

باهنر در حمایت از رئیسی سخنرانی می‌کند

کد خبر: ۶۹۴۴۳۲
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۳ 15 May 2017
رئیس ستاد حجت‌الاسلام رئیسی در استان سمنان از سفر محمدرضا باهنر نائب‌رئیس سابق مجلس و عضو فعلی مجمع تشخیص مصلحت نظام به این استان و سخنرانی وی در حمایت از حجت‌الاسلام رئیسی در این استان خبر داد.

علیرضا خسروی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با اعلام این خبر اظهار کرد: باهنر، دبیرکل مجمع اسلامی مهندسین امروز در ستادهای حجت‌الاسلام رئیسی در استان سمنان و از جمله در گردهمایی مجمع علمای استان سمنان که در حمایت از حجت‌الاسلام رئیسی در شهمیرزاد برگزار می‌شود به ایراد سخنرانی می‌پردازد.

وی با بیان اینکه باهنر در این سخنرانی‌ها به تحلیل شرایط کشور و ضرورت حضور مردم در انتخابات می‌پردازد افزود: ایشان در این سفر که پیش از سفر حجت‌الاسلام رئیسی به استان سمنان انجام می‌شود به بازخوانی برخی برنامه‌های رئیسی و همچنین ویژگی‌های برجسته ایشان می‌پردازد.

نماینده سابق مردم سمنان در مجلس از حجت‌الاسلام رئیسی به عنوان یک شخصیت ملی نام برد و تصریح کرد: ایشان تجربه مدیریت‌های کلانی را در کارنامه خود دارد و این تجربه می‌تواند به رفع مشکلاتی که امروز جامعه ما با آن روبرو است کمک کند.

رئیس ستاد حجت‌الاسلام رئیسی در استان سمنان با اشاره به اینکه رئیسی برای گشایش در مشکلات اقتصادی امروز کشور برنامه دارد گفت: دولت کار و کرامت می‌تواند عملکرد خوبی در حوزه‌های مختلف و از جمله در حوزه اقتصادی داشته باشد.

خسروی ضمن دعوت از مردم برای حضور در انتخابات تصریح کرد: باید از این فرصت برای ایجاد تغییر در مدیریت کشور و بازگشت به ریل انقلاب استفاده کنیم.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۸
نمی خوایم.
اين بنده خدا هم تكليفش با خودش روشن ني
درود بر شرف ایرانیت قالیباف
ابوالمشاغلها چه میکنند؟!!!!
«باید از این فرصت برای ایجاد تغییر در مدیریت کشور و بازگشت به ریل انقلاب استفاده کنیم». یعنی چی؟
یارو را توی ده راه نمیدادن .سراغ خونه کدخدا را میگرفت
باهنر که طرفدار روحانی بود
ممکن است ایشان هم لیست دارایی خو را اعلام کند
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر
آخرین اخبار