بازدید 19977

سلطان هروئین ایران دستگیر شد

کد خبر: ۶۹۴۲۹۵
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۷ 15 May 2017
فرمانده انتظامی استان فارس در نشستی خبری اظهار داشت: فردی به نام سلیم ‌بیگ مرادی قاچاقچی بین‌المللی مواد مخدر با 400 کیلوگرم هروئین در منطقه ارژن فارس دستگیر شد.
 
به گزارش مردم سالاری، سردار احمدعلی گودرزی در تشریح جزئیات این رویداد گفت: با کنترل شدید ماموران انتظامی استان بر مبادی ورودی و خروجی، یک دستگاه تریلر بونکر با اسکورت شخصی به نام سلیم‌بیگ مرادی از اهالی کرمانشاه که به سلطان هروئین ایران معروف است متوقف و 400 کیلوگرم هروئین از آن کشف و ضبط شد.
 
وی ادامه داد: این باند بین‌المللی به سرکردگی سلیم‌بیگ مرادی با ترانزیت مواد از شرق کشور به غرب، مواد را به خارج از ایران ارسال می‌کردند و سال گذشته نیز یک تن و 400 کیلوگرم هروئین از این باند کشف شد.
 
این مقام مسؤول افزود: با تلاش ماموران انتظامی استان فارس، این تریلر بونکر در منطقه ارژن شناسایی و سلیم‌بیگ مرادی نیز که با یک خودروی اِل90 این تریلر را اسکورت می‌کرد، دستگیر شد.
 
فرمانده انتظامی استان فارس همچنین از کشف یک تن و 293 کیلو انواع مواد مخدر در 72 ساعت گذشته خبر داد و اظهار داشت: 731 کیلو تریاک، 162 کیلو حشیش به همراه 400 کیلوگرم هروئینی که از تریلر بونکر کشف و ضبط شد، کشفیات 72 ساعت گذشته بوده است.
 
وی با اشاره به کل کشفیات مواد مخدر از ابتدای امسال تا به حال نیز گفت: در مجموع از ابتدای امسال 4تن و 500 کیلوگرم انواع موادمخدر در استان کشف و در این راستا 9باند مسلح متلاشی شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل،10 درصد افزایش نشان می دهد.
 
گودرزی همچنین به قاچاق کالا از ابتدای امسال اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال 96 تا به حال، 521 دستگاه خودرو حاوی قاچاق کالا توقیف شده که در این راستا 747 نفر دستگیر شده‌اند و ارزش کل کالاهای کشف شده 21 میلیارد تومان بوده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار