بازدید 6951

دلیل محرومیت پرسپولیس مشخص شد

پرسپولیس 11 پرونده در کمیته انضباطی فیفا دارد اما بیشتر از یک یا دو مورد به حکم قطعی نرسیده. بر همین اساس اگر مدیران پرسپولیس بتوانند حکم‌های قطعی را با رسیدگی و اجرای مفاد آن به درستی پیش ببرند، می‌توانند با خیال راحت به نقل و انتقال بازیکن و مربی خارجی بپردازند.
کد خبر: ۶۹۴۲۳۸
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۳ 15 May 2017
 محرومیت نقل و انتقالاتی‌ای که فدراسیون فوتبال برای تیم‌های بدهکار به بازیکنان و مربیان خارجی تعیین کرده با سر و صداهای متعدد روبه‌رو شده و انتقادات زیادی هم به آن شده است.
 
به گزارش تابناک ورزشی،پرسپولیس یکی از این تیم‌هاست که حتی با گادوین منشا به توافق رسیده اما نمی‌تواند قرارداد این بازیکن را ثبت کند. اما نکته‌ای که درباره حکم محرومیت فدراسیون فوتبال وجود دارد می‌تواند پرسپولیسی‌ها را امیدوار نگه دارد. این که فقط تیم‌هایی این محرومیت شامل‌شان می‌شود که حکم قطعی فیفا را دریافت کرده باشند. پرسپولیس 11 پرونده در کمیته انضباطی فیفا دارد اما بیشتر از یک یا دو مورد به حکم قطعی نرسیده. بر همین اساس اگر مدیران پرسپولیس بتوانند حکم‌های قطعی را با رسیدگی و اجرای مفاد آن به درستی پیش ببرند، می‌توانند با خیال راحت به نقل و انتقال بازیکن و مربی خارجی بپردازند.
 
احمدی، رییس کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال در این باره گفت: باشگاه‌هایی هستند که تنها در فیفا پرونده‌های مالی و انضباطی دارند و تا به حال برای آنان هیچ حکمی صادر نشده است. طبق مصوبه فدراسیون فوتبالَ، آن‌ها مشکلی برای جذب بازیکن خارجی ندارند اما زمانی که با حکم انضباطی فیفا مواجه شوند، نمی‌توانند برای جذب بازیکن و مربی خارجی اقدام کنند.
دلیل محرومیت پرسپولیس مشخص شد 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان