پانصد و چهل و یکمین «تابناک پلاس»؛

ویدیوی تکان دهنده از ترکش های داعش که بر تن کودکان نشسته است / ویدیوهایی از اعتراف گذاری از معدنچی ها + جوابیه درباره معدن / ویدیوی حواشی ادامه رقابت یک کاندیدای ریاست جمهوری

کد خبر: ۶۹۴۲۲۶
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۰ 14 May 2017
ویدیوی تکان دهنده از ترکش های داعش که بر تن کودکان نشسته است / ویدیوهایی از اعتراف گذاری از معدنچی ها و صاحبان معدن یورت / ویدیوی حواشی ادامه رقابت یک کاندیدای ریاست جمهوری
«تابناک پلاس»، بسته ویدئویی «تابناک» است که برای پانصد و چهل و یکمین روز منتشر می‎‌شود؛ بسته‌ای که روایتی از متن و حاشیه سیاست، اقتصاد، فرهنگ و ورزش با لحنی متفاوت است و سوژه‌های مختلف با تکیه بر فیلم، صوت و تصاویری که دیده‌ و ندیده‌اید، در قالبی تازه و بدیع در «تابناک» عرضه می‌شود.

«تابناک پلاس»، شنبه تا پنجشنبه به استثنای تعطیلات رسمی، پس از ساعت ۲۰:‌۰۰ برای مشاهده مخاطبان در «تابناک»‌ منتشر می شود؛ بسته‌ای که با همراهی شما و نظریات سازنده‌تان و تصاویر و ویدیوهای جذابی که ارسال می‌کنید، برای عموم مخاطبان جذاب‌تر خواهد شد.

در پانصد و چهل و یکمین «به اضافه تابناک» تماشا می‌کنید: ویدیوی تکان دهنده از ترکش های داعش که بر تن کودکان نشسته است / ویدیوهایی از اعتراف گذاری از معدنچی ها و صاحبان معدن یورت / ویدیوی حواشی ادامه رقابت یک کاندیدای ریاست جمهوری / ویدیوی تکنیک تبلیغاتی پوتین که کاندیداهای ریاست جمهوری باید استفاده کنند! / ویدیوهایی درباره مکانیزم صندوق های رای الکترونیک

ویدیوی تکان دهنده از ترکش های داعش که بر تن کودکان نشسته است / ویدیوهایی از اعتراف گذاری از معدنچی ها و صاحبان معدن یورت / ویدیوی حواشی ادامه رقابت یک کاندیدای ریاست جمهوری
 
ویدیو با کیفیت پایین برای پخش قرار داده می‌شود؛ اما می‌توانید نسخه‌های با کیفیت و حجم بالاتر در دو سطح متوسط و بالا را دانلود و تماشا کنید. ذکر این نکته ضروری است

ضمن تشکر از مخاطبان بسته ویدئویی تابناک که با نظریاتشان، ما را در بهبود همراهی کردند، برای ارسال اخبار، ویدیوها، صوت‌ها و تصاویر ویژه این مجموعه ویدئویی، می‌توانید با ایمیل plus@tabnak.ir در تماس باشید.

ویدئو با کیفیت پایین برای پخش قرار داده می‌شود؛ اما می‌توانید نسخه‌های با کیفیت و حجم بالاتر در دو سطح متوسط و بالا را دانلود و تماشا کنید.
 
تعداد بازدید : 3059
 
 
 
 
 
توضیح تکادو درباره معدن یورت
 
در پی بازنشر یک ویدیو درباره مالکان معدن یورت در این به اضافه تابناک، شرکت تکادو در این زمینه جوابیه ارسال کرده که متن آن مطابق با قانون مطبوعات در همان محل درج خبر منتشر می شود. در متن جوابیه چنین آمده است:
 
مديريت محترم سايت تابناك

با سلام،

احتراماً با توجه به پخش ویدیویی در پانصد و چهل و یکمین تابناک پلاس ( بسته ویدیویی تابناک) تحت عنوان ( اعتراف گذاری از معدنچی ها و صاحبان معدن یورت) متعلق به شرکت صنعتی و معدنی شمالشرق شاهرود ( با نماد بورسی کشرق) جوابیه فوق جهت درج در آن سایت محترم و اصلاح اطلاعات این ویدیو تقدیم می گردد. خواهشمند است دستور فرماييد اطلاعات درست و واقعي جايگرين اطلاعات نادرست گرديده و به سمع و نظر خوانندگان محترم آن سامانه برسد.

درخصوص تركيب سهامداران شركت صنعتي و معدني شمالشرق شاهرود اطلاعات ارائه شده صحيح نمي باشد، شركت مجتمع صنايع و معادن احياء سپاهان (سهامدار عمده شركت تكادو) بطور مستقيم هيچ سهمي در شركت صنعتي و معدني شمالشرق شاهرود ندارد.
شركت تكادو به طور مستقيم 3/39% سهام را دارا مي باشد.

شركت فرآوري ذغالسنگ پروده طبس كه از شركتهاي زير مجموعه شركت تكادو مي باشد 5/2% سهام را مالك است. و مجموع درصد مالكيت شركت تكادو به همراه شركتهاي گروه خود 8/59% مي باشد که در ویدئوی مورد نمایش به اشتباه 23% ذکر شده است و همچنین اعضاي پنج نفره هيأت مديره شركت صنعتی و معدنی شمالشرق شاهرود شامل سه عضو از شركتهاي گروه توسعه معادن روي ايران و دو عضو ديگر نماينده شركتهاي تكادو و پروده طبس مي باشند.

روابط عمومي شركت تكادو
بازدید 26281
۱
ویدیوی تکنیک تبلیغاتی پوتین که کاندیداهای ریاست جمهوری باید استفاده کنند! / ویدیوهایی درباره مکانیزم صندوق های رای الکترونیک؛ از دیگر ویدیوهای این بسته خبری است. «به اضافه تابناک»، شنبه تا پنجشنبه به استثنای تعطیلات رسمی، پس از ساعت ۲۰:‌۰۰ برای مشاهده مخاطبان در «تابناک»‌ منتشر می شود
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
من که فوق لیسانسم نفهمیدم با صندوق الکترونیک چه طور رای میدن اونه وقت یکی تو دهات چه جوری میخاد رای بده ؟؟یقینا باید یه نفر به جای اونها رای بده!