بازدید 6138

مذاکرات آمریکا و اتحادیه اروپا در راستای ممنوعیت استفاده از لپتاپ در پروازهای اروپا

مقامات ارشد ایالات متحده و اتحادیه اروپا در مذاکره ای فوری درباره گسترش ممنوعیت استفاده از لپتاپ در پروازهای اروپا به آمریکا، گفت و گو کردند. ایتکونن، سخنگوی کمیسیون حمل و نقل اروپا گفت: "این مذاکره در روز جمعه برگزار شد." وی افرود، "اتحادیه اروپا هیچ اطلاعی از تهدیدات جدید که باعث گسترش ممنوعیت ها شده، ندارد."
کد خبر: ۶۹۴۱۵۸
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۷ 14 May 2017
مقامات ارشد ایالات متحده و اتحادیه اروپا در مذاکره ای فوری درباره گسترش ممنوعیت استفاده از لپتاپ در پروازهای اروپا به آمریکا، گفت و گو کردند. ایتکونن، سخنگوی کمیسیون حمل و نقل اروپا  گفت: "این مذاکره در روز جمعه برگزار شد." وی افرود، "اتحادیه اروپا هیچ اطلاعی از تهدیدات جدید که باعث گسترش ممنوعیت ها شده، ندارد."

به گزارش تابناک اقتصادی و به نقل از Russai Today، برنامه ریزی ها در جهت ممنوعیت استفاده از لپتاپ در برخی از پروازهای تجاری اروپا به سمت آمریکا، باعث تاثیرات منفی گسترده ای در شلوغ ترین شاه راه ترافیک بین المللی جهان، خواهد شد.

مذاکرات آمریکا و اتحادیه اروپا در راستای ممنوعیت استفاده از لپتاپ در پروازهای اروپا

حدود 350 پرواز روزانه از اروپا به سمت آمریکا روانه می شود و گسترش محدودیت های الکترونیک که اخیرا در دست بررسی توسط کاخ سفید می باشد، باعث مختل شدن بخش هواپیمایی جهانی و کاهش گردشگری در فصل تابستان می شود.

اوایل این هفته، مقامات دست اندر کار در گفت و گویی با رویترز اذعان کردند، به احتمال زیاد دولت ترامپ به بررسی ممنوعیت ایجاد شده خواهد پرداخت و به هر حال گسترش این محدودیت ها می تواند باعث صدمه زدن به خطوط هوایی ایالات متحده خواهد شد.

جزئیات تغییرات احتمالی هنوز مشخص نشده، با این حال گروه های حمل و نقل هوایی و صنعت جهانگردی ابراز نگرانی کرده اند. جیمز تمبر، رئیس جهانی حمل و نقل هوایی در KPMG)) خاطر نشان کرد، "بازار آتلانتیک شمالی به شدت رقابتی وسودآور است و این امر به دلیل ارتباط بین مراکز مهم مالی اروپا و نیویورک می باشد. وی همچنین تاکید کرد که وضع ممنوعیت های هوایی ، می تواند خسارت های زیادی را به صنعت جهانگردی وارد کند."

دو گروه تجاری جهانگردی به نام های انجمن مسافرت کاری جهانی (GBTA) و انجمن سفر آمریکا، از مقامات آمریکایی در خواست کردند تا اختلالات ایجاد شده در پروازها به حداقل برسانند.

مایکل مک کورمیک، مدیر اجرایی GBTA در گفت و گویی با بلومبرگ اذعان کرد، "سوالی که برای من ایجاد شده این است که آیا سیاست منع استفاده از لوازم الکترونیکی شخصی اقدام موثری در جهت کاهش خطر تروریسم به حساب می آید؟"

به گزارش GBTA، آمریکا دومین بازار بزرگ جهان در زمینه سفرهای کاری بعد از چین می باشد.انتظار می رود، هزینه های جهانی برای مسافرت های کاری تا سال 2020 به 1.6 تیریلیون دلار برسد.

اولیویه جاگر، مدیر عامل شرکت اسپانیایی اطلاعات جهانگردی ForwardKeys، در گفت و گویی با CNNMoney خاطر نشان کرد، گسترش ممنوعیت های هوایی، اثرات مخربی را بر ناوگان هوایی آمریکا می گذارد. شرکت هایی همچون هواپیمایی متحده، دلتا، و خطوط هوایی آمریکا به همراه بریتیش ایرویز، بیشترین زیان را از سوی این ممنوعیت ها، متحمل می شوند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل