بازدید 3256

ماجرای اعتراض معدن‌کاران

رئیس سازمان تامین اجتماعی از امضای تفاهمنامه تغییر دستمزد مقطوع با صنوف طی هفته جاری خبر داد.
کد خبر: ۶۹۳۷۶۷
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۵ 13 May 2017
رئیس سازمان تامین اجتماعی از امضای تفاهمنامه تغییر دستمزد مقطوع با صنوف طی هفته جاری خبر داد.

به گزارش فارس، سید تقی نوربخش، رئیس سازمان تامین اجتماعی در جمع ناشران و کتابفروشان و در نشستی با رییس نمایشگاه کتاب اعلام کرد: تفاهمنامه تغییر دستمزد مقطوع طی هفته جاری با نظر صنوف به امضا میرسد.

وی گفت که این تصمیم در نشست مشترکی با رئیس اتاق اصناف اتخاذ شده و در هفته جاری نهایی می‌شود.

پیش از این سازمان تأمین اجتماعی با ابلاغ دستورالعمل دستمزد مقطوع روزانه به واحدهای اجرایی این سازمان در سراسر کشور، نحوه دریافت حق بیمه بر مبنای دستمزدهای سال 96 را مشخص کرده بود. 

نوربخش در مورد اعتراض برخی از افراد پس از حادثه معدن گفت: اعتراض افرادی که پس از اتفاق معدن معترض بودند این بود که ٢٠ سال پیش به جای اینکه در لیست بیمه، آنها را معدنکار رد کنند برایشان عنوان شغل دیگری مثلا ارایشگر رد شده بود اما چون مزایا در آینده متفاوت است در بازرسی دفاتر دقیق‌تر و دیجیتالی عمل میکنیم تا حقوق افراد استخراج شود.

وی افزود: در واقع بازرسی چه از نوع دفاتر چه محیطی برای حقوق افراد است چرا که اگر این حقوق افراد مخدوش باشد هم سازمان نمی‌تواند پاسخگو باشد و هم حق افراد تضییع می‌شود.

نوربخش پس از سخنان ناشران از اختصاص 3 شعبه در تهران ویژه ناشران خبر داد و گفت: شعبه یک در میدان فاطمی شعبه ویژه ناشران خواهد بود و یک شعبه در شرق و یک شعبه در غرب با پیشنهاد ناشران تعیین خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل