بازدید 7032

کمتر از ۱۰ درصد پزشکان حقوق نجومی می‌گیرند

نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه کمتر از ۱۰ درصد پزشکان حقوق نجومی می گیرند، گفت: تنها با افزایش مالیات می توان درآمد پزشکان را کنترل کرد به گونه ای که هراندازه پزشک درآمد داشته باشد مالیات باید پرداخت کند.
کد خبر: ۶۹۳۶۳۲
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۰ 13 May 2017
محمد حسین قربانی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با بیان اینکه آمار پزشکانی که حقوق نجومی می گیرد زیر 10 درصد است، افزود: عوامل مختلفی دست به دست هم داده تا برخی از پزشکان دریافتی های زیادی داشته باشند که این عوامل، کمبود برخی حوزه های تخصصی، حضور این پزشکان در برخی استان ها و دیگر موارد را شامل می شود.

نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نباید همه پزشکان را دریافتی های نجومی متهم کرد  زیرا تعداد کمی از پزشکان دریافتی های بیش از 100 میلیون تومان دارند از سویی بر این باور هستم که دیگر پزشکان نیز اگر شرایط ارایه خدمت را داشته باشند حقوق های کمتر از 2 میلیون تومان نیز دریافت نمی کنند.

این نماینده مردم در مجلس دهم، درباره تعیین سقف پرداختی به پزشک، تصریح کرد: چنین اقدامی در هیچ جای دنیا مسبوق به سابقه نیست و نمی توان پزشکان را محدود به سقف درآمدی کرد.

وی یادآور شد: بدون شک در هیچ یک از مشاغل نمی توان برای افراد سقف درآمدی تعیین کرد که پزشکان نیز از این قاعده مستثنی نیستند و لذا چنین اقدامی میسر نخواهد بود.

نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: تنها با افزایش مالیات می توان درآمد پزشکان را کنترل کرد به گونه ای که هراندازه پزشک درآمد داشته باشد مالیات باید پرداخت کند که این مالیات می تواند سیر صعودی به خود گیرد؛ این اقدام هم به سود کشور است و هم به سود ارایه دهنده خدمت؛ باید نظام پزشکی و سازمان امورمالیاتی در یک نشستی مشترک به این موارد رسیدگی کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس