بازدید 4799

تامین اجتماعی تاخیری درپرداخت معوقات به حوزه سلامت ندارد

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با تاکید بر اینکه پرداخت بدهی های تامین اجتماعی به حوزه بهداشت در اولویت کاری مسئولان این سازمان است، گفت: تامین اجتماعی بدهی به داروخانه ها را تا آذرماه سال ۹۵ پرداخت کرده است.
کد خبر: ۶۹۳۶۱۳
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۷ 13 May 2017
سیدتقی نوربخش، درخصوص آخرین وضعیت پرداخت بدهی های تامین اجتماعی به حوزه بهداشت و سلامت، گفت: سازمان تامین اجتماعی بدهی خود به داروخانه ها را تا آذرسال گذشته پرداخت کرده است، ضمن اینکه بدهی این سازمان به پزشکان نیز تا آذرماه سال گذشته تسویه شده و درخصوص دانشگاه های علوم پزشکی بدهی ها تا مهرماه سال پیش پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه پرداخت ادامه بدهی ها نیز در دستور کار سازمان تامین اجتماعی قرار دارد، افزود: با پایان فعالیت دولت نیز پرداخت بدهی های تامین اجتماعی به حوزه بهداشت و درمان ادامه پیدا کرده و به طورحتم پرداخت بدهی ها در اولویت کاری مسئولان تامین اجتماعی است.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی درخصوص برخی انتقادها مبنی براینکه عدم توجه سازمان های بیمه گر از جمله تامین اجتماعی به پرداخت بدهی های خود به حوزه بهداشت و درمان درآینده منجر به بحران دارویی درکشور می شود، تصریح کرد: این موضوع به هیچ عنوان قابل پذیرش نیست و بدهی ها به داروخانه ها تا آذرماه سال گذشته پرداخت شده و تامین اجتماعی تاخیری درپرداخت ها ندارد؛ ضمن اینکه رسیدگی به پرداخت ها پس از ارسال اسناد از حوزه بهداشت و درمان زمان بر است.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت،  رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران ‌ درباره آخرین وضعیت مطالبات بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی تهران از بیمه‌های پایه، گفت: اخیرا تامین اجتماعی مطالبات مرداد ماه بیمارستان‌های ما را تسویه کرده است، اما همچنان ۷۵۰ میلیارد تومان از سال ۹۵ از بیمه‌های پایه طلب داریم./
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل