بازدید 3159

نگاه متفاوت روحانی و رئیسی به مناظره‌ها

لطف الله فروزنده فعال سیاسی اصولگرا
کد خبر: ۶۹۳۶۰۹
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۸ 13 May 2017

مناظره روز گذشته جمعه 22 اردیبهشت ماه که مناظره سوم نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری به شمار می رفت، حاوی چند نکته مهم و اساسی بود که در ذیل به اختصار به آنها اشاره خواهم کرد:

1- آقایان روحانی و جهانگیری در این مناظره اثبات کردند که به جای پاسخگو بودنشان در خصوص عملکردشان نسبت به چهار سالی که دولت در اختیارشان بود، دیگران را متهم می کنند. آنها در مذاکره اثبات کردند که نه اخلاق را رعایت می کنند و نه قانون را و این رفتار آنها در نزد مردمی که بسیار بصیر و هوشمند هستند، جای تامل خواهد داشت.

2- حجت الاسلام رئیسی در این مناظره همچون مناظرات گذشته اثبات کرد که به دنبال قانون مداری و رعایت اخلاق در جامعه است و نشان داد که نیامده تا تهمت های بی اساس را جواب دهد. دغدغه رئیسی مشکل مردم است و در سخنانشان اشاره داشته به دنبال کار محرومین است.

3- رئیسی در این مناظره فقط برنامه هایش را ارائه داد و نشان داد که درد مردم که بیکاری است را کاملا شناخته است.

4- آقای روحانی در این مناظره از هر حربه و وسیله ای استفاده کرد تا در مسند ریاست جمهوری بماند که حرف ها و سخنانش با موازین اخلاقی مطابقت نمی کرد. از سوی دیگر رئیسی در این مناظره نشان داد که به هر قیمتی نمی خواهد کرسی ریاست جمهوری را به دست آورد.

ملت هوشمند ایران با ارزیابی دقیق خود حتما جمع‌بندیشان فردی خواهد بود تا سکان کشور را به دست بگیرد که درد آنها و محرومین را شناخته باشد و مطابق با موازین اخلاقی جامعه حرکت کرده باشد و باید در جامعه نگاه ها به سمت تغییر باشد وگرنه وضع جامعه تغییری نخواهد کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان