بازدید 11728

زمان ثبت نام کاردانی فنی‌حرفه‌ای

کد خبر: ۶۹۳۵۹۵
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۵ 13 May 2017
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از آغاز ثبت نام دوره‌های کاردانی نظام جدید فنی حرفه‌ای از فردا یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ماه خبرداد.
 
به گزارش میزان، حسین توکلی گفت: ثبت نام برای شرکت در آزمون دوره کاردانی دانشگاه فنی و حرفه‌ای و موسسات غیر انتفاعی و غیر دولتی سال ۹۶ از فردا یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ماه آغاز می‌شود.

وی افزود: این ثبت نام صرفا از طریق سایت رسمی سازمان سنجش کشور صورت می‌گیرد و تا روز ۳۱ اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

مشاور عالی سازمان سنجش کشور با اشاره به بدون آزمون بدون برخی از کد رشته‌های در نظر گرفته شده برای دوره کاردانی اظهارکرد: مقرر شده پذیرش در ۴۳ رشته دوره‌های کاردانی نظام جدید فنی حرفه‌ای صورت گیرد که از این تعداد ۳۲ رشته بدون آزمون و ۱۱ رشته با آزمون هستند.

توکلی در خصوص انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام در آزمون دوره کاردانی نظام جدید فنی و حرفه‌ای تصریح کرد: دفترچه راهنمای ثبت نام در این آزمون از عصر امروز شنبه ۲۳ اردیبهشت ماه به روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد.

وی در پاسخ به این پرسش که هزینه ثبت نام در این آزمون چقدر خواهد بود؟، گفت: وجه در نظر گرفته شده برای ثبت نام ۲۰ هزار تومان است و پرداخت هزینه به صورت اینترنتی خواهد بود.

مشاور عالی سازمان سنجش کشور ادامه داد: شرکت کنندگانی که علاقمند به گزینش در رشته محل‌های فنی حرفه‌ای موسسات غیر انتقاعی هستند باید علاوه بر مبلغ ۲۰ هزار تومان، مبلغ ۵ هزار و ۱۰۰ تومان دیگر نیز برای دوره‌های مذکور پرداخت کنند.

توکلی با اشاره به ظرفیت در نظر گرفته شده برای آزمون دوره کاردانی دانشگاه فنی و حرفه‌ای و موسسات غیر انتفاعی و غیر دولتی سال ۹۶ خاطرنشان کرد: آزمون ۱۱ کدرشته با آزمون روز جمعه ۱۳ مردادماه ۹۶ برگزار خواهد شد و ظرفیت در نظر گرفته شده نیز ۲۹۴ هزار و ۶۸۴ نفر است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر