بازدید 4264

شکست مذاکره پارس جم برای تمدید با تارتار

قرارداد مهدی تارتار با تیم پارس جنوبی جم یکساله بوده و این طور می شود گفت مهدی تارتار در حال حاضر مربی آزاد است.
کد خبر: ۶۹۳۵۲۷
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۲ 13 May 2017
باشگاه پارس جنوبی جم در روزهای آتی بار دیگر با مهدی تارتار پای میز مذاکره می نشیند تا در صورت توافق طرفین بر سر جزئیات قرارداد، بار دیگر همکاری با یکدیگر را از سر گیرند. 

به گزارش تابناک ورزشی، پس از قهرمانی این تیم جنوبی و گمنام اما متمول در فوتبال دسته اول باشگاه های ایران و بازگشت این مربی از شهر جم فرصتی برای مذاکره جدی بین باشگاه و مهدی تارتار پیش نیامد و باشگاه هم سر گرم بازدید سازمان لیگ برتر از استادیوم تختی جم و اقدامات اساسی برای رفع اشکالات بوده که کارهای اساسی در این زمینه هم آغاز شده است. البته مدیران جم پیشنهاد تمدید را واضح به تارتار گفته اند اما تماس های تلفنی اولیه در این زمینه چندان موفقیت آمیز نبود.

شکست مذاکره پارس جم برای تمدید با تارتار

در هفته جاری بعد از نشست نهایی اعضای هیات مدیره باشگاه – بهرام رضاییان مدیر عامل این باشگاه برای تمدید قرارداد مهدی تارتار با این مربی نشست خواهد داشت. اگر این جلسه هم موجب نمدید رسمی نشود باید گفت تارتار به یکی از پیشنهادهای لیگ یکی اش پاسخ خواهد داد چراکه مشتری از لیگ برتر ندارد.

باشگاه پارس جنوبی هفته ها پیش و قبل از پایان لیگ دسته اول هم گفته بود چه درصورت صعود تیم به لیگ برتر و چه در صورت عدم صعود قرارداد مهدی تارتار را تمدید خواهد کرد چرا که از عملکرد این مربی رضایت کامل دارد. قرارداد مهدی تارتار با تیم پارس جنوبی جم یکساله بوده و این طور می شود گفت مهدی تارتار در حال حاضر مربی آزاد است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان