بازدید 4019

ستاره رئال با منچستریونایتد به توافق رسید

خبر می‌رسد این هافبک ارزشمند کلمبیایی به همراه مدیر برنامه‌ معروفش، ژرژ مندس که اتفاقا ایجنت ژوزه مورینیو نیز هست، به توافقی اولیه با منچستریونایتد دست پیدا کرده
کد خبر: ۶۹۳۵۲۲
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۳ 13 May 2017
پرز همه چیز را به پایان فصل موکول کرده اما هامس و شیاطین سرخ به توافق اولیه رسیده‌اند.

به گزارش تابناک ورزشی، هامس رودریگز، هافبک کلمبیایی و ملی پوش رئال مادرید به همراه مدیربرنامه‌اش ژرژ مندس با منچستریونایتد به توافق اولیه رسیده‌اند اما رئال مادرید و فلورنتینو پرز هر گونه تصمیم‌گیری درباره این بازیکن را به پایان فصل موکول کرده‌اند.

به گزارش as، هامس رودریگز یکی از آن بازیکنانی‌ست که در تیم فوق العاده زیدان فرصت بای چندانی به او نمی‌رسد و از همین رو شایعات فراوانی پیرامون آینده او به گوش می‌رسد. در چند ماه اخیر بارها و بارها تیم‌های زیادی به هامس لینک شدند اما حالا خبر می‌رسد این هافبک ارزشمند کلمبیایی به همراه مدیر برنامه‌ معروفش، ژرژ مندس که اتفاقا ایجنت ژوزه مورینیو نیز هست، به توافقی اولیه با منچستریونایتد دست پیدا کرده است.

ستاره رئال با منچستریونایتد به توافق رسید

امروز رادیو کلمبیا گزارش داد که هامس و مندس چند روز پیش برای تعیین آینده‌شان به ملاقات فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه می‌روند اما پرز هرگونه تصمیم‌گیری در این باره را به پایان فصل موکول می‌کند. این یعنی برای رسمی شدن این انتقال، تنها به پاسخ مثبت پرز نیاز است. اما مشکلاتی هم در این بین وجود دارد. گفته می‌شودآدیداس که یکی از اسپانسرهای شخصی هامس به شمار می‌رود، در قراردادش با این بازیکن شرط کرده که او در هر تیمی که باشد باید شماره 10 را بپوشد. پیراهنی که هم اکنون در اختیار اسطوره باشگاه، وین رونی است.

البته آینده رونی در منچستریونایتد نیز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و در حالی که بسیاری از لیگ آمریکا و سوپرلیگ چین به عنوان مقاصد احتمالی او نام می‌برند، خود بازیکن روز گذشته اعلام کرد حداقل برای یک فصل دیگر در اولدترافورد خواهد ماند. از سوی دیگر، جدا کردن هامس از رئال مادرید نیز به این راحتی‌ها نخواهد بود. چون او نقش زیادی در درآمد حاصل از تبلیغات برای باشگاه دارد. باید دید در نقل و انتقالات تابستانی چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها