بازدید 2413

صادرات نفت عراق در ماه ژوئن کاهش می یابد

شرکت بازاریابی نفت عراق (سومو) قصد دارد در ماه ژوئن ۳.۲۱۵ میلیون بشکه در روز نفت خام بصره را صادر نماید که اندکی پایین تر از رقم ماه گذشته است.
کد خبر: ۶۹۳۴۶۲
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۰ 12 May 2017
شرکت بازاریابی نفت عراق (سومو) قصد دارد در ماه ژوئن ۳.۲۱۵ میلیون بشکه در روز نفت خام بصره را صادر نماید که اندکی پایین تر از رقم ماه گذشته است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، دو منبع آگاه گفتند، شرکت بازاریابی نفت عراق (سومو) قصد دارد در ماه ژوئن 3.215 میلیون بشکه در روز نفت خام بصره صادر نماید که اندکی پایین تر از رقم ماه گذشته است. این کاهش به دلیل کم شدن عرضه نفت خام سنگین عراق خواهد بود.

این منابع با اشاره به برنامه بارگیری نفت از بندر بصره که شامل جزئیات نفت صادراتی این کشور است گفتند، صادرات نفت عراق در ماه ژوئن شامل 2.448 میلیون بشکه در روز نفت خام سبک بصره و 767 هزار بشکه در روز نفت سنگین بصره است.

یکی از این منابع گفت، عرضه نفت سنگین بصره عراق در ماه ژوئن 72 هزار بشکه در روز کاهش خواهد داشت، که احتمالا موجب تقویت بیشتر قیمت این نوع نفت خواهد شد. قیمت نفت سنگین بصره در حال حاضر بیشر از یک و نیم دلار بالاتر از قیمت رسمی این نوع نفت در طی چند ماه گذشته است.

به گفته این منابع، شرکت بازاریابی نفت عراق، در ماه ژوئن مقدار نفت ذکر شده در قراردادهای منعقده با حداقل 3 مشتری آسیایی را به طور کامل عرضه خواهد کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل