بازدید 20872
بسته خبرهای انتخاباتی تابناک

اعلام آمادگی رئیسی و روحانی برای مناظره/ لیستی جدید از اصلاح طلبان برای شورا/ فرازهایی از مناظره سوم

انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد. در فاصله کمتر از یک هفته مانده به انتخابات می توانید در بسته خبری انتخاباتی «تابناک»؛ آخرین و مهمترین خبرهای انتخاباتی را بخوانید.
کد خبر: ۶۹۳۴۳۸
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۲ 12 May 2017
انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد. در فاصله کمتر از  یک هفته مانده به انتخابات می توانید در بسته خبری انتخاباتی «تابناک»؛ آخرین و مهمترین خبرهای انتخاباتی را بخوانید.
به گزارش «تابناک»، با توجه به نزدیک شدن به ایام برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، شوراها و شورای اسلامی شهر و روستا در برخی حوزه ها ممکن است برخی خبرهای مهم انتخاباتی لا به لای اخبار روز گم شود و به اندازه کافی تاثیرگذار نباشد. در بسته خبرهای انتخاباتی گزیده تازه‌ترین و مهمترین اخبار این رویداد بزرگ منتشر می شود.

لیست جدیدی از اصلاج طلبان برای شورای شهرتهران
دبیر شورای هماهنگی احزاب اصلاح‌طلب از انتشار لیست ۲۱ نفره این شورا برای انتخابات شورای شهر تهران خبر داد. لیست این 21 نفر عبارتند از: محسن هاشمی رفسنجانی، رضا جلالی،فاطمه دانشور، علی محمد غریبانی، اسماعیل دوستی، اقبال محمدی، محمدعلی زم، احمد شریف، سید علی قائم مقامی، یاشار سلطانی، غلام حیدر ابراهیم بای سلامی، سعید الله بداشتی، کامران زارعیان، رجب پناهی، ماریه شریفی سرائی، ملیحه باقری، حسین طالب‌زاده، عباس کریمی، محمدرضا بهمئی، ، مهدی شایسته، محمود هادی‌زاده

هاشمی‌طبا: به نفع روحانی کناره‌گیری نمی کنم
سیدمصطفی هاشمی‌طباء کاندیدای اصلاح‌طلب دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، خبرسازی برخی رسانه‌ها مبنی بر کناره‌گیری به نفع روحانی را تکذیب کرد و گفت: بنده به طور مستقل وارد عرصه انتخابات شده‌ام و به نفع کسی از این عرصه کناره‌گیری نخواهم کرد.

درخواست انتخاباتی مشاور روحانی از رییس صدا و سیما
 حسام الدین آشنا مشاور فرهنگی رییس جمهور در نامه‌ای به رییس صدا و سیما خواستار برگزاری مناظره‌های میان نمایندگان تخصصی داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری شد.

کاندیداها در تبلیغات‌شان به حاشیه نروند

حجت‌الاسلام کاظم صدیقی خطیب موقت نماز جمعه تهران  اعلام کرد: کاندیداها در تبلیغات‌شان به حاشیه نروند. به مطالبی که ربطی به انتخابات ندارد، نپردازند. هم‌اکنون ما با سیل بیکارها و مشکلات فراوان روبرو هستیم.

رئیسی: حاضرم با روحانی مناظره کنم
ابراهیم رئیسی نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری  در مناظره امروز گفت: من بعنوان نماینده قشر کارگر، زنان بی‌سرپرست و بسیاری که حرف دارند اما بلندگو ندارند، حاضرم با آقای روحانی مناظره کنم.

روحانی: با خود آقای رئیسی مناظره کنیم
 حسن روحانی در بخشی از مناظره سوم  خطاب به سید ابراهیم رئیسی گفت: آقای رئیسی تا حالا چند بار گفته‌اند خوب است بین دولت فعلی و دولت گذشته مناظره بشود. با خود  آقای رئیسی مناظره کنیم چون همه آن افراد دولت قبل الان در ستاد ایشان هستند همان‌ها برای ایشان برنامه می‌نویسند نسبت به همه مسائل موضوعی کشور، گذشته و امروز یک ماظره می‌گذاریم با خبرنگاران تا روشن شود.

قالیباف: با حقوق نجومی نمی توان با قاچاق مبارزه کرد
'محمد باقر قالیباف' در خصوص قاچاق کالا و پس از توضیحات جهانگیری در خصوص این پرسش اظهار داشت : در شرایطی که یک کارگر حقوق 800 هزار تومانی می گیرد ، وزیران و مدیران دولتی حقوق نجومی می گیرند مثل خود شما - اشاره به جهانگیری - که پاداش های چند میلیاردی برای خود و همکارانتان در دوره وزارت صنایع و معادن تصویب کردید .
وی اظهار داشت: هفته گذشته وزیر فرهنگی شما واردات غیر قانونی داشت. بعد توقع دارید که با قاچاق مبارزه کنید، وظیفه شما این بود که از این مسائل پیشگیری کنید.
قالیباف گفت: شما مشغول کار خودتان هستید .یک مدیر بانک شما 400میلیارد تومان را بدون روال از حسابی به حساب دیگر جابجا می کنند.
وی افزود: شما که امروز نمی توانید امنیت سپرده گذاران مستضعف مثل موسسه اعتباری کاسپین و غیره را تامین کنید، چگونه می خواهید سرمایه وارد کنید و امنیت سرمایه را حفظ کنید .

میرسلیم: خود شما چرا برنامه ارائه نمی کنید؟
 میرسلیم در بخشی از مناظره سوم بین کاندیداهای ریاست جمهوری گفت: آقای جهانگیری شما که اعتراض می‌کنید که آقا رئیسی چرا برنامه نمی‌دهد خودتان محل سوال هستید. خودتان بگویید برنامه‌تان چیست؟ موضوع قاچاق کالا موضوع ساده‌ای نیست فرض کنیم که درست باشد بفرمایید این چه خسارتی در کشور ایجاد می‌کند چه بلایی سر جوانان ما می‌آورد چه مشکلاتی از کشور حل می‌کند؟

هاشمی طبا: 114 اسکله متعلق به کیست ؟
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: برای کشور ما که استقلالش توسط رزمندگان، شهدا و مرزداران تضمین شده، بسیار جای تاسف است که این مقدار کالای قاچاق وارد می شود.
هاشمی طبا افزود: من اطلاعاتی را که فقط از روزنامه های خودمان کسب کردم، عرض می کنم که نوشته اند که از 114 اسکله رسمی، قاچاق وارد کشور می شود.
هاشمی طبا تصریح کرد: از برادارانی که اطلاعات بهتر و دقیق تری دارند، تقاضا دارم بگویند این 114 اسکله برای چه کسی است؟ 

جهانگیری در نقد سخنان قالیباف : اطرافیان شما طرفدار دیپلماسی هستند؟
 اسحاق جهانگیری در مناظره سوم در نقد سخنان قالیباف گفت: یکی از سیاست‌ها، سیاست خارجی است کاندیداهای موجود آیا در دیپلماسی وارد هستند؟ گفتگوی خارجی کرده‌اند؟ اطرافیان شما طرفدار دیپلماسی هستند؟ یا دنبال تنش زایی هستند.
افرادی که اطراف شما هستند قادر هستند سرمایه‌خارجی برای کشور جذب کنند. 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۲۵
چرامثل منظره اول دیگه نظرسنجی در مورد برنده مناظره امروز نمیذاری.
اصولگرایان واقعا از فقر شخصیت با تجربه و تاثیرگزار رنج میبرن. این دو کاندیدا اصلا در حد و اندازه اداره کشور نیستند
متاسفانه كانديداهاي اصولگرا لوله شدن
با روحانی تا 1400
املاک نجومی را کی برده است؟ خود شما. همین زمینی که الان در ونک دارید
آقای روحانی در مناظره 92 با بازی با کلمه سرهنگ و حقوقدان آرای بسیاری کسب کرد،،امروز هم با همان تجربه رو ی کلمات قاضی و حقوقدان مانور داد
قالیباف لوله شد
واقعا راسته میگه
با تشکر از سایت تابناک
من که آخرش نفهمیدم کدومشون بهتره
هر کسی می تواند بدون اینکه مسئولیتی را قبول کند و خود را در فقر مردم شریک بداند
اقای رییسی چه تناسبی با قشر فقیر جامعه دارد
اقای رییسی چه تناسبی با قشر فقیر جامعه دارد
اگر بناست مناظره دوبه دو باشد باید همه کاندیداها بتوانند مناظره دوبه دو داشته باشند.
یکی نیست بگه تو خودت رساله دکتراتاونجوریه
اكه رييسي حرف مهمي داشت تا الان تو مناظره ها و تو تلويزيون زده
سلام تابی جون دیگه نظر سنجی نمی گذاری
"هاشمی طبا: 114 اسکله متعلق به کیست ؟"
با عرض خدا قوت به اهل رسانه خوب بود
آقاي رييسي مسير اشتباه اومده
رای هر ایرانی،خداحافظ روحانی
روحانی اگه جرات داره با احمدی نژاد مناظره کنه
درود بر جناب حجت الاسلام آقای رئیسی انشا الله جدش رسول الله(ص)نگهدارش باشه
با توجه به انكه اساس انسان و جهان بر فرديت است همانطور كه سلولهاي بدن تك بوده و بخاطر حفظ خود با هم تشكيل بافتها را داده اند ويا انسانها نيز بخاطر حفظ خود تشكيل گروه داده و بخشي از منافع و خواستهاي خود را ناديده گرفته اند. هر فردي و هر تفكري در طول زمان بنا به منافع خود و البته تاثير پذيري دچار تحول مي گردد كه اين با حزب باد بودن متفاوت است. عملكرد مقايسه اي دو كانديد درباره اين موضوع خوب مشخص نيست. بطور مثال بحث شفافيت مالي، خبر رساني، ارتباطات جهاني ، تغيير تعريف ديپلماسي و ارتباط با ساير كشورها، تعريف اپوزوسيون (ناراضي، مخالف ، معاند) و اشتي ملي ، تعريف ازدواج و خانواده ، تعريف فرزند آوري، مفاهيم سنتي از جنسيت، تعريف فرهنگ ، تعريف زبان و فرهنگ ملي ومحلي، تعريف آموزش وپرورش و اموزش عالي، تعريف طبقات اجتماعي و اقتصادي و حمايت از قشر آسيب پذير.
منظور از قشر آسيب پذير ، سطح رفاه و بيكاري چيست؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل