بازدید 70467
بسته خبری «تابناک»؛

انتشار لیست اموال قالیباف/ ادعای افشاگری درباره لیست شورای اصلاح‌طلبان/ توهین تلویزیون عربستان به ایران!

رصد‌خانه «تابناک» ‌خبرهایی‌ برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند؛ تیترهایی مانند:«تحلیل یک روزنامه انگلیسی درباره رفتار انتخاباتی روحانی»،«پسر حدادعادل در ستاد کدام کاندیداست؟»،«هاشمی‌طباء: به نفع روحانی کناره‌گیری نمی کنم»،«دلیل لغو سخنرانی فائزه هاشمی»و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۶۹۳۴۲۰
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۲ 12 May 2017

تحولات در گذر است و خبر هیچ ‌گاه متوقف نخواهد شد. خبرهایی رسمی و ‌گاه غیر رسمی؛ خبرهایی که مورد توجه قرار می‌گیرد ‌یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبرهایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر‌ به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبرهایی ‌گاه غیررسمی و ‌گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، ‌برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبرهایی که ‌گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و ‌گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه ‌می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری ‌هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند.

در رصدخانه تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.


توهین تلویزیون عربستان به ایران!

پس از دو هفته که از حادثه میرجاوه و شهادت مرزبانان ایرانی می‌گذرد، رسانه‌های سعودی به دنبال سیاست‌های ضدایرانی و به منظور ایجاد اختلافات داخلی، نظام جمهوری اسلامی ایران را "اشغال‌گر" و استان بلوچستان را منطقه "اشغالی" نامیدند. شبکه رسمی الأخباریه عربستان با نادیده گرفتن کشتار جیش العدل در منطقه میرجاوه، انجام این عملیات را "قهرمانانه" توصیف کرد و بیانی مبتنی بر دخالت در امور داخلی ایران افزود: در روز چهارشنبه در منطقه میرجاوه در مرز بلوچستان "اشغالی" و به منظور دفاع از ملت بلوچ که از ظلم و ستم نظام ایران رنج می‌برند این عملیات انجام شد. ایسنا این خبر را منتشر کرد.


ادعای دیوارکشی بین زنان و مردان توهین به مردم است

معصومه آباد، عضو شورای شهر تهران گفت: طرح این جمله که عده‌ای اگر رای بیاورند، اقدام به دیوار کشی بین زنان و مردان می‌کنند، این ادبیات جملاتی زشت و توهین به مردم است. مردمی که سال ها برای این کشور تاریخ و آزادی آن جنگیدند و خون داده اند مگر به این سادگی حاضر می‌شود بین زن و مرد آن دیوار کشید. مطمئن باشید هرجریانی که بخواهد اختلاف و شکافی در بین ما بیندازد و وحدت مردم را بهم بزند، قطعا بدانید از ما نیست؛ بلکه می‌خواهد بین جریان انقلاب و ایدئولوژی اسلامی اختلاف بیندازد و یک فضای دیگری ایجاد کند. فارس این خبر را منتشر کرد.


هاشمی‌طباء: به نفع روحانی کناره‌گیری نمی کنم

نامزد اصلاح‌طلب انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: بنده به طور مستقل وارد عرصه انتخابات شده‌ام و به نفع کسی از این عرصه کناره‌گیری نخواهم کرد. من روش و برنامه خودم را دارم و حضورم در این عرصه به کسی ارتباطی ندارد. دانشجو این خبر را منتشر کرد.


توضیح آیت‌الله غروی درباره بحث حمایت جامعه مدرسین از رئیسی

در روزهای اخیر آیات عظام آملی، امینی، لاهیجی و مسعودی خمینی حمایتشان از رئیسی را تکذیب کردند. آیت الله سیدمحمد غروی، با اشاره به انتشار اخباری مبنی بر حمایت جامعه مدرسین از کاندیداتوری سیدابراهیم رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری و پس از آن مصاحبه برخی از اعضای ارشد این تشکل ریشه دار حوزوی در تکذیب حمایت از حجت‌الاسلام ابراهیم رییسی و حمایت از حجت‌الاسلام روحانی، اظهار داشت: در برخی از شبکه‌های تلگرامی مطرح شد که جامعه مدرسین از حجت الاسلام رییسی حمایت خواهد کرد و به دنبال آن اسم و لقب تمامی اعضای جامعه مدرسین را آورده بودند در حالی که این حمایت، به عنوان مصوبه کلیت جامعه مدرسین نیست. ایران این خبر را منتشر کرد.


آیا همسر روحانی کتاب‌هایی که همسر رئیسی نوشته را خوانده؟

حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان بعد از ظهر امروز در جمع مردم مبارکه اظهار داشت با بیان اینکه آیا اینکه رئیس جمهور به رقبای خود بگوید اینها می‌خواهند در پیاده رو دیوار بکشند بی تقوایی نیست، تصریح کرد: آقای روحانی، چه کسی می‌خواست دیوار بکشد؟ اینکه می‌گوید اگر این‌ها رئیس جمهور شوند، در را روی زن‌ها و دخترها قفل می‌کنند به چه معنی است؟ همسر حجت الاسلام رئیسی که استاد دانشگاه هستند، آیا همسر شما این تعداد کتاب که ایشان نوشته را تا کنون خوانده است؟


لیلاز: از سید اولاد پیغمبر انتظار نمیرفت!

سعید لیلاز گفت: کتابچه ای توسط ستاد آقای رئیسی در مورد وضعیت اقتصادی کشور و عملکرد ۴ ساله دولت روحانی منتشر شده است که سراسر دروغ و سیاه نمایی است! سعید لیلاز در جدیدترین اظهارنظرش تصریح کرد: از سید اولاد پیغمبر این انتظار نمیرفت! ایشان که خود را منتسب به امام رضا میداند واقعا برایشان متاسفم! وای به حال ما که برای رای چه بی اخلاقی هایی که نمیکنیم! جماران این خبر را منتشر کرد.


ادعای افشاگری درباره لیست شورای اصلاح‌طلبان

جواد امام، عضو کمیته بررسی و ارزیابی شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان از لیست اصلاح طلبان برای انتخابات شورای شهر تهران انتقاد کرد. او در بخشی از بیانیه خود می‌نویسد: او دربنابراین وظیفه خود دانستم به عنوان اعتراض به بی‌اخلاقی‌ و فرصت طلبی‌ سخیف برخی افراد مشخص در هیئت رئیسه که نتیجه‌ای جز از بین بردن آبروی اصلاحات و اعتبار سید اصلاحات ندارد، موارد فوق را به اطلاع دوستان در این گروه برسانم و در صورتی که نسبت به اصلاح لیست اعلان شده اقدامی صورت نگیرد موارد را به صورت مشروح و مستند به اطلاع عموم خواهم رساند.


اعلام دارایی نامزدها با منافع ۴ درصدی ها در تضاد بود

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: در مناظره دوم پیشنهاد دادیم که افراد دارایی های خود را اعلام کنند؛ این مساله با منافع آن ۴ درصدی ها در تضاد است.محمدباقر قالیباف کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دقایقی پیش با حضور در معاونت سیمای رسانه ملی جهت شرکت در مناظره سوم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هر ۳ مناظره اهمیت دارد؛ در مناظره دوم پیشنهاد دادیم که افراد، دارایی های خود را اعلام کنند که البته در طول هفته هزینه آن را هم دادیم.وی افزود: بسیاری از افراد کابینه به این مساله پرداختند در حالیکه من نگفتم وزرا دارایی شان را اعلام کنند بلکه منظور من نامزدها بودند. قالیباف تصریح کرد: حتما این مساله با منافع آن ۴ درصدی ها در تضاد است چراکه این ها می خواهند بدون هیچ تحرکی، بیشترین منفعت را ببرند.وی با بیان اینکه مهم ترین چالش ما، بحران اقتصادی است گفت: امیدوارم به بحران اقتصادی بپردازیم و کسی به جاده خاکی و حاشیه نرود.


نقش بیگانگان در طراحی برخی تخریب‌های انتخاباتی

تقی پور سخنگوی شورای شهر تهران با انتقاد از برخی تخریب‌ها در کشور و کشاندن آن به مسائل شهری گفت: متاسفانه طراحی تخریب‌ها و برخی هجمه‌ها ریشه در خارج از کشور دارد؛ آنها به‌گونه‌ای طراحی کرده‌اند که حتی درگیری‌های سیاسی به بحث‌های اجتماعی و شهری نیز کشیده شود.


امروز در بازار "رکود و تورم" حاکم است

دبیرکل جبهه پایداری با بیان اینکه کسی که آمریکا را کد خدا می‌داند قابل اعتماد نیست گفت: ملاک انقلابی‌بودن "ولایت‌مداری" و "در خط ولایت بودن" است.حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی آقاتهرانی در جمع حامیان حجت‌الاسلام رئیسی در این شهرستان، با اشاره به ضرورت اطاعت محض از ولایت‌فقیه اظهار داشت: هر شخصیتی که به‌عنوان رئیس‌جمهور، نماینده مجلس و وزیر انتخاب شود حال هرکسی که می‌خواهد باشد، معیار انتخاب ما باید این باشد که نسبت به مطالبات مقام معظم رهبری چه اقداماتی انجام داده و چه می‌کند.وی افزود: اینکه می‌گویم فلان شخصیت انقلابی است و آن شخص انقلابی نیست، این ملاکی برای انقلابی نیست، زیرا انقلابی را باید با ملاک گفت و معیار و سنجش انقلابی‌بودن در راه ولایت‌فقیه بودن است.دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی تصریح کرد: کسی که می‌گوید آمریکا کدخدا است حال آن‌که رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند آمریکا قابل اعتماد نیست، آیا شخص قابل اعتمادی است؟ بنابراین باید عملکرد مسئولان را با معیار ولایتمداری و در مسیر ولایت فقیه بودن بسنجیم.


دلیل لغو سخنرانی فائزه هاشمی

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد, دلیل لغو سخنرانی دختر رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام در شهر دوگنبدان مرکز گچساران این استان را حکم قضایی عنوان کرد." فتاح محمدی" در یاسوج گفت: سخنرانی فائزه هاشمی رفسنجانی به دلیل حکم قضایی و محکومیت شش ماهه ایشان از سوی دستگاه قضایی در شهر دوگنبدان مرکز گچساران استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار نشد.او افزود: براساس حکم قضایی صادره, خانم هاشمی نمی‌تواند تا شش ماه در هیچ مکان عمومی سخنرانی داشته باشد و این حکم ازسوی دستگاه قضایی به ستاد انتخاباتی " دکتر روحانی" در گچساران اعلام شد.معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکیدکرد تاکنون هیچ موردی لغو سخنرانی در این استان وجود نداشته است.

محمدی گفت: منعی برای سخنرانی سخنرانان محلی و ملی در کهگیلویه و بویراحمد وجود ندارد و البته سخنرانان نباید منع قانونی داشته باشند.


روحانی: زمین ندادم که مدرک بگیرم

حسن روحانی در پاسخ به شایعات مطرح شده پیرامون مدرک تحصیلی دکتری وی، تاکید کرد: من زمین ندادم که مدرک بگیرم.این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری پنجشنبه شب هنگام ترک صدا و سیما پس از حضور در استودیو گفت‌وگوی ویژه خبری در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان به پیرامون شایعات مطرح شده درباره مدرک دکتری وی سوال کرد گفت: من مدرک دکتری خودم را از یک دانشگاه معتبر بین‌المللی گرفتم و زمین ندادم که مدرک بگیرم.


تذکر علم‌الهدی به نامزدهای انتخاباتی

امام جمعه مشهد گفت: نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شعار های ضد ارزشی و وعده‌های انجام نشدنی ندهند.آیتالله سیداحمد علمالهدی افزود: نمازگزاران ما منتظر امام زمان(عج) و انقلاب ما زمینه ساز و کشور ما سکوی حرکتی امام زمان (عج)است و تمام برنامه ها و حرکتها باید بر محور امام زمان (عج)حرکت کند.نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: دشمن در سه زمان کوتاه مدت میان مدت و بلندمدت بدنبال خدشه دار کردن انقلاب مقاومتی ایران است که پایه گذار انقلاب حضرت مهدی است و همه باید مقابل این توطئه ایستادگی کنیم.وی افزود: ما انقلاب کردیم که اسلام حاکمیت پیدا کند برجهان وجهانیان و راه را برای ظهور آماده کنیم و مقابل عناصری که مانع انقلاب هستند مبارزه می کنیم.عضو خبرگان رهبری با تقدیر از راهپیمایان عاشق و منتظران ظهورگفت: این راهپیمایی یک واقعیت بود که مردم تا بارگاه رضوی به عشق امام راه افتادند و این یعنی به دنبال امام زمان (عج)رفتن.علم الهدی افزود: خدا امام زمان را به عنوان یک ذخیره الهی نگه داشت تا انسانها بخواهند با تمام موانع ظهورش مبارزه کنند تا فرج امام عصربزودی انجام شود.  


تیم بعدی علی دایی لو رفت؟

علی دایی که با تیم فوتبال نفت تهران این فصل توانست قهرمان جام حذفی شود، گویا قرار است فصل بعد هدایت تیم دیگری را به عهده بگیرد.«خبر ورزشی» در این‌باره نوشت: علی دایی در سایپا جانشین حسین فرکی می‌شود.علی دایی قبل از فینال جام حذفی صحبت‌های نهایی خود را با رضا درویش انجام داده بود و به‌زودی قرار است به عنوان سرمربی سایپا معرفی شود.نکته قابل توجه اینکه مدیرعامل سایپا که از دوستان صمیمی علی پروین است برای انتخاب سرمربی جدید تیمش با پروین مشورت کرده است. مورد دیگر اینکه در هیأت مدیره باشگاه سایپا پنج اعضا به علی دایی رأی دادند در حالی که امیر قلعه‌نویی و علیرضا مرزبان هم گزینه‌های دیگر جانشینی فرکی بودند.باشگاه نفت تهران نیز با توجه به مصاحبه‌های دایی علیه مالک این باشگاه علاقه‌ای به تمدید قرارداد وی ندارند. از طرفی خود او نیز تمایلی برای ماندن در نفت ندارد و حتی شب گذشته بعد از قهرمانی تیمش با شاگردان خود خداحافظی کرد.


روایت صادق خرازی از مجروحیت قاسم سلیمانی

صادق خرازی در برنامه دستخط گفت، قاسم مجروح شد و کسی نمی‌دانست کجاست. ستاد تخلیه مجروحین گفتند در شیراز و برخی گفتند در اصفهان است. بالاخره شهید موحدی کرمانی برادرزاده آیت‌الله موحدی کرمانی، قاسم را در مشهد پیدا کردند. طبقه دوم بیمارستان امام رضا (ع) بود. از سینه تا پایین شکم او باز بود و وضعیت بدی داشت. عفونت هم کرده بود و به او هم نمی‌رسیدند. آن دکتر کاری کرده بود تا ملت ایران از وجود چنین مردی محروم شود.قاسم درد می‌کشید و صدایش هم درنمی‌آمد. تا اینکه شبی پرستاری از ناله‌های قاسم متوجه لهجه او می‌شود. آن پرستار کرمانی بود و او را به بخش دیگر می‌برد و از او نگهداری می‌کند. در مقطع کوتاهی متوجه می‌شوند آن دکتر و دو برادر او منافق بودند و به هر رزمنده‌ای به بیمارستان می‌آمد، یه بلایی سرشان می‌آوردند.


انتشار لیست اموال قالیباف

محمدباقر قالیباف کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، در کانال تلگرامی و شخصی خود لیست اموال خود و خانواده‌اش را منتشر کرد.

فیلم کناره‌گیری جهانگیری آماده شد؟/ انتشار لیست اموال قالیباف/ اخطار رئیس ستاد روحانی به ستاد های تبلیغاتی/ ادعای افشاگری درباره لیست شورای اصلاح‌طلبان/ توهین تلویزیون عربستان به ایران!
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۹۵
دو سه تا لیست تا الان از سوی اصلاح طلبها برای تهران اعلام شده، اگر اینها باشن من که میخواستم رای به لیست اصلاح طلبها بدم، به کسان دیگه ای رای خواهم داد. البته میگن که میخوان اصلاح کنن و اسمهای دیگه ای رو وارد لیست کنن.
بیچاره قالیباف شماره حسابتو بده کمکت کنیم
عجب ليست اموالي داره قالي باف دلم سوخت
موجودي حساب حتما پس از برداشت. هست
لیست اموال قالیباف
خودتون اینو باور میکنید؟!؟
اقای قالیباف یعنی کل دارایی نقدی شما به سی ملیون هم نمی رسد؟؟؟؟؟
روحانی بای بای
آقای قالیباف مارا چی فرض کرده ای
به به آقای قالیباف
من دلم برای قالیباف میسوزه
باشه راست میگی....
روحانی در مناظره اخر روی صندلی لم داده بود و به بقیه پوزخند میزد چرا که نه....
خانم معصومه آیاد بهتره بری بینی که چطور دیوار کشیدند.
الیاس قالیباف فرزند آقای قالیباف نیست؟؟
جناب پناهیان ما می خواستیم بریم کتاب های نوشته توسط سرکار خانم علم الهدی همسر محترمه جناب رئیسی رو بخونیم منتها انگلیسی صحبت کردن ایشون رو شنیدیم از این فکر به کلی منصرف شدیم!!!!
کم اوردی ؟
آقای نادران ؟ کم اوردی ؟
انصافا بعد از انقلاب به اندازه دوران دولت روحانی کشورهای خلیج به ایران اهانت کرده اند؟
ای کلک
روحانی و معاونش او بازنده و قالیباف بهترین گزینه در بین اینها ولی همگی در بوچود اوردن این اوضاع شریک هستند و متاسفانه انتخاب میان بد و بدتر است و قالیباف حداقل مرد عمل است و روحانی دولت اقلیت چهار درصد و اطرافیان او و مولتی ملیاردرها هستند که با قاچاق و رانت تمام صنایع را ورشکست کرده و بر ثروت نجومی خود میافزایند و با واردات بی رویه خون مملکت را در شیشه کرده و روحانی نظاره گر است و میخواهد به هر قیمتی چهار سال دیگر تمام رمق مملکت را بگیرد و مرتب با شعار گازنبر و دیوار کشیدن در پیاده رو و لوله کردن ....مردم ساده لوح و بخصوص زنان را بترساند که اگر من نیایم فلان میشود و ازادی نیست در حالی که خودش کوچکترین اعتقادی به ازادی مردم ندارد و سالها ریاست شورای امنیت را داشته و از این حربه برای کوبیدن مخالفان خود استفاده میکند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۲
صحبت از مرد بودن و مرد تر بودن نیست
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۲
بیا تهرون عملکردش را ببین مرد عمل هست
محمد طاها
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۲
با این چیزها که ازآقای قالیباف فهمیدیم ظاهرا ایشان هم جزو همان چهار درصدی ها هستند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۲
من بودم کنسرت هارو بهم می ریختم !!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۳
خدا به فریاد ملت برسد...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۳
بله بله منم میگم قالیباف بهترین گزینست!!!
امير
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۳
آقاي قاليباف مردم را چي فرض كرده ؟
ماندانا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۳
چقدر هم که مردم با شما هم نظر هستند!
فرزاد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۳
همین لایک ها جواب دندان شکن شما را داده است اگر چشم بینا داشته باشی
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۳
عزیزم خودتو ناراخت نکن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۳
اخی
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۳
شما از سوئد چطور متوجه اینهمه مشکلات شدی عزیزم.
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۳
تفکر اصولگرایی هزینه زیادی به این مملکت وارد کرده وباعث فقیرترشدن ملت شده پس همه آنها باید مثل فقرا زندگی کننداگر اینطور هست فرمایش شما درسته
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۳
احتمالا این کامنت را یکی از بستگان قالیباف نوشته اند
رها
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۳
بخدا مردم عقل و هوش دارن .
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۳
بخاطر اهداف حزبی و جناحیتان چشم بر روی حقیقتها بسته اید
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۳
کسی که بعد از 40 سال کار و خدمت نمیتونه زندگیش رو مدیریت بکنه و حداقل 1 خانه و ماشین بخره چطوری میخواد کشور رو اداره کنه؟؟؟؟؟
ناشناس
| - |
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۳
واقعا که
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۳
معلومه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۳
ارایه لیست اموال قالیباف شوخی بود
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۳
آیا واقعاً می شود لیست ثروت های آقای قالیلاف را که خودش منتشر کرده است باور کرد؟
اشکان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۳
چیکار دارن میکنن با هم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۳
روحانی و تیمش بودن که ایران رو از یه جنگ دیگه نجات دادن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۴
این بی انصافیه. و احمدی نژاد چه ربطی به رییسی داره؟؟؟
ناشناس
| - |
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۴
باش تا شورای جدید سر کار بروند . لیستی جدید برای ایشان لوله میشود
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۵
از سال های سپری شده 4 سال دست روحانی ، 8 سال دست خاتمی ، 8 سال دست هاشمی ، 8 سال دست
میرحسین موسوی بوده است یعنی قریب 28 سال ؛ حال ایا اصولگرایان بیشتر بر این مملکت حکم رانده اند یا اصلاح طلبان
مرتضی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۵
35 سال کار کرده خونه نداره
با سلام
آقای قالیباف با حدود سی میلیون موجودی جلوی چه قدرتهایی ایستادی ،اگر سه میلیارد داشتی چی کار میکردی؟؟

زلزله ای به پا میشد.
کی باور می کتد با این همه تبلیغات رنگ ووارنگ وپرهزینه ایشان
جگر هم داد می زند می فهمم!
سلام
بهر حال بد نیست هر کسی اموال خودش را هم اعلام کند
دلم سوخت برای آقای قالیباف
واقعا که؟! خودشونو ممسخره کردن یا مردم را.
چرا یک کلمه در باره گزارش مستند صفحه به صفحه و سطر به سطر پایان نامه دکترای آقای روحانی گزارش منتشر نمی کنید؟
چرا ایران در برابر یاوه گویی های عربستان پاسخی کوبنده نمی دهد.
کسی که این اموالش باشه واسه قدرت اینقدر تقلا نمی کنه . خدایی مردم را چی فرض کردین با این لیست .
قالیباف با این لیست اموال بیشترین توهین رو به شعور مردم کرده.
آقای قالیباف
برام سوال پیش اومده این پولهایی که در ستادهاش خرج میشه از کجا اومد نه.
اقای روحانی به آقای قالیباف گفتند که ما اموال مان را به قوه قضائیه اعلام کردیم. تو چرا تاکنون اعلام نکردی !؟
دلم بحال دکتر قالیباف سوخت
منابع مورد نیاز ستادهای تبلیغاتی لابد از صندوق صدقات جمع آوری می کند؟
به تو چه ربطی داره که همسر آقای روحانی چقدر کتاب خوانده است یا نخوانده است؟
گفتند در تهران یک خانه بیشتر نداریم
ای بمیرم برای قالیباف
بابا یه شماره حساب بدید می خوایم به قالیباف کمک کنیم
آقای قالیباف
فکر کردی مردم اینقدر ساده اند که اینا را باور کنند .
آقای قالیباف ملت را چه فرض کرده ای؟
یعنی قالیباف با حقوق حداقل ده میلیون در ماه ک حقشم هست فقط همینارو داره!!! یخورده اغراق شده
قالیباف اموال الیاس رو ننوشته!!!!
اقای قالیباف حداقل ۲۵ سال مدیر بوده ولی حتی نتوانسته مدیریت درامد خودش را بکند چجوری می خواهد کشور را مدیریت کند.
مگه نمیشه اموالت را به اسم افراد غیر بکنی ؟
این لیسته اموال بیشتر به شوخی میبره
لطفا افای قالیباف را به کمیته امداد معرفی کنید
به نظر اينجانب بهترين ايده ها را در ابتدا جناب ميرسليم و بعد آن جناب هاشمي طبا داشتند
مگه قرار هست خانم آقای رئیسی آقای رئیسی رو مدیریت کنه که پناهیان این حرف رو زده؟!
واقعا آقای جهانگیری وروحانی هیچی برای گفتن نداشتند
احمدی نژاد هم وقتی رئیس جمهور شد از قالیباف کمتر داشت ولی
ضرری که مملکت زد صد برابر بیشتر از اینا بوذ
نه که آقای پناهیان کتابهای زهرا رهنورد را خونده بود.
آقا این قالیباف وضع مالی ش خیلی خرابه
اصلا انتخابات رو بیخیال
بازم کاروان راه بندازین برین مکه
الان واقعا این لیست اموال آقای قالیباف چی میگه
اقا يا خانم از سويًد ، اولاً از شما كه در اسكانديناوى زندگى ميكنيد متعجبم كه با وجود زندگي در ان كشور
كه به اعتقاد من جزىًه اولين كشور هاى دمكرات جهان است اين طرز فكر را داريد
یکی نیست بگه آخه قالیباف تو هر دست کت وشولاری که می پوشی قیمتش بالای 2 میلیونه چطور تو حساب 3 میلیون داری !! :)))))))))))))) واقعا ملت رو چی فرضی کرد خلبان!
جالبه،،،،،،، قالیباف هم سوار خودرو خارجی میشه؟! درود بر تولید ملی.................
خدایی این شد که ما یک ورق تایپ کنیم بگیم لیست اموال ؟
به قول دوستی، لیست اموال قالیباف من را یاد رضایت نامه هایی که از طرف پدرم می نوشتم و به مدرسه ارائه می دادم انداخت.
واقعا با انتشار اين ليست مردم رو چي فرض كردين
عمل سعودیها توهین نیست بلکه دشمنی و خصومت ورزی آشکار وتحریک قومیت های ایرانی است.
اعلام موجودیش اون هم به این صورت توهین به مردمه
آقای قالیباف لطف کنید شماره حساب بدید
نمیشه همه هم لیست اموالشونو اعلام کنند ؟
ما هم احمق!و باور کردیم
آقای قالیباف با دیدن لیست اموال شما حال همه ما خوب است ...اما تو باور مکن!!!!
آقای قالیباف با دیدن لیست اموال شما حال همه ما خوب است ...اما تو باور مکن!!!!
اقای قالی باف می گذاشتی فیش حقوقیت را این ماه می گرفتی بعد
جای خالی الیاس قالیباف در لیست شدیدا احساس میشد !
لیست اموال قالیباف نشان دهنده عدم صداقت ایشان است .
آقا بیاین دسته جمعی کمک کنیم به آقای قالیباف!!!
بله. آقای قالیباف چون نظامی است، صریح و بی پرده است
زیاد احساسات ملی گرایانتون تحریک نشه
متاسفام
هر روز یک توهین جدید از مقامات عربستان نسبت به کشورمون میشنویم اما دریغ از یک موضع گیری دولت انفعال
روحانی و معاونش و آقای هاشمی طبا برنده مناظره بودند
زنده باد روحانی
واقعا درود بر شرف جهانگيري
دلم به حال پسر قالیباف سوخت
منزل مسكوني 330 متري و خودروي مزدا 3 مطعلق به چند درصدي هاست ؟
تابناک - نتیجه نظر سنجی را نگاه کن فقط روحانی
دلم کباب شد !!
مثلاً آقای قالیباف لیست اموالش را اعلام کرده؟!! مردم را چی فرض کرده؟
باز هم برای اعزام حجاج التماس کیند
این آقایان عاقل تر از آنند که داریایی هایشان را بنام خود یا بستگان درجه یکشان کنند!
واقعا چه رییس جمهورخوبی چقدراموال کم دارند
نا شناس نیستی ، زیر پرچم بیگانه سینه می زنی.
دلم واسه قالیباف سوخت.
کمی در رای دادن دقت کنیم پیشرفت یا عقب رفت
احتمالا آقای قالیباف لیست یک ساعت از درآمدشو اعلام کرده و اموال خارج از کشور هم احتمالا نداره!!!!!!
قالیباف اموالِ غیرمستقیم اش رو هم بگه
آقای قالیباف هم که بیچاره مستاجر است
پیدا کنید پرتقال فروش را
انتشار این لیست توهین به شعور مردم ایران است .
آقای قالیباف مردم رو چی فرض کردن که این لیست اموال رو منتشر کردن.
بابا حرفه ایه
سلام بر شما ناشناس عزيز (خارج از كشور)حرف دل ملت ايران را زديد.
قالیباف اموالِ غیرمستقیم اش رو هم اعلام میکرد
قالیباف با این لیست اموالش عملا داره به همه ما توهین میکنه
درود بر آقای قالیباف
من یه تکنسینم و 30 سال دارم دارای 3 سال سابقه کار
اما حساب پس اندازم از آقای قالیباف بیشتره!
آقای قالیباف درست می گوید
واقعا گوش مردم را دراز مي بيني يا پشت گوش اين ملت فهيم مخمليه خ خ خ خ .
اون لیست آقای قالی باف چرا آقازاده دیگرشون آقا الیاس توش تشریف نداره؟
درود بر قالیباف
متاسفانه نمیدونم چرا نمیتونم در قسمت پاسخ به نظرات جواب بدم.
عجب از لیست داراییشان نشون داده ---- هههههههههه
با این لیست اموالی که اقای قالیباف منتشر کرده ایشون کاملا شرایط تحت پوشش بهزیستی قرار گرفتن را دارند
با این 25 میلون دارایی چطوری هزینه تلبیغات میلیاردی انتخابات را پرداخت می کنید ؟
باسلام تا دیروز میخواستم به اقای قالیباف رای بدهم بعداز انتشار اموالش پی بردم صادق نیست
آقا یه کمپینی برای کمک به قالیباف بگذارید
قالیباف مردم رو جیگر فرض کرده!
درود بر قالیباف ساده زیست
لیست اموال مستند هست ، كي پاسخگوست؟
آقا این لیست آقای قالیباف صفحه اولش هست یا کل اموال هست
من طرفدار هیچ کدام از کاندیداهای محترم نیستم ولی کار آقای قالیباف به نظرم ... بود!
اخی ...قالی جون دستی خواستی بمن بگو خیلی ناراحت شدم لیست اموالتو دیدم.من حتما به تو رای میدم .خخخخ
با سلام
احتراما در جهت کمک به نیازمندان شماره حساب آقای قالیباف را اعلام نمایید تا به ایشان کمک شود.
با تشکر
تابناک هم داره برای قالی کار میکنه
با سلام نمیدانم اقای قالیباف ما را پخمه حساب کرده اند
باوركرديم
فكر كنم در اعلام دارايى اقاى قاليباف اغراق شده
چرا عربستان گستاخ شده
اینها که همش موجودی حسابه
آقاي قاليباف مردم را چي فرض كرده؟
احمدی نژادیسم مجددا ظهور کرده.
واقعا دلم برای خودم بچم و ایران میسوزه
با این اعداد و ارقام مالی آقای قالیباف بعید میرسه تا آخر برج خرج زندگی داشته باشه لطفا شماره حساب اعلام نمائید تا کمک های نقدی خودمان را به ایشان بدهیم
بنده بعنوان یک بی طرف میدانم که هیچکدام از کاندیدا ها نمیتوانند مشکلات مردم را حل بکنن
سلام به همه براي من همه قابل احترام هستند ول دوران مردم فريبي با اينگونه ادبيات تا كي ؟
آقای قالیباف، بجای اعلام موجودی حسابهات، بهتر بود گردش و معدل حسابتو اعلام میکردی.
شما چقدر دیگه مردمو احمق حساب کردی
مردم هم باور می کنند موجودی ایشان را
به نظر بنده قالیباف با نوشتن لیست اموالش به شعور مردم توهین کرد
اینجانب از طرفداران پروپاقرص سایت تابناکم
در این چند هفته به طور دقیق مناظره های تلویزیونی و سایر برنامه ها را به طور دقیق دیدم . الحق و الانصاف آقایان روحانی و جهانگیری برنامه کاملی ارائه داده اند
به نظر باید این چیزا از مرجع رسمی قانونی بیان بشه نه موقع مناظره
من از جمود فکری آقای قالیباف می ترسم
خودتی
آقاي قاليباف اين ليست دارايي كه خودت اعلام كردي جزو مرفحين هستيد
آقاي قاليباف اين ليست دارايي كه خودت اعلام كردي جزو مرفحين هستيد آخه يك باب مغازه در بازار خيام مشهد مي دوني يعني چي
من کارگر با بیست سال سابقه کار وضعم از اقای قالی باف با این همه سابقه بهتر است
اگر این لیست از طرف اقای قالیباف باشد ادم باید چقدر ساده باشه که انر ا باور کند
اینها به شعور آدمها توهیم می کنند
ماها را چی فرض کرده اند.
قالیباف اگه پول لازم داره بگه ها ترخدا
قالیباف
این لیست کل دارایی شما جز سیاه نمایی چیزی دیگری نیست
قالیباف
تفلکی خیلی وضعش خرابه
اگر فردي در يك زمينه داراي اطلاعات كافي باشد و شخصي بخواهد خلاف دانسته هاي علمي و عقلي را به او بقبولاند حق دارد احاس كند كه به شعور او توهين شده است ؟
آقا اگه ما هم لیست اموالمون رو اعلام کنیم بهمون رای میدن ؟
منزل 330 متری قالیباف بزرگتر است یا زمین 285 متری جهانگیری؟
بخدا مردم از خنده .....
خودتی
ای آقا این بیچاره قالیباف
تا به امروز قالیباف از بقیه گزینه ها بهتر صحبت کرده روحانی در این چند سال جز حرف زدن کاری نکرده با حرف هم وضعیت مملکت درست نمیشه
این لیستو از کجا آوردی
اینا سند داراشه.
با سلام سعید لیلاز استاد تاریخ دانشگاه شهید بهشتی لطفا مدرک اقتصادی خود را ارائه نماید
من فکر کنم ابدارچی اداره ما حساب بانکی اش از قالیباف بیشتره
کسی که نمیتونه اقتصاد خودشو روبراه کنه چجوری میخواد اقتصاد یک مملکت رو درست کنه.
ما كه تصميم گرفتيم با دوستان و آشنايان به آقاي قاليباف و رئيسي رای ندیم.
چشم شماها روشن ؟؟؟؟
شما مگر وکیل وصی همسر کاندیدا ها هستید؟
الماس شرق مشهد
داداش زیاد جوش جوش نزن خونت کثیف میشه
آخخخخخخخخخخخخی
بازنده واقعی کسی که حتی رساله دکتراش تقلبی هست
لیست اموال واقعی بود. خداییش خیلی ساده ای جناب دکتر سردار قالیباف !!!!!
با سلام. مناظره سوم انتخاب ریاست جمهوری انجام شد . مسئله ای که هنوز به طور کامل بیان نگردید این بود که چطور می خواهیم به جهش اقتصادی برسیم .
با توجه به لیست اعلامی، اقای قالیباف فاقد مسکن است
اگه آقای قالیباف اینقدر پول کم داره خرج تبلیغاتش رو از کجا میاره؟
اخه بد بخت اصلاحاتی این مملگت 20سال تحت سیطره اصلاح طلبان بود چه کار مثبتی کردن
مردم فریبی نیست پس چیست؟
بابا از مسئول شهردای چنین چیزی غیر ممکن است.
خودش هم جزئی از 4 در صدی هاس
واقعا قالیباف ملت را نادان فرض کرده ؟
یعنی این لیست اموال قالیباف جوک ساله
پس الیاس چی شد؟؟؟
جناب قالیباف چی میگی
فک کردی ما کی هستیم؟
انتخاب به کنار ولی شما رو به همین امام زمان تون اگه واقعا بچه قالیباف تمام موجودیش یک ماشین 71 و یک ملیون پوله به خدا از ته دل تمام حساب من که 3 م میشه رو بهش می دم
حتی در اعلام اموال هم صادق نیستند
واقعا مردم رو چی فرض میکنی
بیچاره قالی باف
تو حسابش سه میلیون پول داره طفی.
همه باور کردن اموال آقای قالیباف رو.
من يك كارگر هستم خداييش اموال من از اقاي قاليباف بيشتر است . دست صداقتش درد نكند
عر عر عر عر
بمیرم برای قالیباف
هیچ اطلاعاتی محرمانه نمی ماند که بخواهید پنهان کنیو
اموال آقای قالیباف نشون میده که ایشون نه تنها برای ریاست جمهوری حتی برای شهرداری مناسب نیست
چه فقیر انه زندگی میکنه قالی باف...
قالیباف
حجت الاعدام رییسی

هیچ کدوم رای ندارن. فقط و فقط دکتر حسن روحانی
احتمالا همه دارایی ها رو تبدیل به طلا کردن ..
قالیباف؛ عملش در این دوازده ساله و در پست شهرداری مشخص است که چه به بار آورده است. بهرحال خدا خودش میداند که چه تدبیری بیاندیشد.
ولا اين ليست به نظرشما واقعى است؟
روحانی تا 1400
به #تهران_هوشمند و فناوارانه بيانديشيم
حامیان رئیسی: سعید جلیلی- زاکانی - مسعود میرگاظمی - رستم قاسمی - علی نیکزاد- علم الهدی- احمد خاتمی- حسین شریعتمداری - سعید مرتضوی - پناهیان - رسائی و کل برادران دلواپس و حامیان قبلی احمدی نژاد

حامیان روحانی: سید حسن خمینی - مرحوم هاشمی رفسنجانی - خانواده رفسنجانی - سید محمد خاتمی - ناطق نوری - علی لاریجانی - اکثریت نمایندگان مجلس و کل اصلاح طلبان

حامیان قالیباف: هیچ کس بجز محمد دهقان که مسئول ستاد ایشان است


مردم انتخاب کنید
ما ترجیح می دهیم رئیس جمهورمان و وزرایش و همه مردم پولدار باشند. کره شمالی نه کره جنوبی بله
عجب پس فائزه هم در ستاد آقاي روحاني است
توهین تلویزیون عربستان به ایران
اقا جيگرم واسه قالباف كباب شد شماره حساب بدن واسه كمك مردمي
چهارسال پيش يك كشور ى كه تا خرخره درگير مشكلات اقتصادى واجتماعي وبين المللى بود تحويل روحانى دادند حالا پس از چهار سال كه دولت روحانى درگير حل مشكلات بود فرياد سر مى دهند
كه معيشت مردم دشوار است انگار كه تا قبل از اين نبود حالا كه مشكلات كشور در حال حل شدن است
هر کس که درد مردم را چشیده قطعا بهتر مردم را درک می کند
آقای قالیباف تو گفتی وما باور کردیم.
كاش آقاي قاليباف، ليست داراييها ديگر فرزندان رو هم اعلام ميكردند.
قالی باف عزیز ...ول کن
روحانی از قالی باف بهتر است
واقعاً دلم به حال خانواده قاليباف سوخت
سند پاداش نجومی ۸۶۵ میلیون تومانی اسحاق جهانگیری منتشر شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، اسحاق جهانگیری یکی از نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عصر امروز در سومین مناظره کاندیداهای انتخاباتی مدعی شد که در دوران مسئولیتش در وزرات صنعت در سال 81 هیچ‌گونه پاداشی نجومی داده نشده است.

سند پاداش نجومی 865 میلیون تومانی اسحاق جهانگیری به هیئت مدیره شرکت سیمان تهران را در زیر
درود بر قالیباف
درود بر روحانی
این روش ریاکارانه آقای قالیباف همه را از ایشان نومیدساخت. واقعا ثروت ایشان همین اینها می باشد؟
تا 1400 با روحانی
جناب قالیباف، شماره حساب بدین تا یارانه هامون رو به حساب خانواده شما بریزیم.
یکی بیاد به قالیباف کمک مالی کنه.
وقتی ما به اعتقادات وهابی ها لعنت میفرستیم و شعار مرگ بر آل سعود سر میدهیم و شورشیان را در استان القطیب عربستان قهرمان می نامیم پس نباید ناراحت شویم چون جواب های میشود هوی
254 نظر از صبح در انتظار بررسی و فقط یک نظر تایید و به نمایش گذاشته شد
سخنرانی فائزه هاشمی رفسنجانی به دلیل حکم قضایی و محکومیت شش ماهه ایشان از سوی دستگاه قضایی در شهر دوگنبدان مرکز گچساران استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار نشد.
آقای قالیباف با این وضع مالی چگونه هزینه های میلیاردی تبلیغاتشان پرداخت می کنند.
شاید وام دار 4 درصدها شده اند
این خبرگزاری فقط گزینشی عمل می کند
جداکردن زن و مرد سالهاست ادامه دارد مگر اتوبوس جدا نیستند
اقای پناهیان اگر انگلیسی میدانستی اینرا نمینوشتی
آفرین به شجاعت و پاکدستی قالیباف جرات دارید شما هم نشر بدهید
اگر آقای قالیباف بتواند اثبات کند که فقط همین دارایی را دارد، خودم 10000 رای برایش جور می کنم.
اگر آقای قالیباف بتواند اثبات کند که فقط همین دارایی را دارد، خودم 10000 رای برایش جور می کنم.
باسلام، اموال اعلام شده توسط آقای قالیباف ، نشان می دهد ایشان متاسفانه نتوانسته است که در زندگی شخصی خود مدیریت درستی را داشته باشد زیرا باتوجه به مدرک ایشان و حقوق مدیریتی ،اموال اعلام شده از یک کارمند با مدرک فوق لیسانس بسیار کمتر است یا ایشان خدای ناکرده بدرستی اموال را اعلام نکرده و یا سوء مدیریت در زندگی خود دارد در هردو حالت نمی تواند در مدیریت کلان کشور موفق باشد.
باسلام، اموال اعلام شده توسط آقای قالیباف ، نشان می دهد ایشان متاسفانه نتوانسته است که در زندگی شخصی خود مدیریت درستی را داشته باشد
میگم مردم رو جیگر...................فرض کرده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
آقايان باور نكنيد ... عوام فريبيه!
به شعور مردم بی احترامی نکن
آقای قالیباف عوام فریبی تا کی؟ ما که شمارا میشناسیم.
دوستان عزیزی که میگید تفکر اصولگرایی هزینه وارد کرده.دقت بفرمایید تفکر اصولگرایی و اصلاح طلبی تفکر اقتصادی و مدیریتی است.
ما هم باور کردیم
به نظر میرسد این مخاطب گرامی متوجه جایگاه قانونی ریاست جمهوری نیستند
آیا با این پس انداز سه میلیون تومان او را در استرالیا ساپورت میکردید.
آقای قالی بافی هزینه میلیاردی تبلیغاتش را که در سراسر کشور آغاز شده،از همان سه میلیون تومان
پس اندازش می دهد،
خدا کنه
فقط مدرک روحانی
اگرتبلیغات حسن روحانی که ازصداوسبماپخش میشوددقت کنیدبانوان شال بنفش دارند این شال بنفش مارک ترکیه است ورو شال نیزهک شده است یعنی توزیع شال وارداتی ترکیه درتبلیغات حسن روحانی.
تعداداتوبوس ازدانشگاه تااستادیوم آزادی .کاروان اتوبوس شهری به شهری دیگر
حال حسن روحانی کارهایی راکه خودانجام می دهد رابه رقیب نسبت میدهد
به نظر من باید یک جنبشی راه بیفته برای گلریزان به قالیباف.
اقا رضا كاملا درسته
اینطور که از لیست اموال معلومه قالیباف داماد سرخونه است
اقای قالیباف به هرکس که اعتقاد داری راست بگو تمام دارایی شما این مبلغ می باشد؟
انشاله که این لیست درست است . خخخخ
ولی من نمی دانم چرا در پذیرش این همه نداری ، تردید دارم
بابا به والله تو این هشتاد میلیون جمعیت ،شاید یکی باورش بشه
با امضای پای برگه مطمئن شدم قالیباف دروغ نمیگه
تا به حال به تابناک که ادامه بازتاب است اعتماد داشتم ولی با درج نکردن نظرم متوجه شدم شما هم آره آررره
برادر قالی گوش مردم خیلی درازه؟....
کسی که شهردار کلان شهر تهرانه و ۳ میلیون تو حسابش داره چطور می خواد برای مردم شغل ایجاد کنه
قاليباف=احمدي نژاد
اگر این تفکر نبود الان معلوم نبود داش چه بلایی بر سر اصلاح طلبان آورده بودند با عرض پوزش
جالبتر آنکه می گویند به شجریان توهین شد تیتر می کنند
اوضاع کشور ارتباطی به تفکر اصول گرایی ندارد
ما دوتا گوش دراز داریم که اموال قالیباف را قبول کردیم
دوستان سلام
من کارمند هستم ولی به جز مغازه 15 متری در مشهد کلا وضع مالیم از آقای قالیباف بهتره/
خیلی به خودم امیدوارم شدم با 38 سال سن
کسی 12 سال شهردار تهران باشه، قبلش فرمانده نیروی هوایی سپاه، فرمانده نیروی انتظامی باشه و فقط 30 میلیون تومان از دار دنیا پول داشته باشه !!! ملت رو چی فرض کردید؟
کسی که با یک عمر خلبانی و سرداری و شهرداری و رئیس پلیسی, حساب بانکیه بچه اش حدود یک میلیون تومان!!!!!!!!!! است چطور می تواند کشور را سرافراز کند؟؟؟؟
چرا باید رانت خواری کنند ؟؟؟؟
اگر می خواهید کسی که مد نظر شما ست رای بیاورد
به نظر من اقای فالیبا ف شانس بیشتری دارد
تاکی عوامفریبی!تا کی مردم را هیچ فرض کردن!!!!!
واقعا دلم به حال آفای قالیباف سوخت بایدفکرکمک به ایشان باشیم
سلام یکبار به احمدی نژادرای دادیم گول خوردیم دیگه گول وعده های توخالیشما رو نمی خوریم
بیچاره فلک زده
آقای قالیباف چرا لیست اموال پسر دیگرش الیاس را منتشر نمیکند؟
یعنی 28 میلیون داری فقط ماهی 30 میلیون درامد داری
دولت هیچ حمایتی به مردم نکرد ماشین پراید رو یادتونه
میشه یکی به من اسید بده ؟
لیست اموال قالیباف منو کشته
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل