بازدید 2353
۱
آخرین تحولات بازار میوه و صیفی

پیاز هم به جمع گرانی ها پیوست

رئیس اتحادیه میوه و سبزی از آخرین تحولات بازار میوه و صیفی و وضعیت قیمت میوه‌های نوبرانه خبر داد.
کد خبر: ۶۹۳۲۶۴
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۲ 11 May 2017
رئیس اتحادیه میوه و سبزی از آخرین تحولات بازار میوه و صیفی و وضعیت قیمت میوه‌های نوبرانه خبر داد.

حسین مهاجران رئیس اتحادیه میوه و سبزی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، از کاهش ۵۰ درصدی قیمت هندوانه طی روزهای اخیر در بازار خبر داد و گفت: در حال حاضر با عرضه محصول از اکثر استان‌های جنوبی نرخ هر کیلو هندوانه از هزار تا هزار و ۸۰۰ تومان است.

وی با اشاره به آخرین وضعیت نرخ گوجه فرنگی در بازار افزود: طی هفته‌های اخیر قیمت هر کیلو گوجه فرنگی با کاهش ۳۰ درصدی با نرخ ۲ الی ۳ هزار در میدان به فروش می‌رسد و با عرضه فراوان محصول طی هفته آینده پیش بینی می‌شود که با افت شدید قیمت در بازار روبرو شویم.

مهاجران نرخ هر کیلو خیار بوته‌ای را ۳ هزار تومان اعلام کرد و گفت: همچنین نرخ هر کیلو خیار گلخانه‌ای ۲ هزار و ۵۰۰ تومان، سیب قرمز ۵ هزار تومان، سیب سفید ۶ هزار تومان، موز ۴ هزار و ۵۰۰ تا ۵ هزار و ۵۰۰ تومان، پرتقال شمال ۵ هزار تومان وپرتقال مصری قاچاق ۶ هزار و ۵۰۰ تومان است.

به گفته وی نرخ هر کیلو سیب زمینی با کاهش ۱۰ درصدی نسبت به دو هفته گذشته همچنان هزار و ۴۰۰ تا هزار و ۸۰۰ تومان است.

رئیس اتحادیه میوه و سبزی با اشاره به افزایش نرخ پیاز در بازار ادامه داد: در حال حاضر هر کیلو پیاز با افزایش ۱۰ درصدی هزار و ۴۰۰ الی هزار و ۸۰۰ تومان در میدان به فروش می‌رسد.

مهاجران در خصوص آخرین وضعیت قیمت میوه‌های نوبرانه در بازار اظهار داشت: نرخ هر کیلو گوجه درختی ۱۴ تا ۱۵ هزار تومان، چاقاله بادام ۴ تا ۱۲ هزار تومان، زردآلو کاشان ۲۰ تا ۳۰ هزار تومان، ملون هزار و ۵۰۰ تا ۴ هزار تومان و توت فرنگی گلخانه‌ای ۱۳ تا ۱۴ هزار تومان است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
بیشتر میوه ها با توجه به این متن کاهش قیمت داشته ولی شما فقط اون قسمت افزایش قیمت پیازو اون هم به این نحو تیتر کردید؟اون هم فقط 10 درصد.همچنین در تیتر از واژه "هم " استفاده کردید.خجالت بکشید.متاسفم براتون.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار