بازدید 5158
۳

اعتراض ستاد قالیباف به صدا و سیما

ستاد محمدباقر قالیباف طی نامه‌ای به پخش همزمان دومین مستند و دومین گفت‌وگوی ویژه خبری این داوطلب انتخاباتی اعتراض کرد.
کد خبر: ۶۹۳۱۶۸
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۰ 11 May 2017
ستاد محمدباقر قالیباف طی نامه‌ای به پخش همزمان دومین مستند و دومین گفت‌وگوی ویژه خبری این داوطلب انتخاباتی اعتراض کرد.

به گزارش فارس، همزمانی پخش دومین مستند محمد باقر قالیباف با دومین حضور وی در گفت و گوی ویژه خبری که قرار است به ترتیب از شبکه‌های اول و دوم سیما پخش شود، مورد اعتراض نماینده ستاد محمدباقر قالیباف قرار گرفت.

در همین زمینه، نماینده ستاد قالیباف با نگارش نامه‌ای به کمیسیون نظارت بر تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری اعتراض خود را اعلام و خواستار تغییر در پخش هم‌زمان 2 برنامه این داوطلب شد.

ستاد قالیباف معتقد است همزمانی پخش 2 برنامه یک داوطلب انتخابات ریاست جمهوری فرصت مناسب تبلیغات نامزدها در صداوسیما و امکان استفاده مناسب از زمان پخش تبلیغات را از داوطلب سلب کرده و موجب واکنش منفی مخاطبان خواهد بود.

ستاد قالیباف با توجه به همین موضوعات، خواستار تغییر زمان پخش برنامه‌های نامزد خود به صورتی‌ است که دو برنامه این نامزد در یک زمان پخش نشود تا فرصت این داوطلب در پخش برنامه هایش از بین نرود.

پیشتر قرار بود مستند محمدباقر قالیباف ساعت 22 امشب (پنجشبنه) و گفت‌وگوی ویژه خبری با حضور وی شنبه هفته وی پخش شود اما به دلیل تغییر در زمان برنامه نامزدهای انتخابات، مستند قالیباف همزمان با گفت و گوی ویژه وی پخش خواهد شد که همین موضوع باعث اعتراض ستاد قالیباف شده است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
درسته دیگه
پس چرا اخبار آقای قدیری ابیانه عضو ستاد رییسی را نمی نویسی تابی جون؟
این قالیباف همش داره جر میزنه
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان