بازدید 4248
۱

اگر در انتخابات شرکت نکنیم، دوباره پوپولیسم به کشور برمی گردد

کد خبر: ۶۹۳۱۰۸
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۷ 11 May 2017
یک عضو شورای مرکزی فراکسیون امید با تاکید بر اینکه باید همه برای توسعه کشور در انتخابات شرکت کنیم گفت که اگر در انتخابات مشارکت نکنیم و با بی‌تفاوتی از آن بگذریم، دوباه پوپولیسم به کشور باز می‌گردد.

محمدرضا بادامچی در گفت‌وگو با ایسنا، با تاکید بر لزوم مشارکت همه آحاد مردم در انتخابات گفت: اگر در انتخابات مشارکت نکنیم مجددا پوپولیسم به کشور باز می‌گردد و مشکلات گریبانگیر کشور می شود. پس باید همه برای توسعه کشور مشارکت کنیم و به افراد شناخته شده رای دهیم.

وی افزود: اگر در انتخابات شرکت نکنیم فرصت را به افرادی می‌دهیم که بدون پشتوانه اجرایی  وعده هایی فریبکارانه به مردم می‌دهند، وعده هایی که نه تنها قابلیت اجرایی ندارد که با آن می‌خواهند هشت سال دولت قبلی را تکرار کنند.

نماینده تهران تاکید کرد : مردم آگاه تر از آن هستند که فریب وعده‌ها و شعارهای غیرمعقول را بخورند که قطعا باحضور باشکوه در پای صندوق های رای به این افراد پاسخ خواهند داد.

بادامچی ادامه داد: اگر مردم نسبت به انتخابات بی‌تفاوت باشند کشور با مشکلات و بحران مواجه می شود. مردم حواسشان باشد که سرنوشتشان را خودشان تعیین کنند.

وی در عین حال با اعلام حمایت از روحانی به اقدامات او در طول دولت یازدهم اشاره و اظهار کرد: آقای روحانی دولت را در شرایط نابسامانی در دست گرفت که تمامی تلاشش را برای سامان دادن به وضعیت کشور به کار گرفت. قطعا رئیس‌جمهور در چهار سال آینده می تواند برنامه هایش را به بهترین نحو اجرا کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
امیدواریم با شرکت مردم در انتخابات جلوی برگشت پوپولیسم را بگیریم .
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها