بازدید 8107

پایان جولان شرور معروف منطقه کهیری

کد خبر: ۶۹۳۰۳۹
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۴ 11 May 2017
سردار رحیمی از انهدام دو باند بزرگ مواد مخدر و دستگیری هفت قاچاقچی مسلح و همچنین هلاکت شرور معروف منطقه «کهیری» در سه عملیات ضربتی پلیس خبر داد.
 
به گزارش مردم سالاری، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،گفت:ماموران جان بر کف نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان حوالی ساعت ۶ صبح امروز موفق شدند در عملیاتی که در ارتفاعات حد فاصل «چانف» و «کهیری» در منطقه جنوب استان سیستان و بلوچستان انجام شد، شرور معروف منطقه کهیری، «خدابخش بلوچ» را به هلاکت برسانند.
 
وی افزود: این شرور پیش از این در عملیاتی خرابکارانه به یکی از مکاموران پاسگاه کهیری تیراندازی کرده و پس از آن در مسیر مامورانی که برای کمک به این مامور مجروح به سمت پاسگاه کهیری در حال حرکت بودند توسط دو تله انفجاری اقدام به خرابکاری کرده که در پی انفجار سلاح‌ها چند تن از ماموران نیروی انتظامی به شهادت رسیدند.
 
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: همچنین ماموران دلاور ما در دو عملیات دیگر در شهرستان‌های ایرانشهر و سراوان موفق به انهدام دو باند بزرگ مواد مخدر شده و در پی این عملیات‌ها ۷ قاچاقچی را دستگیر کرده و حدود ۴ تن مواد مخدر، ۹ خودرو و مقادیری سلاح و مهمات از آن‌ها کشف و ضبط کردند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر