بازدید 1510

جهانگیری: تا الان تصمیمی بر کناره‌گیری ندارم

کد خبر: ۶۹۲۸۵۹
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۸ 10 May 2017
نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: تا الان تصمیمی برای کناره‌گیری از انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری ندارم.

 اسحاق جهانگیری کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ظهر امروز در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سؤال که آیا اموال خود را در مناظره روز جمعه به مردم اعلام می‌کنید یا خیر، اظهار داشت: خیر، بنده اموالم را 6 بار به قوه قضاییه اعلام کردم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا به مردم هم اعلام می‌کنید یا خیر، تأکید کرد: مگر شما اموالتان را به مردم اعلام می‌کنید که من اعلام کنم، هر کسی در زندگی خودش چیزی دارد صرف اینکه کسی بخواهد کاندیدا شود و به مردم جار بزند که من این دارایی‌ها را دارم اینها سنت‌هایی است که گذاشته می‌شود بلکه باید ببینیم این سنت اخلاقی را می‌گذاریم درست است یا خیر. آن وقت نتیجه ‌آن فکر می‌کنید چه می‌شود؟

وی افزود: اینکه مردم بدانند خانه من 200 یا 300 متر است چه تغییری به وجود می‌آورد؟ به قوه قضاییه به این جهت اعلام می‌شود که این قوه در ابتدای مسئولیت من لیست اموال بنده را بگیرد و در انتهای مسئولیتم این لیست را دریافت کند تا ببیند در دوره مسئولیتم درآمد و دارایی من به صورت غیرطبیعی افزایش پیدا کرده یا نه و اگر واقعاً تخلفی صورت گرفته به آن رسیدگی کند. مردم چه کار می‌خواهند کنند نه اینکه این حرف فریب جدیدی برای مردم است. 

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ادامه داد: همین آقای شهردار تهران و معاونان و شهرداران مناطق کلانشهرها طبق قانونی که مجمع تشخیص مصلحت در دی ماه 95 تصویب کرده علاوه بر شهرداری کلانشهرها و یک دستگاه دیگر که اسم آن در قانون اساسی برده نشده اعلام شده که باید مقامات این دستگاه‌ها هم لیست اموال خود را به قوه قضاییه ارسال کنند. حالا ببینید که از 17 دی ماه تاکنون اینها لیست اموال خود را به قوه قضاییه داده‌اند یا خیر، آنجا خوب است که بدهند تا رسیدگی شود و معلوم شود چی به چی است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار