بازدید 5567
۱

هلاکت شرور معروف منطقه "کهیری"

کد خبر: ۶۹۲۸۱۴
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۲ 10 May 2017
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت:۲ باند بزرگ مواد مخدر منهدم و شرور معروف منطقه کهیری به هلاکت رسید.

سردار حسین رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان اظهار داشت: دلاورمردان انتظامی سیستان و بلوچستان ساعت 6 صبح امروز در عملیاتی "خدابخش بلوچ" شرور معروف منطقه "کهیری" که پیش از این تعدادی از ماموران انتظامی را به شهادت رسانده بود، را به هلاکت رساندند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه این عملیات در ارتفاعات حدفاصل مناطق "چانف و کهیری" در جنوب سیستان و بلوچستان انجام شد، افزود: این شرور با 15 سال سابقه جنایت، پیش از این یکی از مردم بی‌گناه شهرستان نیکشهر را به قتل رسانده بود؛ همچنین وی فردی بود که پیش از این به مامور پاسگاه کهیری تیراندازی کرده و در مسیر همکاران ما که برای کمک به مامور مجروح رفته بودند، 2 تله انفجاری کار گذاشت و منجر به شهادت تعدادی از همکاران ما شد.

وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی حدود یک سال روی پرونده این شرور کار می‌کرد، گفت:سایر افراد و همکاران این شرور نیز تحت پیگرد هستند و با توجه به اشراف اطلاعاتی پلیس به زودی دستگیر می شوند.

رحیمی تصریح کرد: مزدوران منطقه که با دلارهای آل سعود تغزیه می‌شوند باید بدانند ممکن است بتوانند عملیاتی انجام دهند و ضربه‌ای کوچک به نیروهای ما وارد کنند اما ما هرگز آنها را رها نمی‌کنیم تا به سزای اعمال شوم خود برسند.

 فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان همچنین به 2 عملیات دیگر ماموران انتظامی استان در شهرستان‌های ایرانشهر و سراوان اشاره کرد و گفت: نیروهای ما در 24 ساعت اخیر در دو عملیات مجزا که تا حدود 4 صبح امروز به طول انجامید، دو کاروان بزرگ مواد مخدر را منهدم کرده و ضمن دستگیری 7 نفر از اعضای این باندها از آنها حدود 4 تن مواد مخدر، مقادیری سلاح و مهمات و 9 خودرو کشف و ضبط کردند.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون 23 تن مواد مخدر توسط نیروی انتظامی در سیستان و بلوچستان کشف شده، تاکید کرد: افزایش اشراف اطلاعاتی و توان عملیاتی پلیس موجب شده نیروهای ما در درگیری با قاچاقچیان مواد مخدر بسیاری از آنها را دستگیر کرده و مواد مخدر، سلاح و خودروهای آنها را ضبط کنند.

رحیمی اظهار داشت: رویکرد اصلی نیروی انتظامی در سیستان و بلوچستان مبارزه با قاچاقچیان دانه درشت است و در این مسیر با تلاش شبانه‌روزی و همه توان استوار هستیم.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱
با سلام روح شهدای اخیر مرزبانی و همه دلیر مردان شهید پاسداری از میهن اسلامی در استانه ولادت حضرت حجت ابن الحسن شاد .
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر