وقایع اتفاقیه؛

حمله به پرل هاربر به روایت تصاویر واقعی

کد خبر: ۶۹۲۷۷۱
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۱ 10 May 2017
تعداد بازدید : 40082
بازدید 18999
۵
ژاپن در هفتم دسامبر 1941 در پی یک پیمان مخفیانه با آلمان راجع به حمله به نیروهای متفقین در اروپا و خاور دور، به آمریکا حمله کرد. آمریکا در آن زمان بی‌طرف بود اما نزدیکی بیشتری با مواضع متفقین داشت و ژاپن با این حمله قصد داشت توان نظامی آمریکا در اقیانوس آرام را پیش از آنکه بتواند از آن استفاده کند، نابود کند. این حمله ضربه شدیدی به توان نظامی آمریکا زد و در آن 5 نبردناو و 200 هواپیمای آن کشور نابود شد همچنین 2400 نفر کشته شدند. این حمله نهایتا باعث ورود آمریکا به جنگ جهانی دوم و مدت‌ها بعد تلافی هسته‌ای این کشور علیه ژاپن شد. تصاویر تاریخی از این حمله را در «تابناک» تماشا می‌کنید.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۵
آمریکا هم که خیلی مسالمت آمیز دو تا بمب کوچولووووووو ضعیف اتمی به صورت انسان دوستانه انداخت رو ژاپن (هیروشیما و ناکازاکی) و بر اساس بر آورد، در کل بین 129 تا 226 هزار نفر کشته شد. این اعداد رو ما وسطش رو بگیریم یعنی آمریکا به ازای هر آمریکایی کشته شده، 6 نفر کشته و حداکثر بیش از 8 نفر یعنی هر آمریکایی 8 ژاپنی می ارزد. بدون احتساب اثرات بمب اتمی بر محیط، طبیعت و مردمی و نسلی که تحت تاثیر قرار گرفتند.
پاسخ ها
حمید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۹
ژاپنی ها حقشون بود که بمباران اتمی بشوند. میلیونها نفر در جنوب شرق آسیا توسط ژاپنی ها قتل عام شدند. به زنان بیشماری تجاوز شد و کودکان بسیاری را زنده زنده سوزاندند.
اشتباه گفتم بین 7 تا 9 نفر
جنایتی عجیب و غیر قابل باور از کسانی که از ایران ایراد می گیرند که ایران تعهد داشتن استفاده از انرژی هسته ای را ندارد . واقعا آمریکایی پررو ، بی شرم، بی حیا ، و... و شاید هم بسیار بی عقلند. در مقابل یک همچنین سیستمی باید چطور بود ؟ آیا باید به حرفهایشان اطمینان کرد یا همواره باید قوی بود و مراقب. قضاوت با شما
تا اینجا که تابتاک گفته که درست هم هست امریکا فقط تلافی کرده جنگ رو ژاپنی ها شروع کردن