بازدید 4528
۲

نمايش خياباني 2 جيب‌بر در ایستگاه تئاتر شهر

کد خبر: ۶۹۲۵۶۳
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۱ 10 May 2017
نمايش خياباني 2 جيب‌بر در ایستگاه تئاتر شهر
دو جيب‌بر سابقه‌دار كه مشغول خالي كردن جيب مسافران در ايستگاه تئاتر شهر بودند، در جريان تعقيب و گريز با پليس به دام افتادند.
 
به گزارش جوان، ساعت 13:30 روز پنج‌شنبه هفتم ارديبهشت‌ماه بود كه مأموران پليس مترو هنگام گشت‌زني در ايستگاه تئاتر‌شهر به رفتار دو مرد مظنون شدند و آنها را تحت‌نظر گرفتند. مأموران وقتي متوجه شدند كه دو مظنون قصد سرقت كيف يكي از مسافران را دارند براي بازداشت‌شان وارد عمل شدند.
 
دو مرد سارق اما با ديدن پليس پا به فرار گذاشتند و موفق شدند خود را به خيابان برسانند. مأموران پليس مترو همزمان با تعقيب كردن دو مرد سارق، از مركز درخواست كمك كردند.
 
عمليات تعقيب و گريز در جريان بود تا اينكه مأموران گشت كلانتري انقلاب به عنوان نيروي كمكي از راه رسيدند و دو سارق را بازداشت كردند. مأموران در بازرسي از متهمان مقداري پول نقد، چند گوشي تلفن همراه و اوراق شناسايي متعلق به افراد غير از آنها كشف كردند.
 
  حميدرضا الف. 44 ساله‌ و ناصر. ص43 ساله ابتدا مدعي شدند كه به صورت اشتباه بازداشت شده‌اند. وقتي پرونده براي تحقيق به اداره هفدهم پليس‌آگاهي تهران فرستاده شد، معلوم شد كه دو متهم از مجرمان سابقه‌دار در زمينه جيب‌بري هستند كه 10 بار به همين اتهام بازداشت شده بودند.
 
كارآگاهان در بررسي شكايت‌هاي مطرح شده شاكيان را شناسايي كردند. دو متهم وقتي مقابل شاكيان قرار گرفتند به جيب‌بري‌هاي سريالي اعتراف كردند.
 
سرهنگ كارآگاه داوود فرد، معاون مبارزه با سرقت‌هاي خاص پليس‌آگاهي تهران بزرگ گفت: دستور انتشار بدون پوشش تصوير متهمان به منظور شناسايي ديگر جرائم آنها از سوي قاضي صادر شده و شاكيان مي‌توانند براي طرح شكايت عليه آنها به اداره هفدهم پليس آگاهي تهران بزرگ در خيابان وحدت اسلامي مراجعه كنند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
چند روز پیش در محدوده مترونواب جوانی در تاکسی مویابل دختر خانمی را سرقت کرده بود . این امردر محدوده مترو نواب مسبوق به سابقه است .
10بار سرقت برای قطع ید کافی نیست! حتما" باید یک نفر رو هم درحین سرقت بکشن !؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان