بازدید 1740

نوسان قیمت طلا در اطراف کمترین رقم ۷ هفته گذشته

با فروکش کردن جذابیت طلا به دنبال انتخابات ریاست‌جمهوری فرانسه، قیمت طلا در نزدیکی کمترین قیمت در ۷ هفته گذشته در نوسان است.
کد خبر: ۶۹۲۵۳۹
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۱ 09 May 2017
با فروکش کردن جذابیت طلا به دنبال انتخابات ریاست‌جمهوری فرانسه، قیمت طلا در نزدیکی کمترین قیمت در ۷ هفته گذشته در نوسان است.

به گزارش فارس به نقل از رویترز، با فروکش کردن جذابیت طلا به دنبال انتخابات ریاست‌جمهوری فرانسه، قیمت طلا در نزدیکی کمترین قیمت در 7 هفته گذشته در نوسان است.

قیمت طلا که در ساعات اولیه معاملات اندکی افزایش یافته بود اکنون 2 سنت کاهش یافته و به 1226.21 دلار رسیده است. طلا روز گذشته به 1224 دلار، کمترین قیمت 7 هفته گذشته رسیده بود.

مارک تو، رئیس تحقیقات گروه مالی وینگ فانگ گفت: «احساس حاکم بر بازار کلی از سطح فرار از ریسک به ریسک عادی رسیده است از این‌رو ما می‌توانیم شاهد کاهش تقاضا برای طلا باشیم.»

نتیجه انتخابات فرانسه مطلوب بازار بود و امانوئل ماکرون برنده انتخابات شد.

جیمز بولارد، رئیس فدرال رزرو سنت لوئیس گفت عملکرد ضعیف اقتصاد آمریکا در آغاز سال فدرال رزرو را بر آن داشت را تا با سرعت کمتری نرخ بهره را افزایش دهد.

«مارک‌تو» افزود: «حتی اگر کاهش‌هایی در بهبود رشد اقتصادی برای کوتاه مدت وجود داشته باشد، مقامات فدرال رزرو فکر می‌کنند که هنوز اینها بر تصمیم افزایش نرخ بهره تاثیر ندارد.»

ذخایر طلای گلدتراست، بزرگ‌ترین صندوق سرمایه‌گذاری طلا در جهان روز دوشنبه 0.14 درصد کاهش یافت و به 851.89 دلار رسید. ذخایر این صندوق طی 2 هفته گذشته بیش از 8 تن کاهش یافته است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل