بازدید 2854
۲
لیگ قهرمانان

استقلال باشکست سعودی ها صعودکردوبه العین رسید

شاگردان علیرضا منصوریان در دور بعد باید با تیم العین امارت روبرو شوند و الاهلی امارات هم با الاهلی عربستان رقابت خواهد کرد. بازی رفت استقلال مقابل العین امارات به میزبانی نماینده کشورمان در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۶۹۲۵۲۴
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۲ 09 May 2017
تیم استقلال در آخرین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با برتری مقابل نماینده عربستان راهی مرحله یک هشتم نهایی این رقابت‌ها شد.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم استقلال در آخرین هفته از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، از ساعت 20:20 امشب (سه‌شنبه) در ورزشگاه حمد بن خلیفه قطر به مصاف التعاون عربستان رفت و موفق شد با نتیجه دو بر یک حریف خود را شکست دهد. در این دیدار که به میزبانی التعاون از گروه A در ورزشگاه حمد بن خلیفه دوحه قطر برگزار شد، جابر انصاری (19) و کاوه رضایی (76) برای استقلال و محمود الصیعری (36) برای التعاون گلزنی کردند.

در دیگر دیدار این گروه که همزمان برگزار شد، تیم الاهلی امارات در زمین خود با نتیجه 4 بر صفر برابر لوکوموتیو ازبکستان به برتری سید. به این ترتیب، الاهلی با 11 امتیاز و به دلیل برتری در بازی مستقیم مقابل استقلال صدرنشین گروه و استقلال هم با همین امتیاز به عنوان تیم دوم راهی مرحله یک هشتم نهایی شدند. شاگردان علیرضا منصوریان در دور بعد باید با تیم العین امارت روبرو شوند و الاهلی امارات هم با الاهلی عربستان رقابت خواهد کرد. بازی رفت استقلال مقابل العین امارات به میزبانی نماینده کشورمان در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

ترکیب التعاون: سلطان الغامدی، ریکاردو ماچادو، عبدالرحمن البرکه، محمود معاذ، مدالله العلیان، آلسانه اندیایه، سعید الدوساری(62 - جهاد الحسین)، عبدالله الشمری، عبدالعزیز  الشرید(30 - موسی الشماری)، محمود الصیعری و عبدالمجید السواط(62 - الزین).

ترکیب استقلال: مهدی رحمتی، لئوناردو پادوانی، رابسون، هرایر مگویان، خسرو حیدری، امید ابراهیمی (54 - فرشید باقری)، امید نورافکن، فرشید اسماعیلی، جابر انصاری(49 - محسن کریم)، علی قربانی (73 - بهنام برزای) و کاوه رضایی

استقلال باشکست سعودی ها صعود کردو به العین رسید


دقیقه 9: پاس در عمق بازیکن تیم التعاون به سعید الدوساری رسید، اما ضربه این بازیکن که از زاویه بسته زده شد از کنار دروازه استقلال به بیرون رفت.

دقیقه 12: سانتر از جناح راست خسرو حیدری با ضربه سر کاوه رضایی همراه شد که دروازه‌بان حریف توپ را روی خط دروازه جمع کرد.

دقیقه 19: ارسال کاوه رضایی به جابر انصاری رسید و این بازیکن پس از استپ توپ، آن را وارد دروازه التعاون کرد.

دقیقه 28: شوت عبدالرحمن البرکه از پشت محوطه جریمه دروازه استقلال را مهدی رحمتی راهی کرنر کرد.

دقیقه 30: التعاون اولین تعویض خود را در این نیمه انجام داد و موسی الشماری به جای عبدالعزیز  الشرید وارد زمین شد.

دقیقه 36: تیم التعاون در داخل محوطه جریمه استقلال صاحب ضربه ایستگاهی شد که محمود الصیعری دروازه آبی‌پوشان را باز کرد.

دقیقه 39: علی قربانی با خطا روی بازیکن حریف از داور کارت زرد گرفت و دیدار بعدی استقلال را از دست داد.

دقیقه 43: بازیکنان التعاون به داخل محوطه جریمه استقلال نفوذ کردند که ضربه محمود الصیعری را مهدی رحمتی راهی کرنر کرد.

دقیقه 49: محسن کریمی به جای جابر انصاری که مصدوم شده بود، وارد زمین شد.

دقیقه 53: بازیکن التعاون توپی را از روی ضربه ایستگاهی به محوطه جریمه استقلال ارسال کرد که علی قربانی با پرشی به موقع توپ را مهار کرد. در این بین بازیکنان التعاون به شدت به داور معترض شده و اعتقاد به پنالتی داشتند، چراکه قربانی با دست توپ را مهار کرده بود. داور سریلانکایی به جای جریمه بازیکن و تیم استقلال به محمود الصیعری به خاطر اعتراضش کارت زرد داد.

دقیقه 54: علیرضا منصوریان دومین تعویضش را انجام داد و فرشید باقری را به جای امید ابراهیمی به زمین فرستاد.

دقیقه 57: عبدالمجید السواط به خاطر خطا روی محسن کریمی، با کارت زرد داور جریمه شد.

دقیقه 58: پاس خوب محسن کریمی به کاوه رضایی رسید و این بازیکن با چرخش سریع به سمت دروازه التعاون شوت زد، اما دروازه‌بان این تیم توپ را گرفت.

دقیقه 62: جهاد الحسین به جای سعید الدوساری و الزین به جای عبدالمجید السواط وارد زمین شدند.

دقیقه 63: محمود معاذ با خطای خطرناک مانع ضدحمله استقلال شد تا داور به او کارت زرد نشان دهد.

دقیقه 68: ضربه ایستگاهی خوب بازیکن التعاون به تیر دروازه برخورد کرد.

دقیقه 71: ضربه جهاد الحسین از پشت محوطه جریمه با اختلاف کم به بیرون رفت.

دقیقه 73: بهنام برزای به جای علی قربانی وارد زمین شد.

دقیقه 76: سماجت فرشید باقری برای گرفتن توپ از حریف در میانه میدان جواب داد و او پاس خوبی را برای کاوه رضایی فرستاد. این بازیکن هم از پشت محوطه جریمه التعاون دروازه حریف را باز کرد تا در این رقابت‌ها چهار گله شود.

دقیقه 85: ضربه موسی از کنار دروازه مهدی رحمتی به بیرون رفت.

دقیقه 3+90: ضربه سر بازیکن التعاون در ارسال از جناح راست را مهدی رحمتی دفع کرد و در ادامه همان بازیکن از پشت ششقدم شوت زد که باز هم رحمتی مانع از فروپاشی دروازه‌اش شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
برد پاک و صعود پاک تیم پاک استقلال مبارک. کورشه تابناک لنگی!! از لنگی ها را صفحه اصلی میذاره
من هر روز تابناک رو میخونم،ولی یه چیزی رو متوجه شدم که تابناک شدیدا پرسپولیسی هست صعود پرسپولیس رو با تیتر حماسی و استفاده از لغات زلزله و رویایی در واقع جشن گرفت و درمورد استقلال خبر رو خیلی عادی درج کرد و هزاران مورد دیگه، البته تابناک دیگه داره شانش رو به عنوان رسانه خبری از دست میده و با دشمنی آشکار با دولت روحانی دیگه نمیتونه مدعی رسانه همگانی بودن باشه و لین واقعا محسوسه،ما که در حال ترک تابناکیم
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل