بازدید 6302

نمایش شهر زیرزمینی با هدف جلوگیری از جنگ بود

کد خبر: ۶۹۲۵۰۱
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۱ 09 May 2017
معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: نشان دادن شهر زیرزمینی موشکی با هدف جلوگیری از جنگ بود و ربطی به تحریک کردن دشمن به جنگ نداشت.

به گزارش تسنیم، رسول سنایی‌راد ظهر امروز در جمع دانشجویان دانشگاه صنعتی اراک با اشاره به صحنه سیاسی کشور اظهار داشت: در حوزه سیاسی کشور آنچه که امروز گمشده صحنه سیاسی بوده و خلاء آن احساس می‌شود مدیریت مبتنی بر خدمت است که خدمتگزاری را عبادت می‌داند و در این راه از با تمام وجود حاضر شده و از جان مایه می‌گذارد.

وی افزود: توانمندی دفاعی کشور امروز زبانزد بوده و در واقع می‌توان گفت در حوزه دفاعی به ‏مرحله بازدارندگی رسیده‌ایم، اما  اینکه عده‌ای درگیر و دار و بحبوحه انتخابات چیز دیگری را مطرح می‌کنند، بحثی جدا از این مطلب است.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: سیاست‌های دفاعی کشور در راستای کمک به قدرت بازدارندگی بوده که نمونه آن ارتقاء توان موشی بوده که در همین راستا انجام شده و نشان دادن شهر زیرزمینی موشکی با هدف جلوگیری از جنگ بود و ربطی به تحریک کردن دشمن به جنگ نداشت.

سنایی‌راد بیان کرد: امروز یکی از دغدغه‌های بزرگ و نگرانی‌های نیروهای ارزشی و انقلابی عزت مردم ایران و کرامت آنها است، زیرا حجم زیاد بیکاری در کشور برای کرامت انسانی مضر بوده و سبب خدشه‌دار شدن کرامت جوان ایرانی شده، به‌گونه‌ای که بسیاری از افراد از بیکاری به‌عنوان ام‌الفساد و زمینه‌ساز فساد یاد می‌کنند.

وی ادامه داد: وضعیت بیکاری و تبعات ناشی از آن سبب دلهره و نگرانی شده و  مقام معظم رهبری هم در این زمینه از وضعیت بیکاری و وجود انواع آسیب‌های اجتماعی در کشور ابراز نارضایتی دارند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به وضعیت اشتغال گفت: طبق نظرسنجی که در زمینه اشتغال و معیشت انجام شده، 74 درصد جامعه هدف معتقد بوده‌اند که مسئله اشتغال و معیشت و همچنین مبارزه با فساد از جمله مطالبات اولویت‌دار آنها به‌شمار می‌رود.

سنایی‌راد عنوان کرد: اعتقاد داریم که  هرگاه دشمن در داخل احساس ضعف کرد دست به جنگ علیه ایران زد و به تهدید ایران پرداخت و در مقابل هرگاه که در این تهدیدها اقتدار و صلابت ایران را دید دست به عقب‌نشینی زد.

وی با اشاره به ریاست جمهوری بنی‌صدر گفت: در هر عصری که تفکر لیبرال و وابسته به غرب بر این کشور حاکم شد و ارزش‌های انقلابی کم‌رنگ شدند و رنگ باختند، دشمن دست به جنگ علیه نظام جمهوری اسلامی ایران زد که جنگ تحمیلی نمونه‌ای از آن بود و در دوره‌ای هم خود ایران محور شرارت نام گرفت.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار