بازدید 1781

آرامش در بازار پس از انتخابات فرانسه

با پایان انتخابات فرانسه بازارهای آسیایی روند کاهشی را تجربه کردند بازار کره برای برگزاری انتخابات بسته شد.
کد خبر: ۶۹۲۴۰۲
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۹ 09 May 2017
با پایان انتخابات فرانسه بازارهای آسیایی روند کاهشی را تجربه کردند بازار کره برای برگزاری انتخابات بسته شد.

به گزارش فارس به نقل از رویترز، طی روز جاری و پس از بازگشت آرامش به وال ستریت بازارهای بورس آسیایی نیز روندی نسبتاً نزولی را طی کردند چرا که سرمایه‌داران به دنبال کاتالیزور جدید بازار پس از انتخابات فرانسه هستند.

از سوی دیگر به دلیل بهبود چشم‌انداز بازار نفت پس از اعلام برخی کشورهای عضو اوپک برای تمدید توافق کاهش عرضه اوپک برای یک دوره 6 ماهه دیگر نیز روند بهبود قیمت را تجربه کرد. بازارهای بورس در انگلیس، آلمان و فرانسه نیز بدون تغییر باز شدند. بورس کره نیز به دلیل برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در این کشور امروز تعطیل بود. 

پیش‌بینی می‌شود مون‌جائین نامزد لیبرال انتخابات ریاست جمهوری کره پس از ماه‌ها کشمکش سیاسی و برکناری رئیس جمهور در این کشور پیروز انتخابات باشد. 

پیش‌بینی می‌شود فردا برنده انتخابات کره سوگندنامه خود را ارائه کرده و کار خود را آغاز کند. کشورهای همسایه و متحدین کره به شدت نسبت به نتایج این انتخابات نگران هستند و آن را دنبال می‌کنند.

ارزش «ون» کره جنوبی نیز با رسیدن به رقم 1135.52 ون در برابر دلار 0.25 درصد طی روز جاری کاهش یافت.

شاخص بورس MSCI در آسیا نیز 0.2 درصد کاهش یافت، شاخص نیکی 225 ژاپن نیز کاهش نسبی را تجربه کرد.

شاخص بورس تایوان نیز 0.25 درصد کاهش یافت، ارزش دلار در برابر ین ژاپن بدون تغییر در رقم 113.285 ین ثابت ماند. یورو نیز در ارزش 1.0927 دلار بدون تغییر باقی ماند. چرا که در معاملات روز گذشته ارزش این ارز کاهش نسبی را تجربه کرد. البته ارزش یورو در معاملات اولیه روز گذشته به بالای 1.1 دلار رفته بود اما به دلیل شناسایی سود از سوی سرمایه‌گذاران کاهش ناچیزی را تجربه کرد. 

قیمت نفت نیز در بازارهای جهانی افزایش 0.1 درصدی را تجربه کرد و عملاً برنت مجدداً به مرز 50 دلار نزدیک شد. قیمت مس نیز در بازار معاملات لندن 0.1 درصد کاهش یافت و به 5481.5 دلار در هر تن رسید که ارزش طلا نیز در معاملات امروز 0.1 درصد افزایش یافت و به 1226.6 دلار در هر اونس رسید. 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر