بازدید 2702

شش فروشنده اصلی مواد مخدر دستگیر شدند

کد خبر: ۶۹۲۲۹۶
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۹ 09 May 2017
دادستان عمومی وانقلاب قم گفت: در راستای افزایش احساس امنیت شهروندان و پاکسازی مناطق آلوده و جرمخیز در استان قم، ۶ نفر از عاملان اصلی توزیع مواد افیونی دستگیر و ۴۵ گرم هروئین کشف و ضبط شد.
 
به گزارش آرمان، مهدی کاهه دادستان عمومی و انقلاب استان قم از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی خبر داد و گفت: در راستای افزایش احساس امنیت شهروندان و پاکسازی مناطق آلوده و جرم‌خیز، طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاک‌سازی مناطق آلوده و جرم خیز با محوریت دستگیری فروشندگان مواد افیونی و معتادان تابلو در شهر قم عملیاتی شد.
 
این مقام قضایی بیان کرد: در این طرح تیم عملیاتی دادستانی با همکاری نیرو‌های بسیج پس از هماهنگی همزمان به پنج پاتوق توزیع و استعمال مواد مخدر اعزام شدند. کاهه بیان کرد: در این طرح ۶ نفر از عاملان اصلی توزیع مواد افیونی و معتادان حین مصرف مواد مخدر شناسایی، دستگیر و تحویل مراجع قانونی شدند.
 
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قم اظهار کرد: از این افراد مقدار ۴۵ گرم هروئین، ۱۵ گرم شیشه، ۳۵۰ گرم تریاک، چهار دستگاه توزیع مواد مخدر و مقدار ۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان وجه نقد حاصل از فروش مواد مخدر کشف شد.
 
وی با اشاره به توقیف ۳ دستگاه خودروی سواری و دو دستگاه موتور سیکلت در این طرح گفت: اجرای طرح‌های پاک‌سازی نیازمند تعامل و همیاری همه دستگاه‌ها و آحاد مردم است. چون این‌گونه عملیات‌ها همواره رضایت‌مندی مردم را در پی داشته و در راستای تحقق مطالبات مردمی است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل