بازدید 2799
خبر

فدراسیون،خداحافظی کیانوش رستمی را تکذیب کرد

ما اصرار به این نداریم که کیانوش رستمی را به اردوی تیم ملی بیاوریم و بخواهیم که تمریناتش را ادامه دهد؛ قهرمانانی مثل کیانوش رستمی، حتی خارج از اردو شرایط حرفه ای و تمرینی خود را ادامه می دهند
کد خبر: ۶۹۲۱۶۶
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۴ 08 May 2017
 مدیر روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری، در ارتباط با آخرین وضعیت کیانوش رستمی و مسئله کناره گیری وی از وزنه برداری گفت: رستمی از قهرمانان بزرگ المپیک است و جایی نمی رود. 

به گزارش تابناک ورزشی، رضا عباسپور در رادیو ورزش گفت: نمی دانم چرا برخی رسانه ها دوست دارند شیطنت کنند و در خصوص کیانوش رستمی یا سایر ورزشکاران مطالب را اغراق آمیز بیان می کنند.
اختلاف نظری بین کیانوش رستمی و سرمربی تیم ملی وزنه برداری به وجود آمده که به نظرم حل این مسئله احتیاج به زمان دارد. ما اصرار به این نداریم که کیانوش رستمی را به اردوی تیم ملی بیاوریم و بخواهیم که تمریناتش را ادامه دهد؛ قهرمانانی مثل کیانوش رستمی، حتی خارج از اردو شرایط حرفه ای و تمرینی خود را ادامه می دهند. 

عباسپور، تصریح کرد: ریاست فدراسیون و تمامی اعضای شورای عالی فنی در تلاش هستند که رابطه کیانوش و سرمربی را خوب کرده و صمیمیتی بین این دو ایجاد کنند. با توجه به شناختی که از کیانوش رستمی دارم، این ورزشکار در چنین شرایطی به هیچ وجه قصد خداحافظی نخواهد داشت.

فدراسیون،خداحافظی کیانوش رستمی را تکذیب کرد
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار