بازدید 19580
روز پایانی و پرالتهاب لیگ قهرمانان آسیا در مرحله گروهی باجشن قرمزها؛

پرسپولیس 4- الوحده امارات 2/صعود خاطره انگیز پرسپولیس در شب رویایی طارمی/امضای فوتبال پاک الهلال زیرجواز صعود قهرمان ایران+جدول

پرسپولیس حساس ترین بازی فصل را در ورزشگاه آزادی تهران با پیروزی مقابل الوحده امارات به پایان رساند تا با توجه به پیروزی پرگل الهلال در خانه الریان قطر، به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا راه یابد. قهرمان لیگ ایران با هت تریک طارمی، سند صعود خود را گرفت تا آخرین بازی فصلش را با هدیه ای گرانبها به هواداران پشت سر بگذارد.
کد خبر: ۶۹۲۱۵۳
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۱ 08 May 2017
دیدار سرنوشت ساز تیم‌های پرسپولیس ایران و الوحده امارات، ساعت 19:55 در ورزشگاه آزادی و در حضور نزدیک به 65 هزار هوادار ـ که بلیت های گرانقیمت بازی را خریداری کرده بودند ـ برگزار شد و در پایان نود دقیقه پر استرس و ملتهب، این نماینده ایران بود که به دور بعد صعود کرد.


به گزارش «تابناک ورزشی»؛ حساس ترین بازی فصل پرسپولیس از ساعت 19:55 امروز در ورزشگاه آزادی تهران آغاز شد و شاگردان برانکو، که برای صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا غیر از برد در این دیدار نیاز به توقف الریان در قطر داشتند، با اجرای فوتبال پاک در مصاف تیم های عربی الریان و الهلال، به عنوان تیم دوم صعود کردند.

بعدِ از دست رفتن امتیازات در دو بازی اخیر در لیگ قهرمانان آسیا، قرمزها امروز باید مقابل شاگردان خاویر آگیره به برتری دست می یافتند و الریان نیز موفق به برتری در استادیوم خانگی برابر الهلال عربستان که صعودش قطعی شده بود، نمی شد. پرسپولیسی ها با تمام توان خود بعد از پایان محرومیت‌ها و مصدومیت ها گام به این جدال گذاشتند و در همان بیست دقیقه نخست دو گل زدند، ولی در کمال ناباوری در ادامه بازی دو گل خوردند تا سکوها ساکت شود.

در نیمه دوم استارت های ویران کننده طارمی ورق را برگرداند و هت تریک آقای گل فوتبال ایران با گل های پیاپی الهلال مصادف شد تا قرمزها جشن صعود بگیرند.

داور: فو مینگ (چین)، کمک داوران: هئو مینگ و وانگ دژین؛ تماشاگر: حدود 45 هزار تن

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی (کاپیتان)، محمد انصاری، حسین ماهینی، صادق محرمی، کمال کامیابی نیا، فرشاد احمدزاده، سروش رفیعی، محسن مسلمان، مهدی طارمی و وحید امیری.
سرمربی:برانکو ایوانکوویچ

ترکیب الوحده: راشد علی، محمد المنهالی، سالم سلطان، محمد عبدالباسط، حمدان الکمالی، خورخه والدیویا، اسماعیل مطر، سباستین تاگلیابو، بالازس، ژوتساک ریم چانگ هو، احمد الاکبری
سرمربی: خاویر آگیره

دقیقه 3: اولین فرصت برای الوحده با اشتباه بازیکنان پرسپولیس روی ضدحمله شکل گرفت که اسماعیل مطر از پشت محوطه جریمه قصد داشت ضربه فنی خود را وارد دروازه کند، که با اختلاف راهی اوت شد.

دقیقه 10: اولین فرصت بازی برای پرسپولیس روی اشتباه دفاع چینی ریم چانگ وو رخ داد و وحید امیری با توپ گیری به پشت محوطه جریمه رفت و یک و دوی او با سروش رفیعی در نهایت فرصت شوتزنی برای او مهیا کرد که ضربه اش با اختلاف راهی اوت شد.

دقیقه 17. پرسپولیس یک، الوحده 0: (سروش رفیعی): اشتباه رشید، دروازه بان الوحده که با استپ اشتباه خود توپ را در اختیار سروش رفیعی قرار داده بود با یک دریبل ساده و در نهایت باز کردن دروازه خالی از سوی سروش رفیعی به گل اول این تیم تبدیل شد.
 
دقیقه19.پرسپولیس 2 الوحده 0 : (مهدی طارمی، ): وحید امیری این بار در نقش گلساز ظاهر شد تا پاس فوق العاده اش درون شش قدم برای مهدی طارمی آقای گل پرسپولیس را به گل دوم بازی برساند.

گزارش زنده/پرسپولیس4-الوحده امارات2/صعود خاطره انگیز پرسپولیس درشب رویایی طارمی/امضای فوتبال پاک الهلال زیرجوازصعودقهرمان ایران+جدول

دقیقه 33. پرسپولیس 2 الوحده 1 : (احمد الاکبری): شوت دیدنی و کات دار احمد الاکبری از پشت محوطه جریمه پرسپولیس، ناگهانی درون دروازه پرسپولیس قرار گرفت. در این صحنه بیرانوند نتوانست واکنشی نشان دهد.

دقیقه 38: ارسال به پشت محوطه جریمه توسط فرشاد احمدزاده برای مهدی طارمی، این مهاجم را با رشید تک به تک کرد که ضربه طارمی در موقعیتی ایده آل و در میان تعجب هواداران این تیم راهی اوت شد.

دقیقه 51. پرسپولیس 2 الوحده امارات 2: ( سباستین): ارسال از سمت راست با اشتباه بیرانوند به ضربه سر سباستین به گل تساوی الوحده تبدیل شد تا سرخپوشان اکنون در وضعیت عدم صعود قرار گیرند.

دقیقه 52: حرکت مهدی طارمی در عمق دفاع الوحده، تا درون محوطه جریمه پیش رفت؛ اما با شارژ مدافع کره ای روی مهاجم سرخ طارمی به زمین افتاد، ولی به جای اعلام پنالتی خطای مهاجم پرسپولیس را گرفت.

دقیقه 54. پرسپولیس 3 الوحده امارات 2: (طارمی): طارمی بار دیگر پشت محوطه جریمه الوحده صاحب توپ شد و تا درون محوطه پیش رفت و این بار توپ را با بغل پای دقیقه از لای پاهای راشدعلی به گل سوم تیمش تبدیل کرد.

دقیقه 70. پرسپولیس 4 الوحده امارات 2: (طارمی): مهدی طارمی با پاس زیبا و عرضی علیپور تازه وارد، مقابل دروازه خالی قرار گرفت و با شوت تمام کننده از پشت شش قدم سومین گل خودش و چهارمین گل پرسپولیس را زد.



گزارش زنده/پرسپولیس4-الوحده امارات2/صعود خاطره انگیز پرسپولیس درشب رویایی طارمی/امضای فوتبال پاک الهلال زیرجوازصعودقهرمان ایران+جدول
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳۸
پرسپولیس قهرمان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۸
همیشه قهرمان بمان
چه بیخود حماسی میکنی تابناک پرسپولیسی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۹
اینایی که میان از پرسپولیس بد میگن چند سالشون هست؟ یکمی یعنی فکر ندارید؟ پرسپولیس میومد جلو سیاه جامگان با تمام توان که بیاد اینور با خستگی جلو تیم اماراتی بازی کنه؟ یکم فکر کنید خدایی! ضمنا اگر استقلالی هستین که از تبانی حرف نزنید لطفا!همه یادشون هست چجوری صبا رو بردین
این است پرسپولیس قهرمان بلامنازع ایرغن وانشالله آسیا !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۹
ایرغن؟/؟
پرسپو لیس واقعا خوب بازی کرد و مز دش را گر فت
الهلال تبانی نکرد!!! اما پرسپولیس!!!!
ای ولله طارمی
چرا شما پرسپولیسیها در هرحالت باید سنگی و بطری آبی به زمین بازی و بازیکنان و نیمکت حریف پرت کنید؟!
فوتبال پاک الهلال . فوتبال نا پاک پرسپولیس!
شما نه فکرتون خرابه فکر میکنید همه اینطور فکر میکنن
الهلال بازی رو برد چون لیگ حرفه ای است

وقتی بازیکن پرسپولیس امروز وقت کشی میکرد گزارشگر صداش در نیومد اما همیشه میگن بله تمیم های عربی وقت کشی میکنن
کافیه وقت هایی که پرسپولیسی ها امروز تلف کردن رو حساب کنید

این افکار فقط نزد ایرانیهاست و بس
بازم بشینین پشت سر عربها حرفها نژادپرستانه بزنین. رفتار خودتون رو باتیمهای شهرستانی مقایسه کنین با فوتبال پاک عربها
رنده باد فوتبال
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۹
آخه مرد حسابی فوتبال ایران که سراسر تبانی است چرا باید زنده باشه؟
پیروزی جوانان سربلند ایران در روز جوان مبارک باد
پرسپولیس به پلی آف راه یافت.. دو تیم عربی الهلال عربستان و الریان قطر با نتیجه بازی جوانمردانه خود باعث شدند تیم ایرانی پرسپولیس بتواند به آینده امیدوار باشد!...نتیجه اخلاقی دو تیم عربی وهابی!! در بازی خود جوانمردی و فوتبال حرفه ای را به نمایش گذاشتند ! به همان طریقی که پرسپولیس جوانمردانه!!! در برابر سیاه جامگان به میدان رفت!!!...مسئولین فوتبال وکمیته اخلاق دست مریزاد برای بستر سازی فوتبال پاک ایران!
تبریک. برانکو خوش شانس
زنده باد پرسپولبس
اهل فوتبال نیستم . ولی پرسپولیس داره خوب کار میکنه...
اگر به جای الهلال ما بودیم تبانی می کردیم
یاشاسین پرسپولیس
یاشاسین پرسپولیس
چه فوتبال پاک آگه می باخت تیم دوم جدول میشد . شاید شرایط رو براشون سخت میکردند . مطمئن باشید آگه اول تیم بودند در هر شرایطی آنوقت می دیدید چه جوری بازی میکردند
آفرین به حلال که پاک بودن رو به ما ایرانی های پر مدعا و پرسپولیس! نشون داد.
نوش جون همه ایرانیان و بخصوص پرسپولیسی ها
کور شود هر آنکه نتوان دید
خوب است گزارشگر بازی الان و بعد از مشخص شدن بازی جوانمردانه الهلال ، به جهت زدن اتهام تبانی بین انها ، عذرخواهی نماید.ایشان خیلی زود نتیجه گیری کرده بود
بعضی از دوستان گویا از صعود پرسپولیس و حذف الوحده ناراحت شده اند. جای تاسف دارد
بعضی از دوستان گویا از صعود پرسپولیس و حذف الوحده ناراحت شده اند. جای تاسف دارد
بعضی از دوستان گویا از صعود پرسپولیس و حذف الوحده ناراحت شده اند. جای تاسف دارد
از ذوب آهن چه خبر؟!
چقدر تابناک تحویلش گرفته!
خداكنه درفوتبالو تخته كنن چي به ماميرسه
تبانی کجا بود؟ اگه الهلال می باخت که امکان حذفش یا حداکثر دوم شدنش بود، اونوقت کدوم تیم میاد خودشو دوم کنه که در مرحله بعد میهمان تیم اول گروه بعدی بشه؟
رای به اصلاح طلبان در شرایط حساس کنونی با در نظر گرفتن ننگین نامه ای بنام برجام ، ،
تنها رای به انگلیس و خیانت به ملت ایران خواهد بود .
پرسپولیس همیشه قهرمانه و طارمی همیشه لایی می زنه مخصوصا به پنگوعن خخخخخخخخخخخخخ
پرسپولیس همیشه قهرمانه و طارمی همیشه لایی می زنه مخصوصا به پنگوعن خخخخخخخخخخخخخ
دستشون درد نکنه واقعا حقمون صعود بود انشالله به امید موفقیت در مراحل بعدی و بقیه نماینده هامون
پریشب اکثر استقلالی ها برنامه نود رو نگاه نکردن چون مطمئن بودن که اصل برنامه روی برد پرسپولیس می چرخه و نگاه کردن برنامه نود وقت تلف کردنه
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار