بازدید 1690
بسته خبرهای انتخاباتی تابناک

هشدار آیت‌الله مکارم به کاندیداها/ خبرهای لیست اصولگرایان و اصلاحطلبان برای شورا/ تایید صلاحیت ورزشی ها در شورا

انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد. در فاصله کمتر از 11 روز مانده به انتخابات می توانید در بسته خبری انتخاباتی «تابناک»؛ آخرین و مهمترین خبرهای انتخاباتی را بخوانید.
کد خبر: ۶۹۲۰۹۶
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۵ 08 May 2017
انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد. در فاصله کمتر از 11 روز مانده به انتخابات می توانید در بسته خبری انتخاباتی «تابناک»؛ آخرین و مهمترین خبرهای انتخاباتی را بخوانید.

به گزارش «تابناک»، با توجه به نزدیک شدن به ایام برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، شوراها و شورای اسلامی شهر و روستا در برخی حوزه ها ممکن است برخی خبرهای مهم انتخاباتی لا به لای اخبار روز گم شود و به اندازه کافی تاثیرگذار نباشد. در بسته خبرهای انتخاباتی گزیده تازه ترین و مهمترین اخبار این رویداد بزرگ منتشر می شود.

تشکرجبهه مردمی از میرسلیم
عضو هیأت رئیسه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی ضمن تشکر ویژه جبهه مردمی از «میرسلیم» گفت: طبق نظرسنجی‌ها اقبال مردم به جبهه مردمی از جبهه مقابل بیشتر است.
 لطف الله فروزنده درباره نامزدهای دیگر که منتقد وضع موجود بودند، ‌اظهار داشت: شورای مرکزی جبهه مردمی از آقای میرسلیم که به صورت مستقل وارد شده است به دلیل اینکه موضع خوب وانقلابی داشته است تشکر نمود.

هشدار آیت‌الله مکارم شیرازی به کاندیداها/ وعده های دروغ، حرام است

پایگاه اطلاع رسانی آیت الله مکارم شیرازی در یادداشتی با عنوان' الزامات و بایسته های اخلاق مداری در تبلیغات انتخاباتی از منظر معظم له به نقل از این مرجع تقلید خطاب به نامزدهای انتخابات نوشت: آیا سزاوار است برای رسیدن به چهار روز حکومت، دست به دروغ و تهمت بزنید؟
در این یادداشت آمده است: نامزدهای انتخابات باید مراقبت کنند که چیزی نگویند که قابل عمل نباشد خدا نکند کسی چنین کاری انجام دهد که مسئولیت الهی سنگینی دارد. 

فوتبال برنامه جهانگیری را تغییر داد
اسحاق جهانگیری در صفحه اینستاگرامش از تغییر در زمان پخش برنامه تبلیغاتیش خبر داد.
ساعت پخش برنامه گفت‌وگوی تلویزیونی اسحاق جهانگیری که قرار بود امروز ساعت ۱۹:۱۰ از شبکه سه پخش شود،با تغییر زمان پخش، ساعت ۱۸:۴۰ پخش خواهد شد.این تغییر ساعت به علت تقارن زمانی پخش این برنامه با پخش مستقیم بازی فوتبال تیم‌های پرسپولیس و الوحده در چارچوب مسابقات تیم‌های آسیایی ایجاد شده است.
پیش از این قرار بود بازی فوتبال با تاخیر پخش شود. این تغییر با اطلاع و درخواست این نامزد انتخاباتی در جدول پخش برنامه‌های تبلیغاتی نامزدها از صداوسیما ایجاد شده است.

اصولگرایان در انتخابات شورای شهر یک لیست خواهند داشت

 مرتضی طلایی نایب رئیس شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه هیچ اختلافی بین اصولگریان وجود ندارد، گفت: اصولگرایان با یک لیست(خدمت) وارد انتخابات شورای شهر خواهند شد.

احمد توکلی: قالیباف به نفع رئیسی کنار می‌رود

 احمد توکلی در گفتگو با قانون گفت: آقای قالیباف فرد ریسک‌پذیری است و به همین دلیل خطر کرده و در انتخابات ریاست‌جمهوری سال96 شرکت کرده است. در دنیای سیاست  نمی‌توان برای کسی محدودیت ایجاد کرد. ایشان با روحیه جنگندگی‌ای که دارند تلاش کردند شانس خود را دوباره در انتخابات ریاست‌جمهوری امتحان کنند. به همین دلیل با حضور ایشان در انتخابات ریاست‌جمهوری نمی‌توان برای ایشان آینده سیاسی روشنی در نظر گرفت. به هر حال دو روی سکه هر انتخاباتی شکست و پیروزی است و کسی که وارد این رقابت شده است به خوبی به عواقب حضور خود و احتمال پیروزی و شکست فکر کرده است. اگر آقای قالیباف در انتخابات شکست بخورد ممکن است دیگر در انتخابات بعدی حضور پیدا نکند. این مساله محتمل است. اما اینکه با شکست ایشان در انتخابات دنیا به آخر می‌رسد، به نظر من صحیح نیست. 
وی در بخشی از این گفتگو گفت: اگر اصولگرایان از قالیباف بخواهند که صحنه را به سود رئیسی ترک کند پاسخ مثبت خواهد داد.

 حاجی: حاجی:لیست شورای اصلاح‌طلبان فردا نهایی می‌شود

رییس شورای ستاد اصلاح‌طلبان شهر تهران از نهایی شدن لیست اصلاح‌طلبان در جلسه فردا شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان خبرداد.
 مرتضی حاجی در نشست نقش رسانه‌ها در انتخابات، به موضوع انتخابات شوراها اشاره کرد و گفت:‌ برای اینکه تمام کسانی که علاقمند به حمایت از اصلاح‌طلبان هستند فرصت داشته باشند خودشان را نشان دهند فراخوانی ارایه شد تا حتی چهره‌های ناشناسی که با علاقمندی ثبت‌نام کردند بتوانند در لیست قرار گیرند از این رو حدود ۶۰۰ نفر فرم‌های شورایعالی را پر کردند و انتخاب ۲۱ نفر از میان این تعداد کار دشواری است.

موحدی کرمانی: در مورد کناره گیری کاندیداهای اصولگرا تصمیمی گرفته نشده است
آیت الله موحدی کرمانی در پاسخ به اینکه آیا با کاندیداهای اصولگرا به منظور کناره گیری از انتخابات رایزنی کرده اید یا خیر؟، تصریح کرد: در این مورد تاکنون تصمیمی گرفته نشده است بعدا تصمیم گیری میشود.

صلاحیت رضازاده، دبیر، کاشانی و طلائی تایید شد

 با اعلام فرمانداری تهران، حبیب کاشانی، مرتضی طلائی، علیرضا دبیر و حسین رضازاده برای شرکت در انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران تایید صلاحیت شدند.
پیش از این هیات نظارت بر انتخابات شورای شهر تهران که شامل اعضای فراکسیون امید مجلس است، این افراد را رد صلاحیت کرده بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار