بازدید 4281

دلار ۷ هزار تومانی با افزایش یارانه نقدی

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، گفت:افزایش غیرمنطقی میزان یارانه های نقدی به تورم ۱۴۰درصدی و افزلیش دلار به قیمت ۷ هزارتومان در کشور منتهی می شود.
کد خبر: ۶۹۱۹۶۹
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۷ 08 May 2017
معصومه آقاپور علیشاهی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با تاکید بر ضرورت رفع مشکلات اقتصادی گفت:اینکه شعارهای انتخاباتی مبنی بر افزایش چند برابری میزان یارانه های نقدی یا نیل رشد اقتصادی 28درصدی داده می شود، جای تامل دارد.

نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: باید توجه داشت قانون بودجه سال 96 تصویب شده، بنابراین باید هر دولت جدیدی که بعد از انتخابات ریاست جمهوری مستقر می شود، براساس منابع مالی مصوب در بودجه اقدامات خود را انجام می دهد و مجلس نیز در این رابطه نظارت خواهد داشت.

این نماینده مردم در مجلس دهم افزود: منابع مالی افزایش یارانه های نقدی در صورتی تامین می شود که بطور مثال قیمت بنزین به 4500تومان در هر لیتر برسد یا نرخ دلار 7000 تومان شود.

افزایش غیرمنطقی میزان یارانه های نقدی به تورم 140درصدی در کشور منتهی می شود

آقاپور علیشاهی گفت:افزایش غیرمنطقی میزان یارانه های نقدی به تورم 140درصدی در کشور منتهی می شود که به زیان اقتصاد است.

وی ادامه داد:پرداخت کارانه 250هزار تومانی و یارانه 150هزار تومانی با افزایش تورم همراه خواهد بود.   

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، یادآور شد:بی ارزش شدن پول ملی یک کشور باعث مرگ اقتصاد می شود بنابراین باید در شرایط اقتصادی حساس کشور باید از عملکردهای کارشناسی استفاده کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی