بازدید 2534
پیش بازی

امروز؛ قلب پرسپولیس در آزادی،دلش در دوحه

صعود الهلال به مرحله حذفی لیگ قهرمانان قطعی شده اما این تیم برای اینکه به عنوان تیم اول گروه راهی مرحله حذفی شود نباید مقابل الریان بازنده باشد و این همان چیزی است که هواداران پرسپولیس و شاگردان برانکو آرزویش را دارند.
کد خبر: ۶۹۱۹۰۱
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۲ 08 May 2017
تیم‌های پرسپولیس امروز حساس‌ترین بازی‌های فصل خود را مقابل حریف اماراتی پیش‌رو دارد.

به گزارش تابناک ورزشی، در آخرین هفته از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس عصر امروز دوشنبه در حساس‌ترین بازی‌های فصل خود به میدان خواهند رفت. هر دو نماینده کشورمان برای صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان محکوم به شکست حریفان خود هستند. 

هر چند پرسپولیس غیر از کسب سه امتیاز بازی با الوحده باید منتظر نتیجه دیدار الریان - الهلال هم باشد و فقط در صورت نباختن الهلال راهی مرحله حذفی خواهد شد. در زیر به دو دیدار سرنوشت‌ساز  نمایندگان‌مان کشورمان خواهیم پرداخت:

پرسپولیس ایران - الوحده امارات
شاگردان برانکو بعد از قهرمانی در لیگ و همچنین بازی با الهلال، بیشتر ذهن خود را درگیر مسائل مالی کردند. اگر بگوییم شاگردان برانکو در روز‌های اخیر بیشتر تمرکز‌شان روی مطالبات مالی خود بود تا بازی با الوحده، بیراه نگفته‌ایم. در این راستا حتی روز گذشته محسن مسلمان، مهدی طارمی و کمال کامیابی‌نیا برای روشن شدن‌ وضعیت مالی‌شان راهی باشگاه پرسپولیس شدند. 
با وجود تمام این مشکلات اما از نظر فنی شرایط سرخپوشان تقریباً مناسب است. از این جهت که بازیکنان مصدومان این تیم از جمله محمد انصاری، وحید امیری، سید‌جلال حسینی و کمال کامیابی‌نیا به تمرینات گروهی تیم‌شان برگشته‌اند و مشکلی برای همراهی سرخپوشان در بازی با الوحده ندارند.

برانکو شاید فکرش را نمی‌کرد که تیمش برای صعود از گروه D تا این حد به دردسر بیفتد، اما در هر صورت و با وجود اینکه پرسپولیس در همه بازی‌هایش در این رقابت‌ها از حریفان خود سرتر بود، نتوانست بیش از شش امتیاز کسب کند. بدون تردید حذف از لیگ قهرمانان آسیا در این مرحله از بازی‌ها، قهرمانی پرسپولیس را تحت‌الشعاع قرار خواهد داد و به این خاطر شاگردان برانکو چاره‌ای جز شکست الوحده در تهران نخواهند داشت. این تیم در بازی رفت در زمین خود با نتیجه 3 بر 2 مغلوب پرسپولیس شد و با شکست دادن الریان در بازی قبل بود که به رقابت‌ها بازگشت.

امروز؛ قلب پرسپولیس در آزادی،دلش در دوحه

الوحده آخرین تمرین خود قبل از سفر به تهران را در حضور تمامی بازیکنان از جمله محمد عبدالباسط و شانگ ریم در ورزشگاه آل‌نهیان ابوظبی برگزار کرد و عبدالباسط که در بازی قبلی تیمش در لیگ قهرمانان آسیا غایب بود، مقابل پرسپولیس به میدان خواهد رفت. شانگ کره‌ای نیز دوران نقاهت ناشی از مصدومیت را به پایان رسانده و در تمرین آخر الوحده شرکت کرد. با توجه به این قضیه تیم اماراتی با تمام قوا به مصاف پرسپولیس خواهد آمد.

در گروه D صعود الهلال به مرحله حذفی لیگ قهرمانان قطعی شده است، اما این تیم برای اینکه به عنوان تیم اول گروه راهی مرحله حذفی شود نباید مقابل الریان بازنده باشد و این همان چیزی است که هواداران پرسپولیس و شاگردان برانکو آرزویش را دارند.

براساس اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا داوران چینی بازی پرسپولیس - الوحده را قضاوت می‌کنند. مینگ فو به همراه ویمینگ هو و دکسن وانگ داوران این بازی خواهند بود.

باشگاه پرسپولیس بلیت این دیدار را به مانند دیدار با الریان به ترتیب 35، 25 و هشت هزار تومان اعلام کرده است که با این تفاسیر نباید انتظار داشت بازی در ورزشگاه پر از تماشاگر برگزار شود، اما با این حال هواداران پرسپولیس همشیه نشان داده‌اند در شرایط سخت تیم‌شان را تنها نمی‌گذارند و به احتمال فراوان مجدداً ورزشگاه آزادی را پر از تماشاگر خواهند کرد.

برنامه بازی‌های روز آخر لیگ قهرمانان آسیا 

دوشنبه - 96/2/18

گروه D
پرسپولیس ایران - الوحده امارات، ساعت 19:55
الریان قطر - الهلال عربستان، ساعت 19:55

گروه C
الاهلی عربستان - ذوب‌آهن ایران، ساعت 20:10
العین امارات - بنیادکار ازبکستان، ساعت 20:10

سه‌شنبه - 96/2/19

گروه A
التعاون عربستان - استقلال تهران، ساعت 20:20
الاهلی امارات - لوکوموتیو ازبکستان، ساعت 20:20

گروه B
استقلال خوزستان - الجزیره امارات، ساعت 20
لخویای قطر - الفتح عربستان، ساعت 20
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل