بازدید 8692
۱

برادرکُشی در کیانشهر تهران

کد خبر: ۶۹۱۶۶۳
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۲ 07 May 2017
معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری برادری که درجریان یک درگیری خانوادگی اقدام به قتل برادر معتادش کرده بود، خبر داد.

به گزارش ایسنا،  در ساعت 22:30 روز جمعه از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 یک فقره فوت مشکوک به کلانتری 158 کیانشهر اعلام شد که با حضور مأموران در بیمارستان و انجام بررسی‌های اولیه مشخص شد جوانی به‌نام محسن  32 ساله بر اثر اصابت جسم تیز به ناحیه گردن، توسط اعضای خانواده‌اش به بیمارستان منتقل و تحت اقدامات درمانی قرار گرفته اما با این وجود و به علت شدت جراحت فوت کرده است.

اعضای خانواده محسن در تحقیقات اولیه به‌عمل آمده از سوی مأموران کلانتری گفتند: محسن برای تأمین هزینه  موادمخدر مصرفی خود مطالبه پول کرد اما با مخالفت ما روبه‌رو شد ؛ به همین علت چاقویی از آشپزخانه برداشت و تهدید کرد که خودش را با چاقو می زند و سرانجام زمانیکه دید کسی حاضر به دادن پول به او نیست ، خودش را از ناحیه گردن با چاقو مصدوم کرد.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع فوت مشکوک و به دستور بازپرس شعبه ششم دادسرای ناحیه 27 تهران ، پرونده برای رسیدگی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت و کارآگاهان اداره دهم با مراجعه به بیمارستان و بررسی جسد متوفی موفق به شناسایی آثار جراحت ناشی از درگیری بر روی جسد شدند.

در ادامه کارآگاهان برای بررسی فرضیه درگیری منجر به جنایت به خانه متوفی در یکی از شهرک های مسکونی در منطقه کیانشهر رفته و تحقیقات میدانی از همسایگان متوفی و خانواده اش در دستور کار آنها قرار گرفت و در شرایطی که خانواده متوفی همچنان بر اظهارات اولیه خود تأکید داشتند، کارآگاهان در تحقیقات میدانی از محل زندگی متوفی و خانواده اش اطلاع پیدا کردند که قبل از بروز حادثه برای متوفی و انتقال وی به بیمارستان ، میان او و اعضای خانواده اش درگیری ایجاد شده است.

 در ادامه یکی از اعضای مجتمع در اظهاراتش به کارآگاهان نیز گفت: خودم شنیدم که خواهر متوفی خطاب به برادر بزرگتر متوفی گفته که رضا چرا محسن را با چاقو زدی ؟

باتوجه به نتیجه تحقیقات ازمحل زندگی متوفی، دستگیری برادر بزرگتر متوفی به نام رضا34 ساله در حالی در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت که همزمان با انتقال متوفی به بیمارستان، رضا از محل سکونتش متواری شده بود . سرانجام در ساعت 16 دیروز، کارآگاهان اداره دهم با شناسایی محل تردد رضا در کیانشهر وی را سوار بر یک دستگاه موتورسیکلت شناسایی ، متوقف و دستگیر کردند.

رضا پس از انتقال به اداره دهم آگاهی، در برابر سؤالات کارآگاهان در خصوص وجود آثار جراحت شدید بر روی سر و انگشتانش مجبور به اعتراف به درگیری با برادرش شد و گفت : برادرم چندین سال است که به مصرف شدید موادمخدر اعتیاد دارد و غالبا برای تهیه هزینه مصرف مواد ، اعضای خانواده و به‌ویژه مادرمان را تحت فشار قرار می‌داد ؛ روز حادثه نیز قصد داشت تا به همین شیوه و شگرد از مادرمان پول موادش را تأمین کند که این‌بار من دخالت کردم. او از داخل آشپرخانه چاقویی برداشت و به سمت من حمله ور شد و مرا از ناحیه سر و انگشتان مجروح کرد و نهایتا در حین کش‌وقوس و درگیری ، رضا به روی زمین افتاد و چاقو به گردنش برخورد کرد.

بر اساس اعلام مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی پایتخت، سرهنگ کارآگاه حمیدمکرم، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: با توجه به اهمیت موضوع پرونده و با وجود عدم طرح شکایت در پرونده، برادر متوفی به عنوان متهم پرونده و به دستور بازپرس پرونده ، برای بررسی صحت اظهارات در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت و جسد متوفی نیز برای شناسایی دقیق نحوه اصابت چاقو به ناحیه گردن به پزشکی قانونی منتقل شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
خدایا جوانان رو از افتادن به دام خانمان سوز اعتیاد محفوظ بدار. کاش اعتیاد هیچ وقت نبود
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار