بازدید 5708
بسته خبرهای انتخاباتی تابناک

شکایت روحانی از رئیسی/ شوخی هاشمی‌طبا با قالیباف/ وزیر کشور تهدید به شکایت شد

انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد. در فاصله کمتر از 13 روز مانده به انتخابات می توانید در بسته خبری انتخاباتی «تابناک»؛ آخرین و مهمترین خبرهای انتخاباتی را بخوانید.
کد خبر: ۶۹۱۴۳۷
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۰ 06 May 2017
انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد. در فاصله کمتر از 13 روز مانده به انتخابات می توانید در بسته خبری انتخاباتی «تابناک»؛ آخرین و مهمترین خبرهای انتخاباتی را بخوانید.
به گزارش «تابناک»، با توجه به نزدیک شدن به ایام برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، شوراها و شورای اسلامی شهر و روستا در برخی حوزه ها ممکن است برخی خبرهای مهم انتخاباتی لا به لای اخبار روز گم شود و به اندازه کافی تاثیرگذار نباشد. در بسته خبرهای انتخاباتی گزیده تازه ترین و مهمترین اخبار این رویداد بزرگ منتشر می شود.

احتمال اینکه قالیباف معاون اول رئیسی شود زیاد است

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: اصل بر این است که اگر این دولت استمرار پیدا کند آسیب جدی به کشور خواهد زد، ببینید چه شده که غربی‌ها نگران شده‌اند، برخی‌ها می‌پرسند آیا بهتر نیست قالیباف معاون اول رئیسی شود؟ احتمال این موضوع زیاد است و قالیباف یک مدیر توانمند  است.
 
وی با بیان اینکه نقطه قوت اینها طرح تحول سلامت بوده که طرح خوبی هم است، گفت: یکی از کارهایی که اینها می‌کنند این بوده که روز بعد از مناظره 10 یادداشت در روزنامه‌هایشان کار می‌کنند که ما برنده مناظره بوده‌ایم، بنابراین ما نیز باید از تمام ظرفیت‌هایمان استفاده کنیم.

شوخی هاشمی طبا با قالیباف

 سید مصطفی هاشمی طبا در گفتگویی  به شعار یکی از رقبای خود مبنی بر ایجاد 5 میلیون شغل  گفت باور ما از ایجاد شغل باید متناسب با واقعیت باشد. یعنی الان همه می گویند ما شغل ایجاد می کنیم مثلا یکی از کاندیداها گفته بود من ظرف 4 سال 5 میلیون شغل ایجاد می کنم، من اعلام می کنم ظرف یک ماه یک میلیون شغل ایجاد می کنم.
با چه روشی ظرف یک ماه یک میلیون شغل ایجاد می کنید؟به شوخی گفت: وی در پاسخ به این سوال که 
به نجارها می گویم قالب خشت زنی درست کنند، قالب ها را به دست افراد بیکار می دهم تا خشت زنی کنند. این هم بالاخره شغل است. چرا می خندید؟

تغییر فضا را در مناظره سوم خواهید دید
اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور، در تازه ترین متن صفحه توئیتری خود نوشت:
هنوز در نیمه راه هستیم. خواهید دید که کدام فکر و جریان، برنامه و حرف برای گفتن دارد،‌ حوصله کنید تا انتخابات فرصت باقی است.
حوصله کنید. تغییر فضا را در مناظره سوم خواهید دید. تا انتخابات فرصت باقی است.
 
شکایت روحانی از رئیسی

روحانی در پایان مناظره دوم شکایت خود را از یکی از نامزدهای انتخاباتی تقدیم کمیسیون بررسی تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری کرد.
دومین مناظره نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در روز جمعه (15 اردیبهشت ماه) در حالی پایان یافت که حجت‌الاسلام حسن روحانی شکایت خود را  از حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی دیگر نامزد ریاست جمهوری به کمیسیون بررسی تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری ارائه کرده است.
 عنوان شکایت روحانی از رئیسی مربوط به اظهارات وی مبنی برآنکه صندوق ذخیره فرهنگیان به یغما رفته، بوده است.
 گفتنی است؛ در پایان مناظره اول هم چهار نامزد انتخاباتی شکایت خود را نسبت به اظهارات یکدیگر به کمیسیون بررسی تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری ارائه کرده بودند. 

بررسی توهین های صورت گرفته در مناظره

  وزیر کشور گفت: مناظره ها به لحاظ شكلى بسيار خوب برگزار شده است، شكاياتى كه پيرامون موارد شامل توهين و افتراء در جريان مناظره ها مى باشد در كميسيون در دست بررسى است و اگر به نتيجه اى برسيم براى احقاق حق در مناظره بعدى عمل مى شود.
پاسخ ستاد رییسی به اطلاعیه‌های وزارتخانه دولتی
بدنبال راستی‌آزمایی برخی دستگاه‌های دولتی درباره مواضع و دیدگاه‌های حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در مناظره دوم در تاریخ ۱۵ /۲ /۱۳۹۶ ، ستاد این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری جزییات دیدگاه‌های اقتصادی ، سیاسی و اجتماعی وی را درباره ۵ موضوع در حوزه‌های برجام ، تحریم‌ها ، وزارت نفت ، طرح نظام سلامت و شورای عتف منتشر کرد.

تکذیب ماجرای هتک حرمت به زنان ایرانی در تفلیس
روز گذشته در جریان مناظره دوم انتخابات ریاست جمهوری، مصطفی میرسلیم به ماجرای هتک حرمت یکی از زنان ایرانی در فرودگاه تفلیس اشاره کرد. موضوعی که قبلا رد شده بود.
پس از طرح موضوع هتک حرمت به بانوان محجبه ایرانی در فرودگاه تفلیس از سوی یکی از نمایندگان، وزارت امورخارجه از این نماینده خواست تا مدارک و شواهد موجود را تحویل دهد.
محمدجواد ظریف نیز در دیدار با نخست وزیر گرجستان خواستار بررسی موضوع شد. با این حال آنطور که حسن قشقاوی معاون کنسولی و  پارلمانی وزارت امور خارجه درباره آخرین اقدامات و پیگیری‌ها برای بررسی موضوع برخورد نامناسب با بانوان گردشگر ایرانی در فرودگاه تفلیس می‌گوید، تا این لحظه مدرکی از سوی نماینده مجلس مدعی به وزارت خارجه تحویل نشده است.
به گفته قشقاوی، سفیر ایران در گرجستان نیز گفته که تاکنون هیچ گزارشی مبنی بر چنین اتفاقی رخ داده باشد به سفارت ارائه نشده است.

 تهدید ستاد قالیباف به شکایت از وزیر کشور
 ستاد انتخاباتی قالیباف اعلام کرد: مستند به تبصره یک ماده ۳۳ قانون انتخابات ریاست‌جمهوری خرید و فروش رای منصرف به شعب اخذ رای و روز انتخابات است.
ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در پاسخ به اظهارات امروز رحمانی‌فضلی وزیر کشور پیرامون سامانه کارانه، بیانیه‌ای صادر کرد.
در بخش هایی از این بیانیه آمده است؛
امروز وزیر محترم کشور در اقدامی خلاف قانون این اقدام را تطمیع و خرید رای محسوب کرده و به تخریب کاندیدای دولت مردم پرداخته است.

میزان رای روحانی و جهانگیری از نگاه یه نماینده مجلس

علی بختیار در گفت‌وگویی اظهار کرد: تحلیل من این است که دولت همانطور که توانسته در چهار سال گذشته کشور را از وضعیت پرتلاطم در حوزه های سیاسی و اجتماعی نجات دهد در چهار سال آینده نیز می‌تواند با تیم قوی‌تری کار را جلو ببرد. 
 
این عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس افزود: شرایط موجود در نظرسنجی ها نشان می‌دهد که رای آقای روحانی همچنان در صدر قرار دارد. آقای جهانگیری‌ هم به لحاظ تسلط بر امور اجرایی تاکنون کمک خوبی به ایشان کرده و وضعیت آقای روحانی و جهانگیری به گونه‌ای است که آرای بیش از ۵۰ درصد را در اختیار دارند. 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار