بازدید 2253

حکیمی پور:روحانی، کاندیدای اصلاح طلبان است

کد خبر: ۶۹۱۲۷۴
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۷ 06 May 2017
عضو شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان با رد ادعای نایب رئیس شورای عالی اصلاح طلبان گفت: کاندیدای اصلاح طلبان، آقای روحانی است.
احمد حکیمی پور عضو شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان در گفتگو با مهر، با اشاره به شائبه هایی مبنی بر احتمال کنار کشیدن روحانی به نفع جهانگیری در جریان انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: اصلاح طلبان به اتفاق آرا، آقای روحانی را به عنوان کاندیدای خود انتخاب کردند و حضور آقای جهانگیری در صحنه هم با آرای جمعی بوده است. مجموعه دولت به طور کلی یک برنامه و هدف را دنبال می کنند.

وی درباره اظهارات عبدالواحد موسوی لاری نایب رئیس شورای عالی اصلاح طلبان که گفته بود از میان روحانی و جهانگیری، یک نفر در صحنه انتخابات باقی خواهد ماند گفت: اصلاح طلبان حاضر در شورای عالی و همچنین آقای موسوی لاری، چنین بحث هایی را ندارند و کاندیدای ما آقای روحانی است.  

حکیمی پور در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه اگر در نظرسنجی های نهایی، اقبال مردمی نسبت به روحانی کاهش پیدا کرد، آیا حاضر می شوید به جای روحانی از جهانگیری حمایت کنید گفت: همه این ها در سبد جریان اصلاحات است و فرقی نمی کند؛ شما باید همه این ها را با هم جمع بزنید.  
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر