بازدید 4689

بازار روغن پالم ایران تا 2025 به 648 میلیون دلار خواهد رسید

موسسه ریسرچ اند مارکتز اعلام کرد: با افزایش استفاده از روغن پالم در صنایع مختلف ایران بازار این محصول در داخل کشور به 648 میلیون دلار سالانه افزایش خواهد یافت.
کد خبر: ۶۹۱۱۷۲
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۲:۱۴ 06 May 2017
موسسه ریسرچ اند مارکتز اعلام کرد: با افزایش استفاده از روغن پالم در صنایع مختلف ایران بازار این محصول در داخل کشور به 648 میلیون دلار سالانه افزایش خواهد یافت.

به گزارش فارس، به نقل از بیزینس وایر، موسسه ریفرز اند مارکترز اعلام کرد:‌ انتظار می‌رود حجم مالی بازار روغن پالم در داخل ایران تا سال 2025 به 648 میلیون دلار افزایش یابد.

در این گزارش آمده است: استفاده از روغن پالم در صنعت تولید محصولات آرایشی و بهداشتی و همچنین تولید سوخت‌های زیستی طی سال‌های گذشته در ایران افزایش یافته است. امضای توافق هسته‌ای به توسعه روابط تجاری ایران با دیگر کشورها منجر شده و تأثیرات مثبتی را بر اقتصاد این کشور داشته است.بر همین اساس این کشور توانسته است جذب سرمایه‌گذاری خود را افزایش دهد. 

مالزی نیز در حال مذاکراه با مقامات ایرانی برای کاهش دادن تعرفه صادرات به ایران در قالب امضای یک توافق تجارت آزاد است تا بتواند مبادلات خود در آن کشور را افزایش دهد.

تعرفه پایین واردات روغن پالم نسبت به دیگر محصولات کشاورزی نظیر دانه‌های سویا، دانه آفتابگردان و همچنین بادام زمینی به افزایش استفاده از این روغن گیاهی در تولید محصولات غذایی، نوشیدنی، محصولات بهداشتی و سوخت‌های زیستی منجر شده است.

علی‌رغم کاهش استفاده از روغن پالم در سال 2014 پیش‌بینی می‌شود از سال 2015 به بعد استفاده از روغن پالم روندی افزایشی داشته باشد. 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان