بازدید 4781
فوتبال اروپا درانتظار فینال رئال و یووه

موناکو0-2یوونتوس؛رزرو بلیت فینال کاردیف با دبل آقای چاق!

یوونتوس در فرانسه به مصاف موناکو رفت که در پایان این بازی با برتری 2-0 ایتالیایی ها به پایان رسید تا بازی برگشت از تب و تاب معمول نیمه نهایی های اروپا بیفتد.
کد خبر: ۶۹۰۷۷۱
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۱:۲۴ 04 May 2017
دیدار دو تیم موناکو و یوونتوس مثل بازی دیشب رئال و اتلتیکو با نتیجه ای تمام شد که بازی برگشت را از تب و تاب معمول نیمه نهایی های اروپا انداخت.

به گزارش تابناک ورزشی، از چارچوب لیگ قهرمانان اروپا و از دومین دیدار مرحله نیمه نهایی، یوونتوس در فرانسه به مصاف موناکو رفت که در پایان این بازی با برتری 2-0 ایتالیایی ها به پایان رسید. دیدار رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان از ساعت 23:15 به وقت ایران در ورزشگاه لوئی دوم میان تیم‌های موناکو و یوونتوس با قضاوت آنتونیو متئو داور اسپانیایی برگزار شد.

یوونتوس بازی را در دقایق ابتدایی بهتر از حریف خود آغاز کرد و مالکیت توپ و میدان را در دقایق ابتدایی در اختیار داشت. دنی آلوز در دقایق دو و نه از سمت راست صاحب دو موقعیت شد که ارسال های او موقعیت جدی را برای یوونتوس ایجاد نکرد.

در دوازدهمین دقیقه از بازی ضربه سر ام باپه به راحتی توسط بوفون مهار شد. در پانزدهمین دقیقه از بازی ارسال سیلوا از سمت راست با ضربه پای چپ ام باپه همراه شد که در زاویه بسته توسط بوفون مهار شد. در بیست و چهارمین دقیقه هیگواین در محوطه شش قدم صاحب موقعیت خوبی شد که با ضربه عجیبش توپ از محوطه جریمه دور شد.

موناکو 0-2 یوونتوس؛ رزرو بلیت فینال کاردیف با دبل آقای چاق!

در بیست و هشتمین دقیقه حرکت ترکیبی دنی آلوز و گونزالو هیگواین و پاس پشت پای تماشایی مدافع برزیلی یوونتوس به هیگواین رسید و او با ضربه ای زمینی و دقیق توپ را به گوشه دروازه سوباشیچ فرستاد تا حساب کار 1-0 شود.

در سی و هشتمین دقیقه شاگردان الگری از روی یک ضربه آزاد فرصت گلزنی به دست آوردند، امّا ضربه پائولو دیبالا به آرامی در آغوش سوباشیچ قرار گرفت.نیمه نخست با برتری 1-0 یوونتوس به پایان رسید. 

در چهل و ششمین دقیقه بازی، فالکائو که پشت مدافعان یوونتوس صاحب توپ شده بود با ضربه ای زمینی و خطرناک دروازه یوونتوس را تهدید کرد که این ضربه با واکنش بوفون مهار شد. 

در پنجاه و چهارمین دقیقه روی اشتباه لمار، کلودیو مارکیزیو در مصاف تک به تک با سوباشیچ قرار گرفت، امّا ضربه او با پای دروازه بان موناکو دور شد. در پنجاه و نهمین دقیقه ارسال تماشایی آلوز از سمت راست با ضربه سرضرب هیگواین همراه شد  تا مهاجم آرژانتینی یوونتوس خود و تیمش را دو گله کند. 

در هفتادمین دقیقه بازیکنان موناکو با یک ضربه ایستگاهی صاحب موقعیت شدند، امّا مانند موقعیت های قبلی، ضربات آنان راهی به دروازه یوونتوس پیدا نکرد. تلاش های موناکو در ادامه نتیجه ای برای این تیم به دنبال نداشت.

در نودمین دقیقه از بازی ضربه سر بازیکنان موناکو با واکنش تماشایی بوفون به بیرون رفت.  در نهایت بازی با نتیجه 2-0 به سود یوونتوس به پایان رسید تا شاگردان ماسیملیانو الگری گام محکمی برای رسیدن به فینال کاردیف بردارند. بازی برگشت سه شنبه هفته آینده در تورین برگزار می گردد.

موناکو 0-2 یوونتوس؛ رزرو بلیت فینال کاردیف با دبل آقای چاق!
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار