بازدید 3599

هندبال ایران با بدهی‌هایش در آستانه تعلیق

به صرف اینکه مقام نمی آوریم تیم راحذف کنیم این طور نیست چون اصلا تیم نداریم ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیون هزینه شود و با یک وضعیت بد بازی را واگذار کنند فایده ای برای ما ندارد.
کد خبر: ۶۹۰۶۱۲
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۱ 04 May 2017
رئیس فدراسیون هندبال از جرایم سنگین در نظر گرفته شده آسیا و مهلت زمانی تعیین شده خبر داد و گفت: در صورت عدم پرداخت این جرایم احتمال تعلیق هندبال ایران وجود دارد!

به گزارش تابناک ورزشی، چند روز پیش اعلام خبر انصراف تیم های هندبال نوجوانان و جوانان دختر کشورمان از حضور در مسابقات قهرمانی آسیای اندونزی و هنگ کنگ چالش جدیدی را پیش روی این رشته قرار داد چرا که قرعه کشی رقابتهای هندبال جوانان دختر برگزار شده است. 

طبق قوانین کنفدراسیون هندبال آسیا انصراف هر تیم بعد از برگزاری قرعه کشی آن کشور را متحمل جریمه و محرومیت خواهد کرد. پیش از این نیز تیم هندبال نوجوانان ایران چند روز قبل از برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا از حضور در این دیدارها انصراف داد تا متحمل جریمه ۲۰ هزار دلاری شود. 

علیرضا رحیمی رئیس فدراسیون هندبال صبح امروز چهارشنبه در این مورد گفت: تیم نوجوانان ما به رقابتهای آسیای بحرین در حالیکه در قرعه کشی بودیم. نوجوانان دختر هم در قرعه کشی بودیم اما نرفتیم که برای هر دوی اینها متحمل جریمه شده ایم. 

وی افزود: در کنار آن جرایمی نیز به دلیل اعتراض به داوران برای ما آمده است. در حقیقت جریمه سنگینی از سوی آسیا برای هندبال ما آمده است که زمان هم برای ما مشخص کرده‌اند که اگر این پول پرداخت نشود ما را تعلیق خواهند کرد که این خبر را برای اولین بار می گویم. 

رئیس فدراسیون هندبال خاطرنشان کرد: ما می خواهیم صحبت کنیم تا این مبلغ را قسطی از ما دریافت کنند و ما را تعلیق نکنند چون زمان برای ما گذاشته است. 

رحیمی تصریح کرد: به مسابقات قهرمانی آسیای جوانان دختر تنها یک ماه نیم دیگر وقت مانده است. ما اصلا تیم نداریم با مسئولین قبلی صحبت کرده ام که شما برچه اساسی اعلام آمادگی کرده اید چرا که ما تیم نداریم اما هنوز یک نفر از مسئولین قبلی پاسخ نمی دهد که اصلا چرا اعلام آمادگی کرده اند چون ما تیم نداریم. 

هندبال ایران با بدهی‌هایش در آستانه تعلیق

وی تاکید کرد: اگر تیم خوب نداشته باشیم و بخواهد در مسابقات برود و برای ما آبروریزی شود که نمی شود. یک تیم باید خوب تدارک ببیند وگرنه در مسابقات آسیایی و جهانی نباید شرکت کند. معتقدم تیم با تمام توان خود باید به مسابقات برود خوب بازی کند حتی اگر ببازد. به صرف اینکه مقام نمی آوریم تیم راحذف کنیم این طور نیست چون اصلا تیم نداریم ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیون هزینه شود و با یک وضعیت بد بازی را واگذار کنند فایده ای برای ما ندارد. 

مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان دختر به میزبانی اندونزی و قهرمانی جوانان آسیا به میزبانی هنگ کنگ تابستان سال جاری برگزار می شود که ایران از حضور در این دو رقابت انصراف داده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار