بازدید 8212
۱
سوژه

ابهام بزرگ در دعوت برخی کارشناسان فوتبال به شبکه سه

در حالی که چهره های بادانش در فوتبال ایران که تسلط گفتاری هم دارند کم نیستند، دعوت از چنین افرادی که حتی پله های ابتدایی مربیگری حرفه ای را نگذراندند، عجیب است.این ابهام برای رسانه ها وجود دارد که تریبون دولتی و عمومی صداوسیما چگونه نصیب این افراد می شود
کد خبر: ۶۹۰۵۹۳
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۰ 03 May 2017
حضور برخی چهره های گمنام برای کارشناسی(!) مهمترین دیدارهای فوتبال اروپا در روزهای حساس این رشته برای هواداران ایرانی، ایجاد شبهه کرده است.

به گزارش تابناک ورزشی، آخرین مورد از این دست افراد که واکنش رسانه ها را در پی داشته است، حضور پررنگ شخصی به نام فرشاد کرمی است که گفته می شود سال‌هاست عنوان سرمربی تیم ملی دانشجویان را یدک می‌کشد(و برای اغلب رسانه ها مشخص نیست این حکم را از چه مرجعی گرفته؟) و به عنوان کارشناس دیدارهای مهم پایان فصل فوتبال اروپا به استودیو شبکه سه دعوت می شود.

ابهام بزرگ در دعوت برخی کارشناسان فوتبال به شبکه سه

در حالی که چهره های محبوب و بادانش در فوتبال ایران که تسلط گفتاری هم دارند کم نیستند، دعوت از چنین افرادی که حتی پله های ابتدایی مربیگری حرفه ای را نگذراندند، بسیار عجیب است.

این کمک مربی اخراجی و پرحاشیه راه‌آهن(که طی دو فصل اخیر دهها مربی عوض کرده)، گویا موفق شده تهیه‌کنندگان برنامه گزارش‌ورزشی را نسبت به توانایی‌های فنی اش توجیه کند تا در مهم‌ترین بازی‌های اروپایی در این برنامه عرض اندام کند و برای علاقمندان فوتبال فهم ایرانی نکاتی ابتدایی و بدیهی را بازگو کند.

این ابهام برای رسانه های خصوصی وجود دارد که تریبون دولتی و عمومی صداوسیما چگونه نصیب این افراد می شود تا خود را به آسانی و بدون گذراندن درجات شغلی، معرفی کنند؟ در خصوص کرمی گفته می‌شود از وضعیت مالی مناسبی برخوردار است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سلام
بنده خودم بسبار متعجبم که آقای کرمی چطور بخود اجازه
میدهد در شبکه ای که بسبار افراد خوش فهم فوتبال
امثال چراغ پور و جلالی ها هستند.ماشالله چه اعتماد بنفس دارد که اظهار نظر میکند.برادر کوچک من بفرمایید در خانه بنشینید تا سبما مجبور شود افراد صاحب صلاحیت دعوت کند تا هم شما هم بینندگان استفاده نمایند.آقای کرمی شما سابقه ای ندارید.شما کاش نه کارشناسان تهران بلکه پای صحبت افرادی چون چمنیان
و صنعتگر مینشستید تا قدری بر تجربه تان و دانشتتان
افزوده گردد.حتما در مربیگری دانشجویان هم بدون
رقیبید.قدری تامل برای همه ما خوب است.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار