بازدید 14714
جبهه نیروهای مردمی انقلاب در گفت وگو با «تابناک»؛

قالیباف و رئیسی تا آخر خواهند ماند/ میرسلیم به توصیه حزب مؤتلفه کنار خواهد رفت

شایعات، مربوط به یک جناح سیاسی خاصی نیست وبه نوعی متوجه هر دو جناح سیاسی کشور می شود، به گونه ای که حتی در جنلاح اصلاحات، شایعاتی برای کناره گیری روحانی به نفع جهانگیری نیز به گوش می رسد و یا اینکه احتمال کناره گیری جهانگیری بیش از روحانی است.
کد خبر: ۶۹۰۳۴۵
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۷ 03 May 2017
در روزهای اخیر و با نزدیک شدن به زمان انتخابات، بازار شایعات نیز همگام با روشن شدن تنور انتخابات داغ شده است، به گونه ای که در چند روز گذشته، در برخی سایت ها و شبکه های اجتماعی، شایعاتی مبنی بر انصراف برخی کاندیداها مطرح شد و البته شدت برخی شایعات به اندازه ای بود که واکنش هایی را از سوی ستادهای تبلیغاتی نامزدها و برخی افراد دیگر به دنبال داشت.
 
به گزارش «تابناک»؛ با این حال، شایعات، مربوط به یک جناح سیاسی خاصی نیست و به نوعی متوجه هر دو جناح سیاسی کشور می شود، به گونه ای که حتی در جنلاح اصلاحات، شایعاتی برای کناره گیری روحانی به نفع جهانگیری نیز به گوش می رسد و یا اینکه احتمال کناره گیری جهانگیری بیش از روحانی است.
 
البته در جناح اصولگرا نیز وضعیت تقریبا به همین منوال است و برخی شایعات، حکایت از کناره گیری رئیسی به نفع قالیباف دارد. همچنین در برخی دیگر گفته می شود که قرار است قالیباف در پایان به نفع رئیسی کناره گیری کند.
 
با این حال و با توجه به شرایط موجود، گویا هیچ یک از نامزدها قصد کناره گیری ندارند و دست کم تا پایان زمان تبلیغات انتخاباتی به کار خود ادامه خواهند داد و همه چیز بستگی به نظر بزرگان دو جریان سیاسی کشور دارد؛ یعنی در نهایت اجماع این جریانات مشخص می کند، چه کسی بماند و چه کسی برود.
 
سیدمحمدجواد ابطحی در گفت و گو با «تابناک» اظهار داشت: رئیسی اوضاع بسیار خوبی در شهرستان ها دارد و توانسته تا اندازه زیادی نظر قشرهای مختلف و به ویژه ضعیف جامعه را به سمت خود جلب کند. نظرسنجی ها هم نشان می دهد که اقبال خوبی روی رئیسی از سوی مردم است.
 
وی درباره زمزمه های انصراف این کاندیدا از ادامه رقابت ها نیز گفت: تا جایی که بنده با تیم آقای رئیسی در تماسم و از آنها می دانم، انصراف و کناره گیری این کاندیدای ریاست جمهوری از کارزار انتخابات، شایعه محض است و با توجه به اقبالی که از وی شده، ادامه ندادن حضور کار درستی نیست؛ بنابراین؛ وی تا آخر خواهد ماند.
 
این نماینده مجلس همچنین درباره انصراف قالیباف به نفع رئیسی افزود: این شایعه است و چنین چیزی تا کنون در جمنا مطرح نشده و قرار است هر دو نامزد تا روز آخر در انتخابات باشند. در اوضاع کنونی، اقبال هر دو نامزد اصولگرا و جبهه جمنا خوب است و اگر اوضاع به همین شیوه ادامه یابد، از رقبای خود فاصله بیشتری خواهند گرفت.
 
نماینده مردم خمینی شهر در مجلس دهم شورای اسلامی ادامه داد: طرح انصراف یکی از کاندیداها، یکی از روش های تبلیغاتی انتخاباتی است و این موضوع به نوعی از سوی سایر رقبا هندل می شود تا طرفداران یکدیگر را سردرگم کنند و مانع از تصمیم گیری درست و بموقع آنها شوند.
 
وی همچنین یادآور شد: در دوره های گذشته، دیدیم که شب انتخابات ـ که دیگر کسی فرصت پاسخگویی ندارد ـ در شبکه های اجتماعی، انصراف یکی از کاندیداها شایعه و این نوع بداخلاقی های سیاسی باعث می شد تا مردم نتوانند آن گونه که باید، افراد شایسته خود را انتخاب کنند؛ بنابراین، یا رأی نمی دادند و یا به فردی که مد نظرشان نبود، رأی نمی دادند.
 
این نماینده ادامه داد: با این حال، قطعا نه رئیسی و نه قالیباف بنا ندارند انصراف دهند و تا آخر در کارزار انتخابات می مانند. اعلام انصراف شایعه محض است و کسانی که این شایعه ها را ساخته اند قصد دارند تا وی را مجبور به انصراف کنند.
 
این نماینده مجلس در خصوص کاندیدای نهایی جبهه نیروهای مردمی انقلاب عنوان کرد: قرار است رایزنی هایی در این باره صورت گیرد و بعد از پایان مناظره ها، برای کاندیدای نهایی جمنا تصمیم گیری شود؛ اما نظر ما این است که رئیسی و قالیباف تا پایان کار در رقابت انتخابات باشند.  
 
ابطحی درباره وضعیت میرسلیم اظهار داشت: این کاندیدا به توصیه حزب مؤتلفه کنار خواهد رفت و از آنجا که آرای او و هاشمی طبا در نظرسنجی ها پایین است، میرسلیم انصراف خواهد داد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۴
انتشار یافته: ۱۵
رای اندک اصولگرایان بین قالیباف و رئیسی و میرسلیم تقسیم خواهد شد ...



روحانی برنده این بازی خواهد بود ...
باسلام
در نظر سنجی که خودتون برگزار کردید مجموع آرای آقایان اسحاق جهانگیری و روحانی بیش از 76% میباشد . آقای جهانگیری به نفع آقای روحانی میره کنار و شک نکنید که رئیس جمهور آینده هم آقای روحانیست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۳
نظرسنجی واقعی پای صندوق رای هست اگر کاندید شما رای نیاورد خواهشا بحث تقلب رو وسط نکشید
آبی
| United States of America |
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۳
نظر سنجی تابناک به درد خودش می خوره 4 سال پیش می گفت رضایی می بره البته ما بهش رای دادیم ولی رای نیاورد متاسفانه
در پاسخ به برادر عزيزم آقا جواد عرض كنم كه، صرف اينكه نظرسنجي سايت تابناك به نفع يه كانديد و يا كانديدها باشه، نبايد ملاك قرار بگيره. چون همونطور كه مراجعه يه طيف خاص به اين سايت زيادتر از يه طيف ديگه هستش، به همون نسبت تو نظرسنجي هم بالطبع كاندديد اون طيف رأي بالاتري مياره.
در سايتي مثل فارس، خبرآنلاين و سايتهاي ديگه هم به همين صورت هست.
درضمن خيلي ها هستن كه اصلا تو اين نظرسنجي سايت ها شركت نميكنن و نظراتشون هم شديدا تو نتيجه انتخابات مؤثره.
واقع بين باشيم و اين نظرسنجي ها رو ملاك پيروزي يك كانديد قرار نديم.
تشكر
این که گفتند تو شهرستانها رای به نفع آقای رئیسی هست من که قبول ندارم. تو جمعهای دانشجویی که از شهرهای مختلف هستند این نظر رو ندارند در مورد جو شهرشون. نظر سنجی ها هم این رو نشون نمیده. به نظرم این نظر یک بازارگرمی اغراق آمیزهست. وضع روحانی بد نیست واقعا (با کمک جهانگیری)
خوبه رييسى انصراف بده به نفع قاليباف
جهانگیری رئیس جمهور است
اقایان قالیباف و رییسی برای تکرار نشدن 92 همه برای یکی شوید
کاش آقای میرسلیم کنار نروند. تنها نامزد سالم و صالح ان دوره ایشون هستند.
نظر سنجی های الان رو نمیشه بهش اعتماد کرد
مانند سال 92 تا دقیقه 90 نمیشه واقعا گفت روحانی یا قالیباف رئیس جمهور است
اصول گرایان عزیز دقت کنید که اگر قرار باشد کسی رای طرفداران سنتی احمدی نژاد که بیشتر در قشر فرودست جامعه هستند را جذب کند ان رئیسی است. رای اقای قالیباف در طبقه متوسط و رو به بالای شهری جامعه است ولی از نظر سیاسی این طبقه طرفدار اصلاح طلبان و معتدل گراهایی مثل روحانی و مرحوم رفسنجانی هستند. بنابراین تا روز انتخابات رای اقای قالیباف کمتر از رای اقای رضایی در انتخابات قبل خواهد شد. این یعنی پیروزی قطعی روحانی در دور اول و نابودی قالیباف و حذف از همه صحنه کشور که البته خوشحال کننده نیست
نتيجه بستگي به لحظات آخر راي گيري و شمارش آرا دارد
زرشک....درودبرقالیباف
باسلام روند انتخابات ونتیجه مناظرات نشانگر ان هست اگر اقای قالیباف به نفع اقای رئیسی کناره گیری کند اقای رئیسی برنده انتخابات خواهد بود واقای قالیباف با سوابق میریت اجرایی موفق شایسته معاون اول رئیس جمهور می باشد با تشکر دکتر سید
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر