بازدید 17642
۱
سخنگوی دولت در نشست خبری:

هنوز معلوم نیست جهانگیری کنار برود!/ روحانی بازهم برنامه 100 روزه می‌دهد

سخنگوی دولت با اعلام این مطلب که هنوز تصمیم نهایی برای کناره گیری و یا عدم کناره گیری «اسحاق جهانگیری» از صحنه انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم نهایی نشده است، تاکید کرد: «حسن روحانی» در صورتی که پیروز انتخابات پیش رو باشد، بازهم برنامه 100 روزه پیرامون مسائل و مشکلات کشور ارائه خواهد کرد.
کد خبر: ۶۹۰۲۶۰
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۹ 02 May 2017
سخنگوی دولت با اعلام این مطلب که هنوز تصمیم نهایی برای کناره گیری و یا عدم کناره گیری «اسحاق جهانگیری» از صحنه انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم نهایی نشده است، تاکید کرد: «حسن روحانی» در صورتی که پیروز انتخابات پیش رو باشد، بازهم برنامه 100 روزه پیرامون مسائل و مشکلات کشور ارائه خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار «تابناک»، نشست خبری محمدباقرنوبخت سخنگوی دولت در حالی امروز برگزار شد که وی در این نشست به نکاتی اشاره کرد:

* رئیس جمهور در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری برنامه صد روزه ای را پیرامون مسائل و مشکلات کشور ارائه خواهد داد.

* روحانی در جریان انتخابات از هیچ امکانات دولتی استفاده نکرده است به گونه ای که رئیس ستاد انتخاباتی وی که سمت دولتی داشت از سمت خود استعفا داد.

* هر اقدامی در توافق برجام صورت گیرد طبق مفاد این توافق همه کشورها تصمیم گیری می کنند از این رو اگر آمریکا در جهت تمدید تحریم ها علیه ایران وارد شود، خلاف برجام است و این موضوع باید مورد بررسی قرار گیرد.

* عربستان در زمینه پرداخت دیه به حادثه دیدگان فاجعه منا هنوز تصمیم گیری نکرده است، ولی به کشته شدگان حادثه جرثقیل دیه پرداخت خواهد کرد.

* روابط ایران و روسیه در شرایط خوبی قرار دارد و ما به این رویه ادامه خواهیم داد.

* هزار میلیارد تومان از طرف دولت به مسکن مهر اختصاص پیدا کرده است.

* اتفاق صورت گرفته در مراسم روز کارگر از سوی اقلیتی صورت گرفته بود که رسانه ها آن را بزرگنمایی کردند.

* فیلتر نرم افزار اینستالایو از طریق دولت صورت نگرفته است.

* سخنگوی وزارت خارجه نسبت به تصمیم جدید حماس اعلام موضع خواهد کرد.

* هنوز تصمیم نهایی برای کناره گیری جهانگیری از صحنه انتخابات گرفته نشده است.

* آمار و ارقامی که درباره موارد مختلف اعلام می شود غیررسیمی است ولی از نظر ما تنها مرکز آمار بیان کننده آمار رسمی است و آمار مربوط به دولت تنها از این مرجع دارای اعتبار است. دولت تنها مرکز آمار را در اعلام آمار و ارقام رسمی کشور قبول دارد.

* نظارت بر عملکردها در قانون تقسیم بندی شده است از این رو در بحث تخلفات صورت گرفته در شهرداری تهران به عهده قوه قضائیه است که از طریق سازمان بازرسی کل کشور این روند صورت می گیرد.

* نوبخت در پاسخ به «تابناک» پیرامون شرایط کناره کشیدن روحانی به نفع جهانگیری نیز گفت: همه جریانات سیاسی اصلاح طلب و اعتدالی کاندیدای واحد خود را روحانی معرفی کردند، از این رو اینکه یک اصلاح طلب دیگری و شخصیت ممتازی چون جهانگیری وارد عرصه انتخابات شود، به صورت مستقل است و اما هیچ یک از جریانات سیاسی اصلاح طلب و اعتدالی این شخصیت را به عنوان کاندیدای خود معرفی نکرده اند.

* وی درباره حضور ۱۹ میلیون گردشگر هم گفت:طبق آمار ارائه شده از سوی مرکز آمار بخشی از رشد ۲/۷ درصد کشور از طریق گردشگری ایجاد شده است به گونه ای که آمار ارائه شده در این راستا به خوبی گویای این است که ما آنچه در بحث رشد اقتصادی کسب کردیم به مولفه هایی همچون افزایش گردشگری نیز ارتباط داشته است و مادر بحث افزایش مشاغل در این حیطه رویکرد موثری داشتیم.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۹
انتشار یافته: ۱
الان چقد ترسیدید!!!!!!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان