۵۱۰۵۲بازدید
کد خبر: ۶۸۹۹۴۰
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۸ 01 May 2017
با تشکر،سرویس با بینندگان، مطلب زیر توسط یکی از کاربران تابناک و از طریق ایمیل اختصاصی با بیینندگان ( karbar@tabnak. ir ) برای سایت ارسال شده است. تابناک بر حسب کارکرد رسانه ای خود، تلاش خود را برای پاسخگویی سازمان و مسئولان مرتبط با این درخواست به عمل آورد که نتیجه این پیگیری در قالب گزارش زیر برای اطلاع مخاطب محترم منتشر می گردد.
 
طرح مشکل:
 
بنده یکی از مشتریان شما هستم که بیش از 10 سال پیش یعنی سال 1385 از نمایندگی شرکت سیحاوی، یک عدد ماشین لباس شویی خریداری کردم که پس از چند سال به علت بسته شدن درب ماشین و تماس با نمایندگی، به خیر و خوشی مشکل حل شد و رضایت ما به دست آمد و خشنود از این بودیم که بالاخره هستند شرکت هایی در ایران که با یک تماس تلفنی به داد مردم می رسند و مشکل خریدشان را رفع می کنند.اما ...
حدود کمتر از یک ماه پیش از عید (1396) ماشین لباس شویی ما به تعمیرات نیاز پیدا کرد و به دنبال آن با تماس با این شماره (81016) که در تلفن گویا خود را شرکت سیحاوی معرفی می کند، درخواست فرستادن یک تعمیرکار را کردیم که با روی خوش قول همکاری دادند و اتفاقا تعمیرکاری به نام آقای کریم زاده به درب منزل ما آمد (شماره همراهشان هم دارم) و پس از دیدن ماشین و تشخیص خرابی گفتند که فنر ماشین مشکل دارد و باید مخزن ماشین از بازار خریداری شود و یک هفته دیگر برایتان می آورم. بماند که یک هفته ایشون شد دو هفته و عید و تعطیلات عید و پس از عید و هفته آخر فروردین و دست آخر هم که عصبانی شدم که چرا جواب درست نمی دهید، گفتند بروید و شکایت کنید تا به مشکلتان رسیدگی شود.
آیا این انصاف است، من مشتری که به امید خریداری کردن یک ماشین مارک معتبر اینگونه بازیچه دست کارمندان این شرکت شوم؟ این است مزد اعتماد ما به خریداری کالا از یک مارک و نمایندگی معروف جهانی؟حالا پس از دو ماه سردرگمی و الاف شدن، بهتر آن دیدم که مشکل خود را با سایت شما که سایت مردمی است و به مشکلات رسیدگی می کند، در میان بگذارم. شاید بتوانید شما دست کم شکایت مرا به مدیران این شرکت برسانید تا ببینند که کارمندانشان چگونه جواب مشتریانشان را می دهند و این گونه ما را درمانده می کنند و ماه ها به دنبال خود می کشانند؟
 
پاسخ:
 
باسلام واحترام
ضمن تشکر و قدردانی از مجموعه خبرگزاری تابناک و حسن نیت آن مجموعه محترم به عرض می رساند، در پاسخ به نامه شماره 113/488 مورخ 96/02/02 از آنجاییکه مجموعه سیهاوی با بیش از پانزده سال خدمت صادقانه به مشتریان در راستای تحقق استانداردهای روز جهانی، سعی داشته تا گام کوچکی در آبادانی و تعالی ایران اسلامی بردارد و از طرفی با توجه به اینکه این مجموعه تحت پوشش اتحادیه لوازم خانگی می باشد. لذا خواهشمند است در صورت بروز هرگونه مسئله یا عدم تعهد شرکت به مفاد ضمانتنامه، از طریق نهاد مذکور پیگیری ها صورت پذیرد. ضمن اینکه اگر عنایت داشته باشید در بند 8 ضمانتنامه صراحتا موضوع طولانی شدن زمان تامین برخی از قطعات قید شده است و این امر اجتناب ناپذیر است و موضوع مطروحه مشتری مذکور نیز از این امر مستثنی نخواهد بود.
 
ومن الله توفیق
مدیر عامل-میثم سیهاوی

برچسب ها
اشتراک گذاری
روی خط سایت ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱۹
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۳
تو اين مملكت هيچكس مسئوليت كارهاش رو نميپذيره
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۷
عجب پاسخی از نمایندگی که مدعی 15 سال خدمت صادقانه است . مشکل بنده خدا هم که حل شد . مثل همیشه رفرنس دادن به متن ضمانتنامه.-آفرین - با این تجارمون انتظار مملکت گل و بلبل داریم !!!!!!!!!! ؟
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۷
10 سال از عمر دستگاه می گذرد. قرار نیست مادام العمر کار کنه. منصف باشیم !! یک شرکت واسطه نمیتونه با این تنوع جنس این حجم قطعات یدکی را در انبار نگه داره!!!
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۷
10 سال از عمر دستگاه می گذرد. قرار نیست مادام العمر کار کنه. منصف باشیم !! یک شرکت واسطه نمیتونه با این تنوع جنس این حجم قطعات یدکی را در انبار نگه داره!!!
باقری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۷
شرکت سیهاوی با خدمات ضعیف و نمایندگی های پس از فروش ضعیف تر و دندان گرد تر آبروی برند های معروفی مثل بوش را برده .ما هم برای تعمیر ماشین ظرفشویی به نمایندگی این شرکت در ساری میثم هدایتی مراجعه کردیم ولی پس از شش ماه معطلی و صرف هزینه فراوان نتوانستند ماشین را تعمیر کنند و با در خواست دو میلیون تومان دیگر عنوان کردند که باید برد ماشین کاملا تعویض شود. که خوشبختانه قبول نکردیم.در صورتی که یک تعمیر کار عمومی با سیصد تومان در عرض دو روز آن را تعمیر کرد.
محفوظ
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۷
با سلام

من حدود یک ماه پیش یک دستگاه فر برقی با برندی که شرکت سیهاوی ضمانت وخدمات پس از فروش آنرا به عهده دارد خریدم. دستگاه را از سیهاوی آوردند پس از نصب متوجه شدیم که داخل مدارک آن نوشته شده که فقط برای فروش( یا عرضه) در ترکیه است(کاتالک دستگاه نیز به زبان ترکی استانبولی است) .
پس از چند تماس تلفنی عوامل شرکت سیهاوی ابتدا موضوع را غیر ممکن اعلام کردند و در آخر آن را "توجیه کردند "تا ما را متوجه کنند که فرقی ندارد.
سوال بنده این است عبارت Only for the Turkish market روی مدارک یک کالا و فروش آن در ایران کار درستی است یا خیر؟ در صورت امکان این سوال پاسخ صریح ومستند داده شود نه اینکه اصطلاحا توجیه شود.
با سپاس از تابناک به خاطر ایجاد یک بستر نسبتا مناسب برای درد دل کردن واحتمالا دریافت پاسخ.
lpln
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۷
واقعیت این است که باید دستگاه جایگزین به وی اعطا میشد و اگر تاخیر هم باشد به وی ککلا توضیح داده میشد.باید گفته میشد که حد.ودا طول میکشد.سیهاوی توجیه بی موردی کرده ست.
مشتری ناراضی از خدمات دهی شرکت سیهاوی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۸
با سلام. گویا با این جوابیه ما مشتری ها دست آخر یه چیزی هم بدهکار می شیم. الان دو ماهه که دل و روده ماشین ما بیرون بوده و از کار و زندگی افتادیم تازه زحمت کشیدن و این جوابیه بی سر و ته رو فرستادن. اینجوری مشتری مداری می کنید آخه؟ اینو که ما خودمون هم می دونستیم که خارج از زمان گارانتی دیگه جزو تعهد شرکت نیست و ما هم منظورمون تعمیر با حق الزحمه بوده نه رایگان (عمرا رایگان باشه بعد این همه سال) شما که نمی تونید خدمات خارج از گارانتی با هزینه مشتری بدید، لطفا دم از افتخاراتتون نزنید. البته الان که دارم این نامه رو می نویسم با شعبه مرکزی شرکت بوس تماس گرفتیم و با خوش قولی اومدن و ماشین رو با هزینه خودمون تعمیر کردن. یه بار دیگه نامه مشتری شاکی و جوابیه خودتون رو بخونید، خنده دار بود. دست مریزاد داره به شما نمایندگانی که این همه به خود می بالید.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۰
با سلام
در تائید گلایه این دوست عزیز باید بگم که من هم یک ماشین لباسشوئی و یک اجاق گاز از شرکت بوش نمایندگی سیهاوی خریدم ولی متاسفانه از همون زمانی که میخواستند برای نصب بیان و تاخیر و بدقولیهاشون فهمیدم که عجب اشتباهی کردم تا اینکه لباسشوئی بعد از یکسال خراب شد و علیرغم اینکه 900000 تومن پول پیش برای تعمیرش گرفتند بعد از یکماه هیچ خبری از تعمیر نشد و لباسشودی رو برگردوندیم و انداختیم گوشه انباری. واقعا برای شرکت بوش متاسفم با این وضع خدمات بعد از فروشش.
عبدالرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۰
آقای مدیرعامل محترم
برو از ال جی و پاناسونیک و ... یاد بگیر
مشتري سيهاوي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۵
بنده در سال ٩٥ ماشين لباسشويي با قيمت بيش از ٣.٥ ميليون تومان از سيهاوي خريداري كردم كه در تحويل اول به دليل خرابي لاستيك داخل ماشين و قطرات آب و تايد داخل دستگاه طبق مقررات خود ان شركت تحويل نگرفتم. با بنده تماس گرفته شد كه تمام لباسشوييها در شركت سازنده توسط آب و تايد تست ميشوند و آن قطرات ناشي از همين تست بوده. بعد از چند هفته دستگاه ديگري با رفتار بسيار بد و توهين آميز و تهديد كننده كاركنان آن شركت به منزل اينجانب تحويل شد كه بدنه آن با كليد خط و خش خورده بود و سيني كف و پشت ماشين شكسته بود. قابل ذكر است كه شماره سريال لباسشويي تحويلي سري دوم و گارانتي آن كاملا با تحويلي سري اول يكي بود و حتي رسيد تحويل كالا كه دفعه اول از دفترچه كنده شده بود و بنده امضا نكرده بودم عينا با تاريخ قبلي يكسان بود. بماند كه دستگاه را با وضعيت اسفناك حمل كردند و در آشپزخانه پرت زمين كردند و بنده را تهديد به امضا كردند. پس از شكايت به سيهاوي و پيگيري مداوم اينجانب و عدم رضايت جهت نصب دستگاه تحويلي در سري دوم، بعد از گذشت دو ماه دستگاه ديگري تحويل داده شد و دستگاه قبلي را بردند. يعني سه بار تحويل جنس و دوبار عودت جنس براي خريد لباسشويي نو با قيمت بالا! به شخصه هيچگاه حاضر به خريداري مجدد از بازرگاني كه جنس دست دوم يا خراب را تحويل ميدهد و رفتار توهين و تهديد آميز دارد نيستم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۰
برادرمن بروسازمان حمایت ازمصرف کنندگان شکایت کن حقت رومیگیرن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۴
خخخخ مثل این که تا حالا اونجا نرفتی خخخ
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۵
من کمی تحقیق کردم که جریان این سیهاوی و بوش سرویس چیه گفتند سیهاوی عضو اتحادیه نیست و .... بهرحال وضعیت خیلی عجیبیه بازار لوازم خانگی بخوای یه خرید ساده بکنی مغزت می ترکه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۱
کلیه قراردادها و ضمانت نامه ها در ایران یک طرفه است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۲
نهاد مذکور کجا میشه؟ دادگاه؟ یعنی هرکی که از یه برند خرید کرد و مشکل پیش اومد برند مذکور به تعهداتش عمل نکنه و بگه برو شکایت کن؟ بخاطر یه لباسشویی یا یخچال و تلوزیون 2 سال پله های دادگاهو برن بالا و پایین؟
هرچند برندهای معتبر که مدیران باتجربه محلی و منطقه ای استخدام میکنند این چنین رفتار نمیکنند و اکثرا متعهد هستند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۲
دست تابناک درد نکنه چون باعث شد دور این شرکت و محصولاتشو یه خط قرمز بکشم .
واقعا مشتری مداری از این شرکت لبریزه
سید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۳
اصلا مگر سیهاوی نمایندگی رسمی و مجازه؟
مسعود
|
France
|
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۳
آقا بنده یه دستگاه جاروبرقی مدلbgl 82030 که قیمت آن درتمام نمایندگی های معتبر1080تومان است به قیمت1240تومان خریدم(از اهواز) جالب اینکه می فرمايندچون ما کرایه دادیم تا از تهران ارسال کنند بنابر این 16
0تومان حق طبیعی ما است که گرانتر بفروشیم یه منطق مسخره در ضمن یه گارانتی جعلی سه ساله بدون هیچ نشانی از مرکز خدمات پس از فروش هم وجود خارجی نداره به همین راحتی کلاهبرداری بردا ری میکنند فقط خواستم به دوستان عزیز اعلام کنم که بهترین خرید در ایران فقط از فروشگاههای تهران است البته قبلش حتما یک مقایسه قیمت بشود حرام است که در شهرستان به خصوص در اهواز خرید بکنیم باتشکر

سایت تابناک از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار