بازدید 3470
افت و خیز قیمت پایه محصولات شیمیایی؛

افزایش قیمت اوره صنعتی و پارازایلین

بررسی قیمت پایه محصولات شیمیایی در تاریخ ۳ و ۱۰ اردیبهشت نشان می دهد که برخی از کالاها با افزایش و برخی دیگر نیز با کاهش روبه رو بوده اند.
کد خبر: ۶۸۹۷۹۳
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۴ 30 April 2017
بررسی قیمت پایه محصولات شیمیایی در تاریخ ۳ و ۱۰ اردیبهشت نشان می دهد که برخی از کالاها با افزایش و برخی دیگر نیز با کاهش روبه رو بوده اند.

به گزارش بورس کالای ایران، بیشترین افت قیمت در گروه محصولات شیمیایی متعلق به اوره صنعتی با ۴.۳ درصد نسبت به دو هفته قبل است، این کالا از رقم ۷۷۹ به ۷۴۵ تومان رسید.

پارازایلین نیز در رتبه دوم بیشترین افت قیمت ها قرار دارد، این کالا ۲.۵ درصد نسبت به دو هفته اخیر کاهش قیمت داشته است و از رقم ۲ هزار و ۷۹۹ تومان به ۲ هزار و ۷۲۹ تومان رسیده است.

همچنین اورتوزایلین، بنزن، آروماتیک سنگین، استایرن منومر و اسیداستیک نیز روندی نزولی داشتند. به طوری که اورتوزایلین ۱.۳ درصد، بنزن ۱.۷ درصد، آروماتیک سنگین ۱.۹ درصد و اسیداستیک هم ۱.۱ درصد نسبت به دو هفته اخیر کاهش قیمت داشتند.

کمترین افت قیمت نیز متعلق به زایلین مخلوط با ۰.۱ درصد کاهش نسبت به دو هفته اخیر است، این کالا از یک هزار و ۹۳۴ به یک هزار و ۹۳۱ تومان رسیده است.

در همین حال برخی از محصولات در گروه شیمیایی ها، با رشد قیمت نسبت به دو هفته قبل روبه رو شدند. کریستال ملامین، اوره پریل، ایزوبوتانول، نرمال بوتانول، دی اتیلن گلایکول، دی اتیل هگزانول و متانول در این گروه از کالاها قرار دارند.

کریستال ملامین ۰.۱ درصد نسبت به دو هفته اخیر رشد قیمت داشته و از رقم ۴ هزار و ۸۸۳ تومان به ۴ هزار و ۸۹۱ تومان رسیده است.

اوره پریل، دی اتیل هگزانول، ایزوبوتانول و نرمال بوتانول نیز نسبت به دو هفته اخیر ۰.۱ درصد رشد قیمت داشتند.

همچنین در محاسبه قیمت پایه محصولات شیمیایی، دلار با افت ۰.۱ درصدی به رقم ۳ هزار و ۷۴۴ تومان رسید.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر