بازدید 3164
در بازار نقدی و آتی رقم خورد؛

تک روی سررسید شهریور در بازار آتی سکه

حجم معاملات آتی سکه طی روز گذشته به ۵ هزار ۸۹۹ قرارداد و ارزش ۸۰۵ میلیارد ریال رسید که نسبت به آخرین معامله در بورس کالا (پنجشنبه گذشته) رشد ۱۲۱ درصدی را تجربه کرد.
کد خبر: ۶۸۹۷۸۶
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۴ 30 April 2017
حجم معاملات آتی سکه طی روز گذشته به ۵ هزار ۸۹۹ قرارداد و ارزش ۸۰۵ میلیارد ریال رسید که نسبت به آخرین معامله در بورس کالا (پنجشنبه گذشته) رشد ۱۲۱ درصدی را تجربه کرد.

به گزارش تابناک اقتصادی، در اولین روز هفته بهای سکه در بازار نقدی و آتی بورس کالای ایران تحت تاثیر رشد بهای اونس دربازهای جهانی و کاهش نرخ دلار روند متغیری را تجربه کرد.

به این ترتیب در معاملات دیروز از هر ۵ سر رسید فعال بازار آتی بورس کالا ۴ سررسید با روند نزولی و سررسید اردیبهشت ماه با افزایش قیمت رو به رو شد.

به این ترتیب بر اساس آمار معاملات سکه تحویل اردیبهشت ماه با ثبت قیمت یک میلیون و ۲۲۸ هزار تومان، افزایش ۰/۰۴درصدی را تجربه کرد. همچنین قرارداد تحویل تیر سال جاری با قیمت یک میلیون و ۲۵۹ هزار تومان افت ۰/۱۵ درصدی را به ثبت رساند. این در شرایطی است که سکه تحویل شهریور امسال نیز با نرخ یک میلیون و ۲۹۸ هزار تومان به فروش رسید و تغییر قیمت منفی ۰/۰۴ درصدی را تجربه کرد. همچنین سررسید آبان ماه هم با نرخ یک میلیون و ۳۳۷ هزار تومان معامله و با کاهش ۰/۰۳درصدی رو به رو شد. از سویی سررسید دی ماه نیز با قیمت یک میلیون ۳۷۶ تومان به ثبت رسید و با افت قیمت ۰/۱۱درصدی رو به رو شد.

از بازار نقدی چه خبر؟

دیروز سکه در بازار نقدی نیز با کاهش یک هزار تومانی به قیمت یک‌میلیون و ۱۸۳ هزار تومان رسید. این در شرایطی است که نیم سکه و ربع سکه نیز به ترتیب با قیمت های ۶۷۶ هزار تومان و ۳۷۸ تومان به فروش رسید.


منبع: بورس کالای ایران

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر