بازدید 12248
۶

معلم رودباری با لباس مرزبانی به کلاس درس رفت

کد خبر: ۶۸۹۷۰۹
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۱ 30 April 2017
شهمراد رضایی معلم مدرسه ای در شهرستان رودبار جنوب از توابع استان کرمان به یاد شهدای مرزبان با لباس مرزبانی در کلاس درس حضور یافت.

به گزارش ایرنا، رضایی معلم مقطع ابتدایی مدرسه هدف رودبار جنوب روز یکشنبه گفت: پوشیدن لباس مرزبانی و تدریس با این لباس، سوالات زیادی را در ذهن دانش آموزان ایجاد می کند و در این صورت است که پاسخ به سئوالات آنها هم می تواند تاثیرگذارتر و مفهومی تر باشد.
 
وی اظهار کرد: سعی داشتم به دانش آموزان بفهمانم که آسایش آنها در سایه رشادت ها و ایثارگری های مرزبانان ایجاد می شود و این نیروهای خدوم و جان نثار هستند که موجب می شوند ما در کمال آسایش درس بخوانیم و این در حالی است که در بسیاری از کشورهای همسایه به علت ناامنی، برگشت دانش آموزان از مدارس امکانپذیر نیست.
 
رضایی زنده نگهداشتن فرهنگ ایثار و شهادت را یکی از دغدغه های خود ذکر کرد و افزود: این اقدام فرهنگی می تواند افکار دانش آموزان را مقابل هجمه های دشمنان بیمه کرده و آنان را از بسیاری آسیب های اجتماعی نجات دهد.
 
11 تن از ماموران مرزبانی نیروی انتظامی متشکل از سه نیروی کادر و هشت سرباز وظیفه حدود ساعت 20 چهارشنبه شب (ششم اردیبهشت ماه) در منطقه مرزی چاهندو میرجاوه هنگام تعویض پست مورد حمله و کمین تروریست ها قرار گرفتند.
 
سه درجه دار و 6 سرباز وظیفه مرزبانی بر اثر تیراندازی به شهادت رسیدند و ساعتی پس از این اقدام، گروهک تروریستی جیش الظلم با صدور بیانیه ای مسئولیت این حادثه را برعهده گرفت.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۶
درود . و روحشان شاد
درود بر شما
بازهم دم این معلم عزیز گرم توی این هیاهوی شلوغی انتخابات یاد این مرزیانان عزیز را گرامی داشته است
روحشان شاد
جسارتا لباسی که برتن این معلم محترم میباشد لباس مرزبانی نیست
افرین به ابن تیپ و فکر!
خدا را شکر در این تنور گرم انتخابت یکی پیدا شد یادی و خاطره این مردان مرد را زنده کند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها