بازدید 4314
واکنش جابرانصاری به ادعای تیم رقیب و ماجراهای رختکن مشهد

گلزن استقلال:پرداختی ما به پرسپولیسی‌ها ربطی ندارد

ما فصل قبل 50 درصد از مطالبات خود را دریافت کردیم ولی باشگاه آنها با بازیکنان پرسپولیس تسویه کرد. در آن زمان ما یک بار هم در مورد بازیکنان پرسپولیس مصاحبه نکردیم. بازیکنان پرسپولیس هم نباید این حواشی را به بازیکنان استقلال ارتباط بدهند.
کد خبر: ۶۸۹۶۸۴
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۵ 30 April 2017
هافبک استقلال که پس از مدتها به ترکیب برگشته؛ می گوید در بازی با پدیده موفق شد بهترین گل عمر فوتبالش را به ثمر برساند. 

به گزارش تابناک ورزشی، جابر انصاری  می گوید که رحمتی آنقدر دروازه بان بزرگی است که با یک اشتباه هرگز بازی های خوبی که برای استقلال انجام داده در ذهن هواداران فراموش نمی شود و در بازی با پدیده هم برای جبران اشتباه او هم قسم شدند.

او در پاسخ به اینکه در رختکن بین دو نیمه چه گذشت که موفق شدید برنده بازی شوید؟ گفت: علی آقا در رختکن رو به ما کرد و گفت نباید رحمتی ناراحت به تهران برود. او گفت باید به خاطر رحمتی بازی را تغییر بدهیم چون او برای تیم زحمت کشیده است. ما در رختکن هم قسم شدیم به خاطر کاپیتان استقلال پیروز شویم و خدا را شکر پیش آقا مهدی شرمنده نشدیم. 

گلزن استقلال:پرداختی ما به پرسپولیسی‌ها ربطی ندارد

جابر در پاسخ به این سوال که به نظر تو رحمتی باید برای اشتباهی که انجام داد تنبیه شود؟ افزود: اصلا من چنین حسی ندارم. آنها که می گویند رحمتی باید به خاطر اشتباهش تنبیه شود یادشان رفته که او چقدر برای استقلال مفید بوده است؟ رحمتی در بسیاری از بازی ها یک نفره استقلال را نجات داده است و طبیعی است که با یک بازی بزرگی او زیر سوال نمی رود. مطمئن باشید مهدی هنوز هم بهترین گلر ایران است و در بازی های بعدی باعملکردش پاسخ محکمی به این انتقادها می دهد. بین دو نیمه آقا مهدی از اشتباهی که انجام داده بود خیلی ناراحت بود و من قول دادم که گل می زنم و اشتباه او را جبران می کنم. خدا را شکر شرمنده آقا مهدی نشدم.

پرسپولیسی ها اعتراض کرده اند و گفته اند که ظاهرا استقلال قهرمان شده که همه پول های شان را گرفته بودند؟ واکنش جابر در این باره این بود: «من فکر نمی کنم این موضوع به بازیکنان پرسپولیس ارتباطی داشته باشد. ما فصل قبل 50 درصد از مطالبات خود را دریافت کردیم ولی باشگاه آنها با بازیکنان پرسپولیس تسویه کرد. در آن زمان ما یک بار هم در مورد بازیکنان پرسپولیس مصاحبه نکردیم. بازیکنان پرسپولیس هم نباید این حواشی را به بازیکنان استقلال ارتباط بدهند. ما پول های خودمان را می گیریم و آنها هم پول های خودشان را دریافت می کنند.»
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر