بازدید 4340
۱

آپشن و پاداش جام، محل اختلاف اعتصابی ها با طاهری

تا ۷۰ درصد قرارداد بازیکنان پرداخت شده . اینکه حالا بعضی از بازیکنان نظر دیگری دارند به خاطر آپشن‌های موجود در قرارداد‌های آنهاست. به طور مثال در قرارداد فلان بازیکن آمده است که در صورت قهرمانی تیم ۱۰ درصد قراردادش را پاداش خواهد گرفت
کد خبر: ۶۸۹۶۷۸
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۳ 30 April 2017
علی‌اکبر طاهری در آخرین اظهاراتش در مورد اعتصاب بازیکنان پرسپولیس اعلام کرد که این باشگاه تا الان ۷۰ درصد قرارداد این فصل بازیکنانش را پرداخت کرده و این پرداختی‌ها به صورت نقد بوده است. 

به گزارش تابناک ورزشی، این در حالی است که بازیکنان پرسپولیس بعد از بازی تیم‌شان با ذوب‌آهن در صفحات اجتماعی مدعی شدند ۶۰درصد قراردادشان را از باشگاه طلبکارند و حق دارند دنبال حقوق زن و بچه خود باشند.

پندارخمارلو مدیر رسانه‌ای باشگاه پرسپولیس در این باره این طور توضیح می‌دهد: «پرداختی‌ها به بازیکنان کاملا مشخص است و همان‌طور که طاهری اعلام کرد تا ۷۰ درصد قرارداد بازیکنان پرداخت شده . اینکه حالا بعضی از بازیکنان نظر دیگری دارند به خاطر آپشن‌های موجود در قرارداد‌های آنهاست. به طور مثال در قرارداد فلان بازیکن آمده است که در صورت قهرمانی تیم ۱۰ درصد قراردادش را پاداش خواهد گرفت. در این صورت است که آن بازیکن با کسر این ۱۰ درصد مدعی می‌شود ۶۰ درصد طلبکار است. در واقع پرداختی‌های باشگاه به بازیکنان همان ۷۰درصد است که البته شامل آپشن‌ها نمی‌شود.»

آپشن و پاداش جام، محل اختلاف اعتصابی ها با طاهری

خمارلو درباره اینکه چرا باشگاه پرسپولیس لیست پرداختی‌های بازیکنانش را منتشر نمی‌کند می‌گوید: «قرارداد‌های بازیکنان پرسپولیس در سازمان لیگ موجود است و هر کس می‌خواهد بداند بازیکنان چقدر دریافتی داشته‌اند همان ۷۰ درصد را از مبلغ قراداد‌های موجود در سازمان لیگ کم کنند. البته در این مورد هیئت مدیره تصمیم گیرنده خواهد بود و چنانچه تشخیص داده شود پرداختی‌های بازیکنان را رسانه‌ای خواهیم کرد.»
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
تابناك... رضاييان رو شطرنجي كن......
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر