بازدید 3639

حدود ۷۰ درصد مدارس استان نیاز به مقاوم سازی دارند

نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان سمنان با حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مسئولین استانی در سمنان برگزار شد.
کد خبر: ۶۸۹۶۵۷
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۴ 30 April 2017
احمد همتی نماینده سمنان مهدیشهر و سرخه در این آیین ضمن تشکر و قدردانی از برگزار کنندگان مراسم گفت: عزیزانی که پا به این عرصه گذاشتند هم یک کار فرهنگی و هم یک کار خیر انجام دادند؛قطعا ثواب این کار نزد خداوند متعال محفوظ است.

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با اشاره به مصوبه اخیر مجلس شورای اسلامی مبنی بر اختصاص ۳ میلیارد دلار برای ایمن سازی و نوسازی مدارس اظهار داشت: وضعیت مکان های آموزشی ما شایسته ملت عزیز ایران نیست، بالای ۷۰ درصد مدارس استان ما در حال تخریب یا نیاز به مقاوم سازی دارند و دولت باید تخصیص اعتبارات لازم را انجام دهد.

وی در ادامه گفت: امیدواریم با توجه به مصوبه اخیر مجلس و تخصیص ۳ میلیارد دلار برای ایمن سازی و نوسازی مدارس در فاز بعدی سراغ مدارس هوشمند برویم تا فرزندان ما بتوانند با استفاده از آخرین تکنولوژی ها کشور را به سمت و سوی توسعه و آبادانی هدایت کنند.

دکتر همتی در پایان ضمن تشکر از خیرین مدرسه ساز اظهار داشت: خداوند به خیرین هرچه که شایسته است هم در دنیا و هم در آخرت عنایت فرماید و ان شاالله همه ما در حد توان خودمان بتوانیم پیش قدم بشویم.

نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان سمنان با رویکرد نقش خیرین در ساخت مدارس ایمن صبح امروز با حضور زندوکیلی معاون استاندار، جهان مدیر کل آموزش و پرورش، کاتب نماینده گرمسار و آرادان، دربانی مدیر نوسازی مدارس و خیرین مدرسه ساز استان در تالار شبدیز برگزار شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار