بازدید 12020

هتاک ساحت امام رضا (ع) در ایلام دستگیر شد

کد خبر: ۶۸۹۵۴۸
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۱ 30 April 2017
مدیر روابط عمومی دادگستری ایلام گفت: با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) هتاک ساحت امام رضا (ع) در ایلام دستگیر شد.
 
به گزارش مردم سالاری، علی کمالی مدیر روابط عمومی دادگستری ایلام گفت: به محض گزارش نیروی انتظامی مبنی بر توهین فردی به ساحت امام رضا (ع) و ائمه اطهار موضوع در دستور کار دادگستری استان ایلام قرار گرفت و دادستان ایلام حکم جلب متهم به هتاکی را صادر کرد.
 
وی افزود: با عنایت به اینکه محل سکونت متهم به هتاکی در شهرستان ایوان بود و این فرد نیز متواری شده بود ضمن نیابت قضایی به شهرستان ایوان با همکاری و تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) فرد متهم به هتاکی دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل دستگاه قضایی شد.
 
کمالی ادامه داد: اکنون فرد متهم به هتاکی به ساحت امام رضا (ع) و ائمه اطهار در بازداشت موقت روانه زندان شده است و پرونده نامبرده در جریان رسیدگی قرار دارد.
 
طی روزهای گذشته مجری برنامه آیین راه‌اندازی ستاد یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری دوازدهم در استان ایلام در قالب شعری به ساحت ائمه اطهار و امام رضا (ع) جسارت می‌کند که با خشم و عصبانیت و جریحه‌دار شدن قلب مردم استان ایلام مواجه شده است و دیروز نیز از سوی آیت‌الله لطفی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در استان ایلام عزای عمومی اعلام شده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل